GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 16 augustus 2008 - 08:56:13

« vorige - volgende »

Jasper

Bultjes, kuiltjes en curbstones heb je in Turkije, Japan, China, Bahrein en Maleisiƫ ook...

Met een gelukje (SC) kan iedereen winnen, op pure snelheid absoluut niet.

robbert

ik zou eerlijk gezegd niet te optimistisch zijn over de race in valencia. Als het een gewone race is zullen er dan weer veel klagen dat het een saaie bedoening was

janke

#32
En wie heeft de auto dan zo afgesteld op pure snelheid die kan winnen, nou nu nog niemand. Ze weten vrijdag pas hoe de auto over het circuit "gaat" lijkt me. En waarom kan bijv Toyota, BMW, Honda dat dan niet zijn. Bij voorbaat al zeggen dat Ferrari en McLaren hier de dienst uit gaan maken ( ik neem aan dat je dat bedoelde met de pure snelheid) vind ik wel een klein beetje hypocriet. Zeker op een nieuw circuit. Maar misschien hebt je gelijk.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Op alle nieuwe circuits in het recente verleden gebeurde het ook, dus ik zie niet in waarom het hier anders zou zijn (opnieuw, SC-toestanden daargelaten want die kunnen elke race omgooien).

janke

Noem mij een straten/race circuit op die nieuw is van de laatste tijd.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Ik zie niet in waarom dat een verschil maakt... het is asfalt met bochten...

Ferrari 2010

Ik zie ook het verschil niet in Janke :-\ En je zegt dat niemand de baan al kent, maar er is al geracet op Valencia als ik me niet vergis, toch? Ik durf er voor wedden dat er toen F1 teams hun mannetjes naartoe hebben gestuurd om alles es goed te bekijken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Ja klopt er is bijv. een F3 wedstrijd op gereden wat ik gelezen heb. Rondetijd iets meer dan 2 minuten. Er ligt inderdaad asfalt en er zijn bochten en ook muren. Alleen wat ik wil zeggen dat dit circuit voor een ieder nieuw is. Na de training morgen weten de teams hoe de auto is op deze baan. En misschien gaat de auto van bijv Toyota heel goed en van bijv Ferrari minder. Dat is mijn mening er over. Maar mischien zit ik wel helemaal fout. In een vorige post zei ik ook dat Jasper misschien wel gelijk heeft. :)
Some things are too important to be left in the past.

_Makke_

ergens volg ik janke wel. Er zullen misschien wel wat verassingen zijn, maar voor de zege denk ik dat niet. Zoals al eerder aangehaald beschikken de teams over simulators en ook over data van het circuit. De teams zijn wel zo professioneel om daar snel alles rond te krijgen. Maar wie weet kunnen de ervaren, talentrijke piloten (zoals oa. Alonso) hier wel wat voordeel uit halen. Toch lijkt het me straf als de orde hier verstoord zal raken. McLaren en Ferrari zullen wel een piloot op het podium plaatsen.

janke

Hier zul je zowiezo met de kwali irritante coureurs tegen komen lijkt me. Een snelle ronde met de beste auto en je komt een langzamere tegen in je lap op dit circuit, kan ook zomaar.  Ik zie Massa al zijn kwali verpesten door Fisi. Normaal niet mogelijk lijkt me. Maar een nieuw circuit??? En de data die ze hebben is niet van een F1 auto. Die hebben ze morgen pas na het trainen/testen.
Some things are too important to be left in the past.

leproffesseur

OP HET GEBIED VAN SNELHEID VERWACHT IK OOK GEEN VERASSINGEN.
HET KAN WEL EEN VERASSENDE RACE WORDEN ALS CORREURS HET CIRCUIT NIET ONDER DE KNIE KRIJGEN
MAAR EEN SAFTYCAR PERIODE LIJKT HET MEEST GARANTIE OP VERASSINGEN.

Jasper

In het vervolg kun je die caps lock wel afzetten. ;)

amp

Citaat van: leproffesseur op 21 augustus 2008 - 20:58:48
OP HET GEBIED VAN SNELHEID VERWACHT IK OOK GEEN VERASSINGEN.
HET KAN WEL EEN VERASSENDE RACE WORDEN ALS CORREURS HET CIRCUIT NIET ONDER DE KNIE KRIJGEN
MAAR EEN SAFTYCAR PERIODE LIJKT HET MEEST GARANTIE OP VERASSINGEN.


ik hoop ook dat er geen verassingen zijn, en al helemaal niet op een verassende race.
::)

meatball

Ik hoop maar dat het toch een beetje een echt f1 circuit is,ik ben een beetje bang van die stratencircuits ,inhalen kan er waarschijnlijk weer niet.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Wizard