GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 16 augustus 2008 - 08:56:13

« vorige - volgende »

Doefie

Nieuwe circuit doet mij wat denken aan Long Beach. Stratencircuit, maar tegelijk ook genoeg ruimte.

janke

Ik had eigenlijk smaller verwacht, nee dus.
Some things are too important to be left in the past.

sloggerke

Waar zit hier die Button-freak?
Jenson is voorlopig derde!...
Knap gedaan van hem.

"Nando" is tweede!

Ik denk echt dat het weer een onvoorspelbare uitslag zal worden.

Ferrari 2010

En wie schreef er Ferrari allemaal af? Ik wist het, dat ze niet zouden moeten onderdoen voor de Macs! Dat waren ze in Hongarije overigens ook, maar door de pech zagen velen dat precies niet. Nu hopen dat ze dit morgen kunnen aanhouden :) Overigens, ik veronderstel dat het tempo nog wel wat zal stijgen, een 5-tal seconden tegen de kwali toch minstens denk ik. En anders gaan we een lange race tegemoet :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper


Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 22 augustus 2008 - 16:30:58
Het is vrijdag hoor. :)
Akkoord, maar zelfs dan. Ze zullen sowieso niet ver van de Macs zitten, daar ben ik van overtuigd!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Trouwens, het verschil tussen VT1 en VT2 qua tijd is 1 seconde... ik zie niet waar jij het vandaan haalt dat ze in VT3 ineens 5 seconden gaan vinden. ???

Wizard

Citaat van: Doefie op 22 augustus 2008 - 14:24:15
Nieuwe circuit doet mij wat denken aan Long Beach. Stratencircuit, maar tegelijk ook genoeg ruimte.

Mijn gedachte!! ;)

janke

Citaat van: Ferrari 2008 op 22 augustus 2008 - 16:30:29
En wie schreef er Ferrari allemaal af? Ik wist het, dat ze niet zouden moeten onderdoen voor de Macs! Dat waren ze in Hongarije overigens ook, maar door de pech zagen velen dat precies niet. Nu hopen dat ze dit morgen kunnen aanhouden :) Overigens, ik veronderstel dat het tempo nog wel wat zal stijgen, een 5-tal seconden tegen de kwali toch minstens denk ik. En anders gaan we een lange race tegemoet :)

TC en turbo's zijn verboden hoor. :)
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 22 augustus 2008 - 16:44:09
Trouwens, het verschil tussen VT1 en VT2 qua tijd is 1 seconde... ik zie niet waar jij het vandaan haalt dat ze in VT3 ineens 5 seconden gaan vinden. ???
Ik weet het ook niet zeker. Sowieso nog wat extra rubber dat er op de baan zal komen. Data die geanalyseerd zal worden, op een nieuw circuit gaan de tijden toch altijd nog sterk omlaag gedurende het weekend, niet? Nuja, 5 seconden is misschien wat optimistisch :) Een seconde is wat realistischer ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

leproffesseur

Rosberg gaat het ook goed doen denk ik op dit circuit.
Een voorgevoel zegt me dat Massa niet gaat winnen ook.

janke

Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Citaat van: leproffesseur op 22 augustus 2008 - 21:35:54
Rosberg gaat het ook goed doen denk ik op dit circuit.
Een voorgevoel zegt me dat Massa niet gaat winnen ook.


Want?

Jasper

Het is een voorgevoel, en voorgevoelens dragen geen wanten.

Folkert

Citaat van: Jasper op 22 augustus 2008 - 22:16:07
Het is een voorgevoel, en voorgevoelens dragen geen wanten.
Klopt, alleen handschoenen en een sjaal.
Trotse vader van Rosalie(L)