Man van de race: Europa

Gestart door Supermariobros, 24 augustus 2008 - 15:52:49

« vorige - volgende »

Het gekende concept

Massa
9 (47.4%)
Hamilton
1 (5.3%)
Kubica
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Trulli
1 (5.3%)
Vettel
5 (26.3%)
Glock
1 (5.3%)
Iemand anders (wie?)
2 (10.5%)

Totaal aantal stemmen: 14

Jan Dijkstra

Toch vreemd..

Als hamilton de race wint, is ie op een of andere manier altijd veruit de beste en kon de ferrari hem niet bijhouden, zoals  de meesten altijd zeggen.. Laat ferrari nu hun spierballen eens even zien en wint massa glansrijk, dan rijd hamilton in een keer defensief en WILDE hij niet harder.. Zou het niet zo kunnen zijn dat ie gewoon niet sneller KON!!! Massa domineerde het hele weekend al, van de kwalificatie tot aan de zwart/wit grblokte vlag.

In mijn ogen was massa de verdiende winnaar en kwam mclaren simpelweg tekort deze keer..

Het is in ieder geval weer spannend in het klassement.

Groetjes Jan.
F1 is like a box of chocolate.. You never know what you gonna get.

scho0634

Citaat van: Jan Dijkstra op 25 augustus 2008 - 09:25:39
Toch vreemd..

Als hamilton de race wint, is ie op een of andere manier altijd veruit de beste en kon de ferrari hem niet bijhouden, zoals  de meesten altijd zeggen.. Laat ferrari nu hun spierballen eens even zien en wint massa glansrijk, dan rijd hamilton in een keer defensief en WILDE hij niet harder.. Zou het niet zo kunnen zijn dat ie gewoon niet sneller KON!!! Massa domineerde het hele weekend al, van de kwalificatie tot aan de zwart/wit grblokte vlag.

In mijn ogen was massa de verdiende winnaar en kwam mclaren simpelweg tekort deze keer..

Het is in ieder geval weer spannend in het klassement.

Groetjes Jan.
Dat zijn reacties van mensen met persoonlijke voorkeuren. Waar we allemaal wel eens last van hebben.

Feit is dat als Hamilton sneller had gekund, had ie dat niet nagelaten. Want hij had graag gewonnen lijkt mij zo.

Groetjes terug  :)


Doefie

Ook al zie ik liever de andere Ferrari winnen, Massa was vandaag niet bij te houden. De keuze is dan ook logisch.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 25 augustus 2008 - 14:53:41
Ook al zie ik liever de andere Ferrari winnen, Massa was vandaag niet bij te houden. De keuze is dan ook logisch.
Ik wist niet dat er vandaag gereden werd? Die heb ik dan gemist, mairde!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

 :D :D ik heb iemand anders gekozen....

mijn stem gaat onvoorwaardelijk uit naar de man die me wakker schudde...Kimi Raikkonen
actie tijdens zijn pitstop en nadien een rookgordijn opzetten om zo de aftocht te kunnen maken .... waarschijnlijk omdat hij het verkeer wou voor zijn in Valencia. ;)

Forza F1

Massa


(ook mooie prestatie van Vettel)

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2008 op 25 augustus 2008 - 14:56:36
Citaat van: Doefie op 25 augustus 2008 - 14:53:41
Ook al zie ik liever de andere Ferrari winnen, Massa was vandaag niet bij te houden. De keuze is dan ook logisch.
Ik wist niet dat er vandaag gereden werd? Die heb ik dan gemist, mairde!
;D ;D

McChouffe

Raikkonen. Ik hou wel van een beetje vuurwerk.  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

The REAL BUTTON Freak

En toch ga ik voor Button (The best of British)

Wizard

Dus jij vind Button beter dan Mansell, Hamilton, Damon/Graham Hill, James Hunt en Jim Clak?

scho0634

Of Stewart. Want Schotten zijn ook Britten.... ;)


Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 26 augustus 2008 - 10:55:06
Dus jij vind Button beter dan Mansell, Hamilton, Damon/Graham Hill, James Hunt en Jim Clak?
Heb je hem nu nog niet door? :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

fawlty

Citaat van: Jan Dijkstra op 25 augustus 2008 - 09:25:39
Toch vreemd..

Als hamilton de race wint, is ie op een of andere manier altijd veruit de beste en kon de ferrari hem niet bijhouden, zoals  de meesten altijd zeggen.. Laat ferrari nu hun spierballen eens even zien en wint massa glansrijk, dan rijd hamilton in een keer defensief en WILDE hij niet harder.. Zou het niet zo kunnen zijn dat ie gewoon niet sneller KON!!! Massa domineerde het hele weekend al, van de kwalificatie tot aan de zwart/wit grblokte vlag.

In mijn ogen was massa de verdiende winnaar en kwam mclaren simpelweg tekort deze keer..

Het is in ieder geval weer spannend in het klassement.

Groetjes Jan.
als je gp van duitsland hebt gezien dan snap je het verschil wel tussen overwinning van massa of de leider in de wk stand. net zoals kimi niet voorbij heikki geraakte(volgens jullie) kon lewis niet voorbij massa  :P  kimi hoefde niet voorbij heikki uiteindelijk, hij kwam toch niet aan  ;D ;D ;D
mclaren kwam tenminste aan, ferrari bleek weer onbetrouwbaar.
Ja sluw is die Hamilton