GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 16 augustus 2008 - 08:56:13

« vorige - volgende »

leproffesseur

Amaai wat een trofee 8)
Dat fluitconcert voor hamilton was niet bepaald netjes
van de spaanse fans op het podium ???

TheIceman

Citaat van: leproffesseur op 24 augustus 2008 - 15:42:38
Amaai wat een trofee 8)
Dat fluitconcert voor hamilton was niet bepaald netjes
van de spaanse fans op het podium ???
Ja, een enorme en mooie trofee.

Wizard

#137
Citaat van: Burorri op 24 augustus 2008 - 15:36:29
Nee, niet waar. Moet kunnen betekend neit het zelfde als zou moeten kunnen.

Voor mij wel. Mijn punt is duidelijk, als a en b beschikken over het zelfde materiaal moeten ze het zelfde kunnen presteren.

CitaatEn jij zei moet kunnen en dat IS onzin.

Nee, jij VIND dat onzin.......

Op de restga ik niet eens meer reageren. Je bent de moeite niet waard.




TheIceman

Again, Wizard en Burorri... Misschien is een eigen topic handiger. 'Het grote Wizard vs. Burorri topic'

leproffesseur

Ben juist aan het bedenken hoeveel punten de 3 titelkandidaten al hebben laten liggen dit jaar
door eigen fout en dat begint toch aardig op te lopen...

Wizard

Citaat van: leproffesseur op 24 augustus 2008 - 15:42:38
Amaai wat een trofee 8)
Dat fluitconcert voor hamilton was niet bepaald netjes
van de spaanse fans op het podium ???

Tja, het is een beetje de nasleep van wat vorig jaar allemaal gebeurd is. Maar ben het met je eens dat het niet bepaald netjes is.

Jasper

Citaat van: Tim op 24 augustus 2008 - 15:41:10
Wat zijn de Spanjaarden een prachtig volk...

Wat is er gebeurd? Ik heb de slotceremonie van Peking opgezet 10 ronden voor het einde.

Trouwens, over Massa's pitstop-gebeuren: er is weinig ruimte voor meningen in dit geval. Sutil heeft voorrang want rijdt al in de pitlane, Massa mag niet vertrekken (zijn licht mag niet op groen springen in feite). Er zijn geen brokken gevallen maar er was wel een gevaarlijke situatie. De vraag is dus: staat het in de regels dat het veroorzaken van een gevaarlijke situatie zonder gevolgen bestraft moet worden? Indien ja: straf voor Massa (25 seconden neem ik aan), indien nee: geen straf voor Massa...

TimoGlockfan

Knap van Glock en van Toyota  :)
Timo's nieuwe helm.

Wizard

Citaat van: TheIceman op 24 augustus 2008 - 15:45:16
Again, Wizard en Burorri... Misschien is een eigen topic handiger. 'Het grote Wizard vs. Burorri topic'

Ik was al klaar en dat na 4 posts. ;)

Tim C

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2008 - 15:46:19
Citaat van: Tim op 24 augustus 2008 - 15:41:10
Wat zijn de Spanjaarden een prachtig volk...
Wat is er gebeurd? Ik heb de slotceremonie van Peking opgezet 10 ronden voor het einde.

Trouwens, over Massa's pitstop-gebeuren: er is weinig ruimte voor meningen in dit geval. Sutil heeft voorrang want rijdt al in de pitlane, Massa mag niet vertrekken (zijn licht mag niet op groen springen in feite). Er zijn geen brokken gevallen maar er was wel een gevaarlijke situatie. De vraag is dus: staat het in de regels dat het veroorzaken van een gevaarlijke situatie zonder gevolgen bestraft moet worden? Indien ja: straf voor Massa (25 seconden neem ik aan), indien nee: geen straf voor Massa...
Fluitconcert wanneer hij z'n trofee kreeg.

ivm Massa's incident: We zagen dat dit seizoen wel enkele keren, het is nooit bestraft geweest. Ik zou dan ook aangenaam verrast zijn mocht er dit keer iets van komen...

Jasper

Citaat van: leproffesseur op 24 augustus 2008 - 15:45:21
Ben juist aan het bedenken hoeveel punten de 3 titelkandidaten al hebben laten liggen dit jaar
door eigen fout en dat begint toch aardig op te lopen...

Wie heeft er vandaag punten laten liggen door een eigen fout? ???

Wizard

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2008 - 15:46:19
De vraag is dus: staat het in de regels dat het veroorzaken van een gevaarlijke situatie zonder gevolgen bestraft moet worden? Indien ja: straf voor Massa (25 seconden neem ik aan), indien nee: geen straf voor Massa...

Waarom zou de coureur in kwestie bestraft moeten worden? Massa krijgt van zijn team een "go." Die kan echt niet zien of er iemand aankomt tijdens zo'n pitsstop. Eigenlijk zou Ferrari dus een straf moeten krijgen, niet Massa.

Jasper

En hoe ga je Ferrari straffen zonder Massa te straffen? Het is een incident tussen 2 rijders, Massa en Sutil, en het is ook Massa die de eindverantwoordelijkheid heeft volgens mij. Maar we zullen zien...

TheIceman

Citaat van: Wizard op 24 augustus 2008 - 15:47:00
Citaat van: TheIceman op 24 augustus 2008 - 15:45:16
Again, Wizard en Burorri... Misschien is een eigen topic handiger. 'Het grote Wizard vs. Burorri topic'

Ik was al klaar en dat na 4 posts. ;)

Goed zo XD :). 1 blik op verschillende andere topics ;).. Maar als je het de moeite waard had gevonden om op de andere dingen ook te reageren was het nog lang door gegaan hè

Folkert

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2008 - 15:41:22
Citaat van: Burorri op 24 augustus 2008 - 15:15:57
Citaat van: Wizard op 24 augustus 2008 - 15:05:00
Citaat van: Burorri op 24 augustus 2008 - 14:58:42
1) misschien ligt de baan Kimi niet

Dan nog heeft hij het zelfde materiaal en moet hij het dus kunnen. Dat hij het niet doet ligt dan dus aan Kimi.

Citaat2) misschien heeft hij andere afstelling(die niet snel genoeg is)

Zijn wagen wordt naar zijn wensen afgesteld, dus ook dit kan ik koppelen aan Kimi zelf. Plus, een andere afstelling betekend nog niet dat hij niet het zelfde materiaal heeft.

Citaat4) Misschien heeft Kimi een Probleem.

Mischien, je zegt het zelf al.

CitaatIn andere woorden onzinnige uitspraak.

Je zet het neer als feit en dat is het niet. Probeer eens "ik vind" te gebruiken, dan komt het al wat minder arrogant over.
Het is als praten tegen een muur.
Als jij zou praten met: je zou verwachten dat, of Als Massa het kan, zou Kimi het ook moeten kunnen. Zou jij stuk intiligenter over komen.

En inderdaad ik zeg het zelf, maar dat betekend dat het niet moet en als jij moet gebruikt in een zin waar het niet eens duidelijk is of het aan kimi ligt of aan de auto of aan de afstelling.

En zoals ik het al zeg: als de baan Kimi niet ligt, moet er neits. Dat is gewoon onzin om te zeggen.

Het is F1. In de F1 MOET je snel zijn. Je bent serieus aan het zeveren...
Dat is een andere moeten. Je moet inderdaad sneller zijn om te winnen of WK te worden. Maar als Massa sneller is dan Glock, moet Kimi het ook kunnen. Dit is moet Kunnen. Dat is echt wat anders.
Trotse vader van Rosalie(L)