GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 16 augustus 2008 - 08:56:13

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Tim op 24 augustus 2008 - 16:43:08
Geen straf voor Massa

http://www.f1pits.net/nieuws/massa_krijgt_geen_straf_maar_berisping/

Ik las het. Had ook niet verwcht dat er een straf uit zou voortvloeien, maar je weet het nooit. ;)

_Makke_

Citaat van: Wizard op 24 augustus 2008 - 17:30:20
Citaat van: Tim op 24 augustus 2008 - 16:43:08
Geen straf voor Massa

http://www.f1pits.net/nieuws/massa_krijgt_geen_straf_maar_berisping/

Ik las het. Had ook niet verwcht dat er een straf uit zou voortvloeien, maar je weet het nooit. ;)

Er zijn dit seizoen al belachelijke (en ook belachelijk zware) straffen uitgedeeld. Massa mag dus ergens blij zijn dat ze hier professioneel met het voorval zijn omgesprongen. Feitelijk zou die boete naar het team moeten gaan. Massa is in dat geval afhankelijk van het team, dus hem treft geen blaam.

Jasper

Heb inderdaad in de regels gevonden dat het de verantwoordelijkheid van het team is om de rijder door de laten rijden "wanneer dat veilig is". Als zijn lampje nog niet groen was, was het natuurlijk wel de fout van Massa, maar dat kunnen we niet weten ik denk dat we ervan uit kunnen gaan dat zijn lampje wel degelijk groen was.

robbert

amai, dit is dus weer het bewijs dat stratencircuits op niets trekken. De omgeving is wel mooi, maar dat telt niet alleen. Je moet ook kunnen inhalen op circuits en op dit circuit lukt het dus niet.

goede race van massa, op weg naar de titel??

_Makke_

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2008 - 18:04:44
Heb inderdaad in de regels gevonden dat het de verantwoordelijkheid van het team is om de rijder door de laten rijden "wanneer dat veilig is". Als zijn lampje nog niet groen was, was het natuurlijk wel de fout van Massa, maar dat kunnen we niet weten ik denk dat we ervan uit kunnen gaan dat zijn lampje wel degelijk groen was.

Inderdaad, ik ging er in mijn post van uit dat hij een "Go" kreeg van het team. Anders moet ik andere taal spreken. Maar ik ben er toch quasi zeker van dat het zo zal gegaan zijn.

TheIceman

Citaat van: robbert op 24 augustus 2008 - 18:08:08
amai, dit is dus weer het bewijs dat stratencircuits op niets trekken. De omgeving is wel mooi, maar dat telt niet alleen. Je moet ook kunnen inhalen op circuits en op dit circuit lukt het dus niet.

goede race van massa, op weg naar de titel??
Mooie omgeving, heb ik wat gemist?

En inhalen lukte wel (in het achterveld althans) en voorin zijn ze er te laf voor.

Jasper

Inhalen lukte wel? Eén geslaagd inhaalmanoeuvre van Coulthard was er. Eén.

TheIceman

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2008 - 19:42:23
Inhalen lukte wel? Eén geslaagd inhaalmanoeuvre van Coulthard was er. Eén.

't was een beetje overdreven moet ik zeggen :p (maar ik ben goed in overdrijven)

Maar 't bewijst dat t wel kan ;)

Jasper

Tja, één geslaagde poging en één die leidde tot een aanrijding. Meer heb ik niet gezien... :(

_Makke_

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2008 - 19:45:21
Tja, één geslaagde poging en één die leidde tot een aanrijding. Meer heb ik niet gezien... :(

Onze Japanse vriend Nakajima niet vergeten eh ;)

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 24 augustus 2008 - 18:08:08
De omgeving is wel mooi, maar dat telt niet alleen.
De omgeving in Monaco vind ik ook mooi, maar dit? Jak! Lelijk, lelijk en nog eens leleijk, zoals ik a zei, ze kunnen even goed door de haven van Antwerpen racen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Djeezes gelle kunt een fameus pakske bij elkander zeiken.

Jasper

Tja Doefie, vandaag moet zelfs jij toch toegeven dat de race saai was?

Schumivill

Als het al moeilijk gaat om op gewone circuits in te halen,dan zijn straten circuits echt niet de toekomst van de F1 hoor,had ik al door voor de race..
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

robbert

Citaat van: Schumivill op 24 augustus 2008 - 22:25:24
Als het al moeilijk gaat om op gewone circuits in te halen,dan zijn straten circuits echt niet de toekomst van de F1 hoor,had ik al door voor de race..

ja dat vind ik ook, maar ja bernie vind het gewoon leuk om stratencircuits op de kalender te zetten.