GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 16 augustus 2008 - 08:56:13

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2008 - 16:35:07
Oh, en verder: dit is wel het slechtste circuit waar ik ooit een F1-race op heb gezien. :-\
Nee dat blijft veruit Monaco.

Knappe race van Massa,zonder die pech in Hongarije was hij op weg naar zijn eerste titel,nu vrees ik er voor.Kimi staat gewoon nergens meer,hij heeft weer niets laten zien en dat is al vele race's het geval,gewoon wat puntjes sprokkelen die andere door pech laten liggen. Hij lijkt wel een 2e Prost tegenwoordig, maar dan veeeeel dommer.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat


Jasper

Citaat van: meatball op 24 augustus 2008 - 16:41:34
Citaat van: Jasper op 24 augustus 2008 - 16:35:07
Oh, en verder: dit is wel het slechtste circuit waar ik ooit een F1-race op heb gezien. :-\
Nee dat blijft veruit Monaco.

Valencia is Monaco maar dan zonder de mooie omgeving. Nóg minder dan Monaco dus eigenlijk.

Folkert

Citaat van: Wizard op 24 augustus 2008 - 15:44:24
Citaat van: Burorri op 24 augustus 2008 - 15:36:29
Nee, niet waar. Moet kunnen betekend neit het zelfde als zou moeten kunnen.

Voor mij wel. Mijn punt is duidelijk, als a en b beschikken over het zelfde materiaal moeten ze het zelfde kunnen presteren.

CitaatEn jij zei moet kunnen en dat IS onzin.

Nee, jij VIND dat onzin.......

Op de restga ik niet eens meer reageren. Je bent de moeite niet waard.




Dat is niet het zelfde. Echt niet, simpel toepassing van de nederlandse taal.

Maar goed Massa gelukkig geen straf , maar wel goed gereden. Chapeau. Hamilton verdedigend gereden? OF gewoon echt niet snel genoeg. We zullen het pas weten aan eind van het jaar :P
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2008 - 16:50:08
Citaat van: meatball op 24 augustus 2008 - 16:41:34
Citaat van: Jasper op 24 augustus 2008 - 16:35:07
Oh, en verder: dit is wel het slechtste circuit waar ik ooit een F1-race op heb gezien. :-\
Nee dat blijft veruit Monaco.

Valencia is Monaco maar dan zonder de mooie omgeving. Nóg minder dan Monaco dus eigenlijk.
Maar hier halen ze tenminst nog een waardige snelheid,in Monaco staan ze bijna stil,laat iemand eerst vertrekken met een brede Hummer en hij wint daar >:(
Monaco bestaat alleen maar omdat al die dikke nekken daar graag eens een f1 zien voorbijkomen,ik vind dat ze daar gewoon jaarlijks een demonstratierace moeten houden zonder verder belang,moet ik niet kijken en zijn de bobo's ook tevreden.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 24 augustus 2008 - 16:57:12
Citaat van: Jasper op 24 augustus 2008 - 16:50:08
Citaat van: meatball op 24 augustus 2008 - 16:41:34
Citaat van: Jasper op 24 augustus 2008 - 16:35:07
Oh, en verder: dit is wel het slechtste circuit waar ik ooit een F1-race op heb gezien. :-\
Nee dat blijft veruit Monaco.

Valencia is Monaco maar dan zonder de mooie omgeving. Nóg minder dan Monaco dus eigenlijk.
Maar hier halen ze tenminst nog een waardige snelheid,in Monaco staan ze bijna stil,laat iemand eerst vertrekken met een brede Hummer en hij wint daar >:(
Monaco bestaat alleen maar omdat al die dikke nekken daar graag eens een f1 zien voorbijkomen,ik vind dat ze daar gewoon jaarlijks een demonstratierace moeten houden zonder verder belang,moet ik niet kijken en zijn de bobo's ook tevreden.
Ingeval van Monaco heb je nog wel een puntje, maar vergeet niet dat dit pas eerste F1 race is hier. Moet heel erg wennen zijn denk ik. Baan was enorm stoffig. MAar je hebt wel gelijk dat de race niet heel erg spannend was.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Burorri op 24 augustus 2008 - 16:52:31
Dat is niet het zelfde. Echt niet, simpel toepassing van de nederlandse taal.

Als ik zeg; ". Massa is toch ook gewoon sneller dan Glock en Trulli, dus dan moet Kimi dat ook kunnen" ben ik toch heel duidelijk in mijn punt dat ik probeer te maken of niet?

Jezus, wat kun jij zeiken om niks.


Jasper


TheIceman

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2008 - 17:16:34
Kerels, stop ermee.

Goed gezegd. :) (moest ik even kwijt)

Folkert

Citaat van: Wizard op 24 augustus 2008 - 17:15:22
Citaat van: Burorri op 24 augustus 2008 - 16:52:31
Dat is niet het zelfde. Echt niet, simpel toepassing van de nederlandse taal.

Als ik zeg; ". Massa is toch ook gewoon sneller dan Glock en Trulli, dus dan moet Kimi dat ook kunnen" ben ik toch heel duidelijk in mijn punt dat ik probeer te maken of niet?

Jezus, wat kun jij zeiken om niks.


Gelukkig houd jij je mond wel he :).
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Wizard en Burrori, dat gezeik tussen jullie twee in elk topic is nu wel heel vervelend geworden. Doe het via pm, brief, fax of op een ander forum aub.
Ik betrap mezelf er tegenwoordig op dat ik gewoon pagina's oversla wanneer ik jullie username zie.  :)


Tim C

sluit ik mij bij aan. Wat hoop ik dat de vakantie snel voorbij is...

meatball

Citaat van: FerrariMan op 24 augustus 2008 - 17:22:31
Wizard en Burrori, dat gezeik tussen jullie twee in elk topic is nu wel heel vervelend geworden. Doe het via pm, brief, fax of op een ander forum aub.
Ik betrap mezelf er tegenwoordig op dat ik gewoon pagina's oversla wanneer ik jullie username zie.  :)


Ze doen mij denken aan een oud getrouwd koppel dat bij elke opmerking op mekaar beginnen zeiken,ongelooflijk.Misschien is het wel een koppel in scheiding dat ons hier komt lastig vallen ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Wizard

Citaat van: Burorri op 24 augustus 2008 - 17:20:09
Gelukkig houd jij je mond wel he :).

Volgens mij werd ons wat gevraagd door een redactielid;

CitaatGeplaatst door: Jasper  
Voeg citaat toe
Kerels, stop ermee.

Respectloos dat je dan alsnog een reactie plaatst.




Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 24 augustus 2008 - 15:44:24
jij VIND
Als je vindt dat wat je te zeggen hebt zo belangrijk is dat je het in drukletters moet zetten, schrijf het dan op zen minst correct ::)

ivm Massa, ik heb geen gevaarlijke situatie gezien. Hij wacht tot op het laatste moment om te remmen, logisch, stel je voor dat Sutil zo dom zou zijn om te remmen, had hij er mooi wat mee gewonnen. Dat was verder de fout van de persoon die dat lichtbakje bestuurt. Wel fout is dat Massa vond dat hij voorrang had, waar haalt hij dat in godsnaam?!? Blauwe vlaggen gelden niet in de pits, toch?

De situatie met Kimi, heeft niets met dat bakje te maken. Hij hoeft maar 1 ding in het oog te houden en dat is dat bakje, volledig zijn fout dus. Met een lollypop had hij wsl juist hetzelfde gedaan.

Over die lollypop, sommigen zeggen dat een persoon beter is dan dat bakje, waarom? Ik zie enkel voordelen. Een lollypopman moet 2 dingen in het oog houden vanop een slechte positie: de brandstofslang en aankomende andere rijders. Nu kan men daar eventueel zelfs 2 personen voor inzetten en kunnen ze ze bovendien op de ideaalst mogelijke positie plaatsen

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2008 - 16:50:08
Citaat van: meatball op 24 augustus 2008 - 16:41:34
Citaat van: Jasper op 24 augustus 2008 - 16:35:07
Oh, en verder: dit is wel het slechtste circuit waar ik ooit een F1-race op heb gezien. :-\
Nee dat blijft veruit Monaco.

Valencia is Monaco maar dan zonder de mooie omgeving. Nóg minder dan Monaco dus eigenlijk.
Je neemt me de woorden uit de mond. Dit is gewoon lelijk, en het is niet eens een deftige jachthaven, er liggen een paar jachts ja, maar ze evenaren de prachtige beelden van Monaco totaal niet. Vanuit de helicopter zie je hoe het echt is: hier en daar een bootje, en verder een haven, waarom geen race houden in Antwerpen op de Noorderlaan? Minstens even mooi!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.