Wie is deze rijder??

Gestart door deerhunter, 27 augustus 2008 - 23:59:06

« vorige - volgende »

deerhunter

Vorige week was ik in Maranello en zag deze Ferrari F1 rijden. Maar wie is deze rijder? Iemand een idee?


Jasper

Het is een auto van een paar jaar geleden met sponsoring die niet meer bij Ferrari hoort, dus het zou mij verbazen dat het één van de testrijders van Ferrari is. Ik denk eerder één of andere rijkaard die zichzelf een testrit in een Ferrari heeft gekocht...

Doefie

Als ge die website eens bekijkt weet ge genoeg :)

janke

De rijke Hollanders John Bosch en de Ferrari importeur Frits Kroymans hebben ook een aantal F1 Ferrari,s die in Maranello worden onderhouden en daar ook af en toe hun rondjes doen. Dat is bekend. Misschien 1 van die 2 ???? Zou niet weten.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 28 augustus 2008 - 05:09:17
Als ge die website eens bekijkt weet ge genoeg :)
Over welke website heb je het nu? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Citaat van: janke op 28 augustus 2008 - 07:23:00
De rijke Hollanders John Bosch en de Ferrari importeur Frits Kroymans hebben ook een aantal F1 Ferrari,s die in Maranello worden onderhouden en daar ook af en toe hun rondjes doen. Dat is bekend. Misschien 1 van die 2 ???? Zou niet weten.

ZIjn dat niet die gasten die eens een Ferrari letterlijk in tweeën hebben gereden

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 28 augustus 2008 - 12:39:13
Citaat van: janke op 28 augustus 2008 - 07:23:00
De rijke Hollanders John Bosch en de Ferrari importeur Frits Kroymans hebben ook een aantal F1 Ferrari,s die in Maranello worden onderhouden en daar ook af en toe hun rondjes doen. Dat is bekend. Misschien 1 van die 2 ???? Zou niet weten.

ZIjn dat niet die gasten die eens een Ferrari letterlijk in tweeën hebben gereden
Kroymans inderdaad. Maar is dat degene die hier op de foto te zien is?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Geen idee, wat ik me kan herinneren is dat op de F1 wagens waarin Frederico rijdt, Kroymans op staat geschreven plus hebben die geen rode helm? Zal eens kijken of ik wat vind.


janke

Die de Ferrari in 2en reed was de ouwe Frits Kroymans zelf. deze auto staat inmiddels weer in het Kroymans/Ferrari museum. Die John Bosch heeft er ook een stuk of wat. Ga is op Barron Racing.nl en kijk wat die allemaal heeft en nu nog doet. Een van de beroemste Ferrari's die hij heeft is de T3 ex Gilles Villeneuve.

[verwijderd door de beheerder]
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Maar ook John Bosch staat niet op die foto bovenaan het topic :) Enfin, tenzij hij zen helm heeft verandert uiteraard, maar dat zou me verbazen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Kan ook één van de jonge testpiloten van Ferrari zijn. Ben de naam even kwijt van die kerel maar hij heeft afgelopen week getest.

Ferrari 2010

#12
Bertolini (of iets in die aard was het iig) bedoel je? Kwestie van ze niet ineens de nieuwste technologie in de prak te laten rijden dan? :) En waarom dan met reclame van bijv. Vodafone?
Edit:

Klopt, want dit is Bertolini die de A1GP wagen test, ik dacht dat dit een computerbeeld was (het leek me zo perfect) maar blijkbaar niet dus, gevonden dus :) De helm is wel een beetje anders, maar dat komt veronderstel ik omdat hij niet met zen met F1-sponsors beklede outfit in de A1 wagen mocht ofzo.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Is dat serieus géén computerbeeld? ??? De banden, de schaduwen, het asfalt zien er heel onrealistisch uit.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 29 augustus 2008 - 13:27:44
Is dat serieus géén computerbeeld? ??? De banden, de schaduwen, het asfalt zien er heel onrealistisch uit.
Mja, dat vroeg ik me ook af, maar aangezien die helm zo goed matchte dacht ik: dan zal het toch echt zijn? Enfin, dan toch een computerbeeld waarschijnlijk. Aangezien de tekst die je te zien krijgt als je je muis boven deze (http://a1.gpupdate.net/nl/photolarge.php?photoID=102512) foto houdt zijn naam is, dacht ik dat het dan misschien toch echt was. Beide foto's op http://a1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/06/13/a1gp-test-verder-met-nieuwe-ferrari-wagen/ leken me fake, maar door die helm...

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.