Toch 1e en 2e rijder bij ferrari?

Gestart door Webcar, 28 augustus 2008 - 15:52:53

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: robbert op 21 september 2008 - 23:30:39
Citaat van: Burorri op 21 september 2008 - 01:23:54
Las vandaag iets in de Formule 1 over Massa. Het schijnt dat Massa alleen goed presteerd als Schumacher bij de GP aanwezig is.
Als dat werkelijk het geval is, zou Massa wel eens een probleem kunnen krijgen. Aangezien Schumacher de laatste 4GPS niet aanwezig zou zijn.

Maar goed, het was een Fanbrief dus of het waar is weet ik niet.
dat is allemaal bijgeloof, ik hoop dat Massa sterk rijdt als de voorgaande races
Nou ja volgens mij is Massa best gelovig, dus zou het best kunnen :P

Maar weet ook niet of het waar is. Maar denk dat Massa moeilijk gaat krijgen. Laatste 2 races was hij niet zo sterk. Ik heb zo'n vermoeden dat de gene die de volgende race wint, WK word. En ik denk dat Hamilton zal zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

En MS is Allah, God, Boedha voor een Massa?? Wat een geouwehoer zeg. Massa zal super gemotiveerd zijn . Zonder al die poespas. Er is een verschil tussen geinspireerd worden en geloven in.
Some things are too important to be left in the past.

FerrariMan

Schumacher heeft magische ogen die Massa extra kilometers per uur kunnen opleveren.

Folkert

Citaat van: janke op 22 september 2008 - 01:15:35
En MS is Allah, God, Boedha voor een Massa?? Wat een geouwehoer zeg. Massa zal super gemotiveerd zijn . Zonder al die poespas. Er is een verschil tussen geinspireerd worden en geloven in.
En waarom zou het niet kunnen?
Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou best kunnen dat MSC hem net beetje meer motivatie geeft ofzo of dat hij klein beetje hulp krijgt van Schumacher.

Nou ja we zien wel wat er uit komt.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Zal Massa geen motivatie kunnen halen uit het feit dat hij kampioen kan worden, dan ???

Folkert

Citaat van: 0634 op 22 september 2008 - 18:34:44
Zal Massa geen motivatie kunnen halen uit het feit dat hij kampioen kan worden, dan ???
Tuurlijk wel, maar misschien dat MSC  hem e xtra motivatie geeft ofzo.
Trotse vader van Rosalie(L)

zeph

De priemende ogen van Schumi laten Massa extra zweten, waardoor hij gewicht verliest en de auto dus sneller wordt. Zo win je wedstrijden!

Guys, please...

FerrariMan

Inderdaad, Burorri ik vraag me soms werkelijk af of je jezelf nog vaak serieus neemt.  ;)

Massa zal heus niet beter presteren omdat MS aan de muur zit. In de wagen is hij alleen. En wanneer MS niet aanwezig is, weet Massa ook wel dat Schumacher hem bekijkt op TV. Dus die motivatie, als die er al zou zijn, is er altijd.

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 23 september 2008 - 17:18:15
Inderdaad, Burorri ik vraag me soms werkelijk af of je jezelf nog vaak serieus neemt.  ;)

Massa zal heus niet beter presteren omdat MS aan de muur zit. In de wagen is hij alleen. En wanneer MS niet aanwezig is, weet Massa ook wel dat Schumacher hem bekijkt op TV. Dus die motivatie, als die er al zou zijn, is er altijd.
Dan onderschat jij misschien de invloeden die een groot voorbeeld kan hebben op een rijder.
Daarbij was mijn orginele tekst misschien niet duidelijk, maar ik bedoelde ook meer iets van het afstellen van de wagen. Misschien helpt Schumacher Massa met het afstellen van de auto.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 24 september 2008 - 03:52:26
Citaat van: FerrariMan op 23 september 2008 - 17:18:15
Inderdaad, Burorri ik vraag me soms werkelijk af of je jezelf nog vaak serieus neemt.  ;)

Massa zal heus niet beter presteren omdat MS aan de muur zit. In de wagen is hij alleen. En wanneer MS niet aanwezig is, weet Massa ook wel dat Schumacher hem bekijkt op TV. Dus die motivatie, als die er al zou zijn, is er altijd.
Dan onderschat jij misschien de invloeden die een groot voorbeeld kan hebben op een rijder.
Daarbij was mijn orginele tekst misschien niet duidelijk, maar ik bedoelde ook meer iets van het afstellen van de wagen. Misschien helpt Schumacher Massa met het afstellen van de auto.
Misschien moeten andere piloten dan maar een foto van Senna in de cockpit plakken...

Wizard


Wizard

Citaat van: 0634 op 22 september 2008 - 18:34:44
Zal Massa geen motivatie kunnen halen uit het feit dat hij kampioen kan worden, dan ???

Lijkt me wel hé. Plus, ik denk dat Massa tijdens de GP meer steun kan krijgen van Kimi (daar ging dit topic toch over hé? ;)) dan van Schumacher. Tenzij Schumacher de wagen van Massa bestuurd met een radiografische controler. :lol:


Folkert

Citaat van: FerrariMan op 24 september 2008 - 09:43:18
Citaat van: Burorri op 24 september 2008 - 03:52:26
Citaat van: FerrariMan op 23 september 2008 - 17:18:15
Inderdaad, Burorri ik vraag me soms werkelijk af of je jezelf nog vaak serieus neemt.  ;)

Massa zal heus niet beter presteren omdat MS aan de muur zit. In de wagen is hij alleen. En wanneer MS niet aanwezig is, weet Massa ook wel dat Schumacher hem bekijkt op TV. Dus die motivatie, als die er al zou zijn, is er altijd.
Dan onderschat jij misschien de invloeden die een groot voorbeeld kan hebben op een rijder.
Daarbij was mijn orginele tekst misschien niet duidelijk, maar ik bedoelde ook meer iets van het afstellen van de wagen. Misschien helpt Schumacher Massa met het afstellen van de auto.
Misschien moeten andere piloten dan maar een foto van Senna in de cockpit plakken...
Misschien wel ja. Mischien moet Piquet het maar eens doen :P is tie eindelijk keer sneller denk ik ;D


Maar serieus, Waarom zou het niet kunnen dat als Schumacher er is Massa extra gemotiveerd is of extra zijn best gaat doen.
Jullie onderschatten dan echt wel de emotie of drang dat iemand beter kan of gaat presteren als er iemand speciaal bij is.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Volgens mij slaap je onder een MS dekbed. Stop toch eens met dit geleuter. Als het licht op groen springt denkt Massa aan niemand. Heeft hij geen tijd voor.
Some things are too important to be left in the past.