Man van de race: Europa

Gestart door Supermariobros, 24 augustus 2008 - 15:52:49

« vorige - volgende »

Het gekende concept

Massa
9 (47.4%)
Hamilton
1 (5.3%)
Kubica
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Trulli
1 (5.3%)
Vettel
5 (26.3%)
Glock
1 (5.3%)
Iemand anders (wie?)
2 (10.5%)

Totaal aantal stemmen: 14

Folkert

Citaat van: meatball op 26 augustus 2008 - 20:05:49
Massa is duidelijk de man in vorm en eindelijk beginnen sommigen dat in te zien,eigenlijk is hij de man van de laatste race's. De voorsprong in de titelstrijd van Hamilton is wel net te groot vrees ik. Het is te hopen dat we na de gp van Belgie weer Massa als man van de race verkiezen dan pas is hij weer echt in strijd voor de titel vindt ik.
Laten we eerst maar wachten tot Monza.  Spa ligt K imi goed en misschien wint Massa deze race niet. Het zal nog spannend worden. Ik geef ze alle 3 ongeveer gelijke kansen.
Hamilton heeft de voorsprong, Massa de vorm en snelheid en Kimi heeft alleen de snelheid.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 28 augustus 2008 - 14:57:46
Kimi heeft alleen de snelheid.
Als hij ze zoals afgelopen races niet in Finland heeft laten liggen tenminste ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard


janke

Citaat van: Burorri op 28 augustus 2008 - 14:57:46
Citaat van: meatball op 26 augustus 2008 - 20:05:49
Massa is duidelijk de man in vorm en eindelijk beginnen sommigen dat in te zien,eigenlijk is hij de man van de laatste race's. De voorsprong in de titelstrijd van Hamilton is wel net te groot vrees ik. Het is te hopen dat we na de gp van Belgie weer Massa als man van de race verkiezen dan pas is hij weer echt in strijd voor de titel vindt ik.
Laten we eerst maar wachten tot Monza.  Spa ligt K imi goed en misschien wint Massa deze race niet. Het zal nog spannend worden. Ik geef ze alle 3 ongeveer gelijke kansen.
Hamilton heeft de voorsprong, Massa de vorm en snelheid en Kimi heeft alleen de snelheid.
Nou bij de laatste kwalificatie had Kimi iets minder snelheid.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Omdat hij de vorm niet had! :P Ik denk dat Burorri bedoelt dat Kimi intrinsiek wel snel is, maar momenteel uit vorm.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Doefie op 28 augustus 2008 - 05:31:03
Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 27 augustus 2008 - 11:30:05
Citaat van: Wizard op 26 augustus 2008 - 10:55:06
Dus jij vind Button beter dan Mansell, Hamilton, Damon/Graham Hill, James Hunt en Jim Clak?

Inderdaad!

Laat Hamilton trouwens maar uit dat lijstje.

:o ... What the ???
Button komt nog lààààng niet in de buurt van een Jim Clark of Graham Hill !  ::)

Die gasten zaten bijna altijd in superéure bolides, en dan ben je zogezegt de beste? Fuck Jim Clark en Graham Hill op there stupid white asses.

Jenson heeft nooit de kansen gekregen die hem toe kwamen (en een minuskuul inschattings foutje door bij Honda te blijven)

Ik ben er van overtuigt dat als Button bij Mercedes zou rijden, hij sneller zou zijn dan die andere Brit die daar rijdt.

Wizard

Ik ben er van overtuigd dat als Button werkelijk meer snelheid had dan Hamilton, hij al jaren geleden zou zijn weggekaapt bij Honda. ;)

Mja, Ralf wist hij niet te kloppen, hij beet zijn tanden stuk op Fisichella, hij beet zijn tanden stuk op Trulli en om nu te zeggen dat hij het veel beter doet dan Barrichello....nou nee.

Dus hoe goed is Button? Middelmaatje alla Herbert/Brundle, maar geen absolute kampioen en zeker niet beter dan een Hamiton.

Doefie

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 29 augustus 2008 - 09:53:50
Die gasten zaten bijna altijd in superéure bolides, en dan ben je zogezegt de beste? Fuck Jim Clark en Graham Hill op there stupid white asses.

Jenson heeft nooit de kansen gekregen die hem toe kwamen (en een minuskuul inschattings foutje door bij Honda te blijven)

Ik ben er van overtuigt dat als Button bij Mercedes zou rijden, hij sneller zou zijn dan die andere Brit die daar rijdt.

Hier spreekt een man met kennis ::)

Mag ik er effe op wijzen dat de wagens van de jaren '60 zelden zo superieur waren tegenover hun concurrenten en dat toen nog wel degelijk de rijders het verschil maakten en niet de honderden vleugeltjes en elektronica op de wagen? Mag ik er effe op wijzen dat Button wel degelijk zijn kansen heeft gehad bij enerzijds Williams en anderzijds de Honda van 2004? Mag ik er even op wijzen dat Jim Clark tweevoudig wereldkampioen is in jaren dat het rijden nog jaarlijks een gemiddelde van 2 overlijdens had en daarenboven ook nog eens de Indy500 won. Button, hét grote talent destijds in de Formule 1 heeft met enige moeite amper één race gewonnen op de bijna 150 die hij gereden heeft en Jim Clark er op 68 bijna de helft won.

O ja, Button is zoveel beter dan Clark  ::)

janke

Citaat van: Jasper op 29 augustus 2008 - 01:08:32
Omdat hij de vorm niet had! :P Ik denk dat Burorri bedoelt dat Kimi intrinsiek wel snel is, maar momenteel uit vorm.

De vorm niet had, laat me lachen. :P
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Citaat van: Doefie op 29 augustus 2008 - 12:41:14
Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 29 augustus 2008 - 09:53:50
Die gasten zaten bijna altijd in superéure bolides, en dan ben je zogezegt de beste? Fuck Jim Clark en Graham Hill op there stupid white asses.

Jenson heeft nooit de kansen gekregen die hem toe kwamen (en een minuskuul inschattings foutje door bij Honda te blijven)

Ik ben er van overtuigt dat als Button bij Mercedes zou rijden, hij sneller zou zijn dan die andere Brit die daar rijdt.

Hier spreekt een man met kennis ::)

Mag ik er effe op wijzen dat de wagens van de jaren '60 zelden zo superieur waren tegenover hun concurrenten en dat toen nog wel degelijk de rijders het verschil maakten en niet de honderden vleugeltjes en elektronica op de wagen? Mag ik er effe op wijzen dat Button wel degelijk zijn kansen heeft gehad bij enerzijds Williams en anderzijds de Honda van 2004? Mag ik er even op wijzen dat Jim Clark tweevoudig wereldkampioen is in jaren dat het rijden nog jaarlijks een gemiddelde van 2 overlijdens had en daarenboven ook nog eens de Indy500 won. Button, hét grote talent destijds in de Formule 1 heeft met enige moeite amper één race gewonnen op de bijna 150 die hij gereden heeft en Jim Clark er op 68 bijna de helft won.

O ja, Button is zoveel beter dan Clark  ::)

Tip: reageer niet serieus op iemand die zijn post grappig bedoelt (ook al was het in dit geval helemaal niet grappig). ;)

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Doefie op 29 augustus 2008 - 12:41:14
Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 29 augustus 2008 - 09:53:50
Die gasten zaten bijna altijd in superéure bolides, en dan ben je zogezegt de beste? Fuck Jim Clark en Graham Hill op there stupid white asses.

Jenson heeft nooit de kansen gekregen die hem toe kwamen (en een minuskuul inschattings foutje door bij Honda te blijven)

Ik ben er van overtuigt dat als Button bij Mercedes zou rijden, hij sneller zou zijn dan die andere Brit die daar rijdt.

Hier spreekt een man met kennis ::)

Mag ik er effe op wijzen dat de wagens van de jaren '60 zelden zo superieur waren tegenover hun concurrenten en dat toen nog wel degelijk de rijders het verschil maakten en niet de honderden vleugeltjes en elektronica op de wagen? Mag ik er effe op wijzen dat Button wel degelijk zijn kansen heeft gehad bij enerzijds Williams en anderzijds de Honda van 2004? Mag ik er even op wijzen dat Jim Clark tweevoudig wereldkampioen is in jaren dat het rijden nog jaarlijks een gemiddelde van 2 overlijdens had en daarenboven ook nog eens de Indy500 won. Button, hét grote talent destijds in de Formule 1 heeft met enige moeite amper één race gewonnen op de bijna 150 die hij gereden heeft en Jim Clark er op 68 bijna de helft won.

O ja, Button is zoveel beter dan Clark  ::)

Wat kan jij toch mekeren over races en tijden die jezelf nooit hebt meegemaakt.


janke

Jim Clark reed 72 F1 races en won er 25. Bijna 1 op 3. Maarja dat haald "knoopje"in zijn hele carriëre niet meer.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper


janke

Citaat van: Jasper op 30 augustus 2008 - 12:51:51
Dat is meer dan 1 op 3. :P ;)

Ik weet niet welke school jij gezeten hebt maar 72:25=2,88. :P ;)
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Op een betere school dan jij alleszins. ;D ;D