Man van de race: Europa

Gestart door Supermariobros, 24 augustus 2008 - 15:52:49

« vorige - volgende »

Het gekende concept

Massa
9 (47.4%)
Hamilton
1 (5.3%)
Kubica
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Trulli
1 (5.3%)
Vettel
5 (26.3%)
Glock
1 (5.3%)
Iemand anders (wie?)
2 (10.5%)

Totaal aantal stemmen: 14

_Makke_

Citaat van: meatball op 24 augustus 2008 - 16:45:01
Massa,duidelijk de man in form in de laatste race's,pech van vorige race anders was hij nu zeker nr 1 bij Ferrari.

Als hij al geen nr1 is binnen het team zal dat toch niet lang meer duren. Hij staat nu voor Kimi en presteert de laatste races gewoonweg stukken beter dan Kimi.

Massa is voor mij man van de race, was de snelste en reed verstandig. Sinds de onbetrouwbaarheid bij de Italianen is binnengedrongen zie ik niet in waarom Massa hier vol moet doorgaan en met 50sec zou moeten gaan winnen. Winnen en motor sparen is de boodschap voor onze rode vrienden. Hetgeen Massa dus gedaan heeft.

Folkert

Citaat van: Wizard op 24 augustus 2008 - 17:46:30
Ik vind dat Massa wel domineerde en niet alleen ik;

http://f1.racestart.nl/nieuws/felipe-massa-domineert-valencia-in-moeilijke-race-ferrari.html
http://www.f1news.nl/news/5469-Massa+wint+Europese+Grand-Prix.html
http://www.racefreaks.nl/

Daarbij bestaat er ook nog iets als conslolideren. Tegenwoordig moet een motor 2 races mee gaan en aangezien Ferrari 2 motoren in 2 races heeft opgeblazen gaat Massa niet, terwijl hij safe zit, zijn motor onnodig belasten. Maar het moge duidelijk zijn dat hij de ace volledig onder controle had. Hamilton kon niet echt een serieuze vuist maken richting Massa dus in min ogen domineer je dan aardig.
Er staat ook: in moeilijke race en dat vond ik nou ook niet echt het geval.
In mijn ogen kon Hamilton ook gewoon consolideren. Punten pakken waar het kan en niet onnodig uitvallen. Hij staat op dit moment voor in de titel strijd, niet met veel, maar toch genoeg om nog zeker 3 races 2de te worden.
Slim is het niet, maar sluit die mogenlijkheid niet uit.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Aan de hand van de rondetijden kun je concluderen dat Hamilton niet aan het consolideren was. Reed vrijwel continue 1:39'ers.

En voor de rest, ik vind wel dat Massa aardig domineerde. Als je onbedreigd naar een zege kunt rijden en permanent sneller bent wanneer je wilt, domineer je in mijn ogen aardig.
Massa is in mijn ogen ook man van de race.

Trulli, Glock en Kubica reden ook een aardige race.

Tim C

Ik stel het volgende voor: tussen een post van Burrori en/of Wizard moet op z'n minst één andere post zitten. MAW: Take it outside.

Folkert

Citaat van: Wizard op 24 augustus 2008 - 20:01:30
Aan de hand van de rondetijden kun je concluderen dat Hamilton niet aan het consolideren was. Reed vrijwel continue 1:39'ers.

En voor de rest, ik vind wel dat Massa aardig domineerde. Als je onbedreigd naar een zege kunt rijden en permanent sneller bent wanneer je wilt, domineer je in mijn ogen aardig.
Massa is in mijn ogen ook man van de race.

Trulli, Glock en Kubica reden ook een aardige race.
Omdat iemand continue 39s rijd, wilt niet zeggen dat hij niet consolideerd. Het kan wel, heb je gelijk in. Maar je kunt ook concluderen dat Hamilton gwoon niet sneller wilde.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

#20
Dan zou hij de hele race hebben geconsolideerd? Lijkt me niet. Bovendien zei Hamilton zelf dat hij de hele race heeft geprobeerd het gat klein te houden maar dat het op het laatst niet meer lukte omdat Massa gewoon bloed snel was. Als zijn rondetijden wat terug waren gezakt, had ik er in kunnen komen, nu niet. Hamilton/McLaren konden Massa vandaag niet bij benen, zonder als, maar of mischien.

Tim C


Wizard

Mogen we totaal niet op elkaar reageren? Als het pagina's lang duurt, okeey, kan er inkomen dat het irritant is en dat er wat van gezegd wordt,  maar een discussie die 3? posts lang is moet gewoon kunnen. Waarom is het anders een forum?

Tim C

Een discussie van 5 posts moet kunnen, alles daarna is naast elkaar praten.

Wizard

Ok. Dan heb ik voortaan 5 posts de tijd een punt te maken. Duidelijk.  ;)

Tim C

Eigenlijk heb je 2 posts:

Wizard
Burorri
Wizard
Burorri
Wizard: Let's agree to disagree

Folkert

Vraag me nu af hoe de uitspraak er zou hebben uitgezien als ze daar deze regel hadden toegepast. ;D

Sorry Ron, je hebt helemaal gelijk, maar je zit over je beurten heen om te mogen praten.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Dan moet je maar al het zinnige wat je te zeggen hebt, bundelen in 2 ijzersterke posts. ;)

scho0634

Massa.

Voor de rest was het slaap-kindje-slaap....

janke

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2008 - 21:45:32
Dan moet je maar al het zinnige wat je te zeggen hebt, bundelen in 2 ijzersterke posts. ;)
Lijkt me ook geen goed idee. Als de heren dan per man 2x posten is de pagina vol. :) Back on topic: Massa was de minst saaie rijder van het gezelschap, vind ik. De enigste die een beetje leven in de brouwerij bracht was Kimi. Ik wist niet dat hij kleurenblind was. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Kimi leek Albers wel. En wat enkele forummers al zeiden: Inderdaad de sluiting van de spelen boeide meer. Ik had meer spektakel verwacht op zo'n baan. Maar zo zie je dat je je goed kunt vergissen. Verder een keurige 3de stek voor Kubica. Heidfeld stelde (weer) teleur.
Some things are too important to be left in the past.