GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 16 augustus 2008 - 08:56:13

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 23 augustus 2008 - 15:16:47
Ik vind het een enorm raar circuit...

En die Ferrari met haaienvin is spuuglelijk! :-\
Maar ze leverde wel de pole op :)
Mooie prestatie van Massa. Over het cicruit, ik was blij dat de kwalificaties voorbij waren. Het wegdek is misschien wel mooi, en de tribunes zitten vol, maar de omgeving is spuuglelijk. Ik zit er niets mee in om af en toe geen grindbakken enzo te zien naast het circuit, maar als je dan een niets zeggende omgeving in de plaats krijgt ... Geef mij dan toch maar Monaco!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

Citaat van: Ferrari 2008 op 23 augustus 2008 - 15:22:50
Citaat van: Jasper op 23 augustus 2008 - 15:16:47
Ik vind het een enorm raar circuit...

En die Ferrari met haaienvin is spuuglelijk! :-\
Maar ze leverde wel de pole op :)
Mooie prestatie van Massa. Over het cicruit, ik was blij dat de kwalificaties voorbij waren. Het wegdek is misschien wel mooi, en de tribunes zitten vol, maar de omgeving is spuuglelijk. Ik zit er niets mee in om af en toe geen grindbakken enzo te zien naast het circuit, maar als je dan een niets zeggende omgeving in de plaats krijgt ... Geef mij dan toch maar Monaco!

en de omgeving alleen zal niets zijn, ook de inhaalmogelijkheden zullen miniem zijn

fawlty

Citaat van: robbert op 23 augustus 2008 - 15:22:46
Citaat van: leproffesseur op 23 augustus 2008 - 14:58:55

Dit circuit bevalt me wel en zo mogen er meer zijn!

voor mij niet. Volgens de piloten zal het moeilijk worden om in te halen.
Waarom al die stratencircuits waar je niet kunt inhalen??

Goeie kwalificatie van Massa.
Alhoewel P4 voor Raikkonen niet zo slecht is, mag hij wel stilletjes aan de titel vergeten, want Massa staat er nu toch beter voor

vorige keer ook, tot zijn motor ontplofte  ;D ;D ;D
Ja sluw is die Hamilton

janke

Prima prestatie van Massa. Maar ik blijf zeggen dat deze race geen abc-tje wordt voor de topteams. Mooi circuit, zekers. BMW nou maar zozo. Maar in ieder geval ze gaan denk ik ook voor een podium met Kubica. Ik kijk naar de race uit. En mag de echte beste winnen.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Citaat van: janke op 23 augustus 2008 - 18:49:32Maar ik blijf zeggen dat deze race geen abc-tje wordt voor de topteams.

Er staan alleszins geen verrassingen in de top 5 van de kwalificatie. :P Alleen regen en de safety-car kunnen het nog omgooien.

Voor de rest uitkijken naar de benzinelading van de heren voorin. Al moet het gezegd dat Massa sterk oogde.

janke

Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: robbert op 23 augustus 2008 - 15:22:46
Citaat van: leproffesseur op 23 augustus 2008 - 14:58:55

Dit circuit bevalt me wel en zo mogen er meer zijn!

voor mij niet. Volgens de piloten zal het moeilijk worden om in te halen.
Waarom al die stratencircuits waar je niet kunt inhalen??

Goeie kwalificatie van Massa.
Alhoewel P4 voor Raikkonen niet zo slecht is, mag hij wel stilletjes aan de titel vergeten, want Massa staat er nu toch beter voor
Ja, want de Wereld titel word verdiend in de kwalificatie.
Tot nu toe staat hij nog voor op Massa. Laten we eerst maar de race afwachten. Kan nog van alles gebeuren en Raikkonen is niet echt de kwalifier.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Some things are too important to be left in the past.

Pumpking

Jammer van Fernando Alonso, had vast meer in gezeten in die kwalificatie, toch voor een thuisGP....

leproffesseur

Indien je niet kunt inhalen ligt dit voor een stuk ook aan de wagens
want in vergelijking met monaco valt het nog mee al moeten we eerst de
race  afwachten.Bepaalde delen van het circuit doen me denken aan monaco,canada en Australische gp.
Dit ziet er toch beter uit dan de hungaroring.En die haaievin is inderdaad wel lelijk maar niet alleen bij ferrari
maar ook bij de andere teams!Wanneer ik die wagens zie denk ik van het klopt gewoon wat daar vanachter opzit...
echt wel een obstakel lijkt het.Gewoon lomp ::)

leproffesseur

"klopt niet" moest het zijn.

leproffesseur

Die torro rosso met beperkt budget doen het dit jaar lang niet slecht
als je de prestaties met zusterteam redbull vergelijkt trouwens.
Aan het chassis kan het moeilijk liggen want die zijn toch bijna identiek of niet?
En op het gebied van moter kunnen ze toch ook niet veel voordeel halen want
verbeteringen aan de moter zijn de dag vanvandaag praktisch niet mogelijk met die
regelementen.

meatball

Citaat van: leproffesseur op 24 augustus 2008 - 10:21:20
Die torro rosso met beperkt budget doen het dit jaar lang niet slecht
als je de prestaties met zusterteam redbull vergelijkt trouwens.
Aan het chassis kan het moeilijk liggen want die zijn toch bijna identiek of niet?
En op het gebied van moter kunnen ze toch ook niet veel voordeel halen want
verbeteringen aan de moter zijn de dag vanvandaag praktisch niet mogelijk met die
regelementen.
Misschien beter rijders ? :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Doefie


Folkert

#89
Wat gaat Raikkonen slecht. Had verwacht dat hij wel wat moeite zou hebben, maar nu rijd hij wel heel erg veel achter.


Moet toch zeggen dat Massa beter rijd dan ik had verwacht. Heeft hij het eindelijk dan allemaal beetje op een rijtje?
Trotse vader van Rosalie(L)