Man van de race: Europa

Gestart door Supermariobros, 24 augustus 2008 - 15:52:49

« vorige - volgende »

Het gekende concept

Massa
9 (47.4%)
Hamilton
1 (5.3%)
Kubica
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Trulli
1 (5.3%)
Vettel
5 (26.3%)
Glock
1 (5.3%)
Iemand anders (wie?)
2 (10.5%)

Totaal aantal stemmen: 14

Ferrari 2010

Citaat van: fawlty op 26 augustus 2008 - 13:21:22
net zoals kimi niet voorbij heikki geraakte(volgens jullie) kon lewis niet voorbij massa  :P
Bullshit. Het gat tussen de twee finnen was een halve seconde, wat er op duidt dat Kimi minstens even snel was. Dat van Lewis achter Massa werdt steeds groter, met halve seconden per lap, dat duidt erop dat Massa gewoonweg sneller was.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Tussen Heikki en Kimi zag ik anders ook luttele seconden hoor (zeker tot Kubica even voor Heikki kwam postvatten).

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 26 augustus 2008 - 13:28:38
Tussen Heikki en Kimi zag ik anders ook luttele seconden hoor (zeker tot Kubica even voor Heikki kwam postvatten).
Hmm, je brengt me aan het twijfelen. Zat Kimi niet vanaf het begin vlak achter Heiki? Ik kan er naast zitten, ik vind nergens de rondetijden terug.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Er zaten een paar seconden tussen. Toen reed Kubica zijn ronde die 3.6s trager was dan normaal waardoor Heikki werd opgehouden en Kimi weer kon aansluiten. In de tweede stint heb ik ze ook nooit echt dicht bij elkaar zien rijden (kan aan de regisseur liggen :P) en een derde stint kwam er niet meer voor Kimi.

Ferrari 2010

Ik ga me er nu buiten houden, ik heb de eerste stint maar met een half oog gevolgd, dus ga me er niet meer over uitspreken :) Ik zat er blijkbaar naast :) Dan was Kimi simpelweg te traag voor Kova.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

waard500

Toyota, Vettel en Massa erg sterk!
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

janke

Citaat van: Jasper op 26 augustus 2008 - 14:15:06
Er zaten een paar seconden tussen. Toen reed Kubica zijn ronde die 3.6s trager was dan normaal waardoor Heikki werd opgehouden en Kimi weer kon aansluiten. In de tweede stint heb ik ze ook nooit echt dicht bij elkaar zien rijden (kan aan de regisseur liggen :P) en een derde stint kwam er niet meer voor Kimi.
Sorry Jasper opgehouden?? Ik heb Heikki niet op Kubica's versnellingsbak zien zitten. En in welke ronde was dat toen Heikki 3,6 sec. inliep. Ik zie het in de rondetijden van de FIA niet terug. Ja iets van 2 sec.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Ik heb Heikki wel op Kubica's versnellingsbak zien zitten, en Kubica heeft na de race zelf verklaard dat hij op een bepaald moment 3 seconden verloor in één sector.

meatball

Massa is duidelijk de man in vorm en eindelijk beginnen sommigen dat in te zien,eigenlijk is hij de man van de laatste race's. De voorsprong in de titelstrijd van Hamilton is wel net te groot vrees ik. Het is te hopen dat we na de gp van Belgie weer Massa als man van de race verkiezen dan pas is hij weer echt in strijd voor de titel vindt ik.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

"Eindelijk beginnen sommigen dat in te zien"... Massa rijdt twee goede races...

janke

Dat heeft Hamilton en Kubica ook gedaan. Kimi zelfs 3. Aan een. En voor de spanning en de discussie hoog te houden wie nu 1ste man bij Ferrari moet zijn, dan moet Kimi Spa gewoon winnen. En als spelbreker Kubica 2 en bijv. Heikki 3. Dan wordt het nog lachen. Maarja, mijn mening.
Some things are too important to be left in the past.

McChouffe

Citaat van: Jasper op 26 augustus 2008 - 21:13:36
Massa rijdt twee goede races...

Wat voor Massa op zich al veel is  ;)

(Grapje hé, Massafans)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Wizard op 26 augustus 2008 - 10:55:06
Dus jij vind Button beter dan Mansell, Hamilton, Damon/Graham Hill, James Hunt en Jim Clak?

Inderdaad!

Laat Hamilton trouwens maar uit dat lijstje.

Doefie

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 27 augustus 2008 - 11:30:05
Citaat van: Wizard op 26 augustus 2008 - 10:55:06
Dus jij vind Button beter dan Mansell, Hamilton, Damon/Graham Hill, James Hunt en Jim Clak?

Inderdaad!

Laat Hamilton trouwens maar uit dat lijstje.

:o ... What the ???
Button komt nog lààààng niet in de buurt van een Jim Clark of Graham Hill !  ::)

Wizard

Eerder van het kaliber Herbert. ;) Maar ik ga er niet vanuit dat het een bloedserieuze post was van Button0freak. ;)