GP van Europa

Gestart door Supermariobros, 16 augustus 2008 - 08:56:13

« vorige - volgende »

Tim C

Motor stuk tijdens de race is geen straf achteraf, zie reden waarom Button in 2005/6 zijn wagen vlak voor de streep parkeerde.

TheIceman

Citaat van: Tim op 24 augustus 2008 - 15:22:34
Motor stuk tijdens de race is geen straf achteraf, zie reden waarom Button in 2005/6 zijn wagen vlak voor de streep parkeerde.
Ok, bedankt. In de kwalificatie wel? In de VT's niet dacht ik toch.

leproffesseur

g Mja...kimmi heeft zijn seizoen niet hoor.
Duidelijk meer fouten dan vorig seizoen en de kwalificaties
zijn niet goed dit jaar.
Ik zou graag eens een bevestiging krijgen dat die lichten op groen
stonden toen massa vertrok in de pits!Klopt dit dan treft hem geen enkele schuld
maar het team.Ik weet niet of dit dan een straf verdiend?
En voor Kimmi is er absoluut nog niks verloren maar zijn prestaties moeten dringend verbeteren :-\

Tim C

Motor op vrijdag opblazen = straffeloos want andere motor dan tijdens het weekend.
Motor op zaterdag opblazen = 10 plaatsen achteruit dat weekend
Motor op zondagmiddag opblazen = DNF en geen straf.
Motor wisselen tussen zondag en vrijdag = 10 plaatsen achteruit tijdens het volgende weekend.

Wizard

Citaat van: Burorri op 24 augustus 2008 - 15:15:57
[et is als praten tegen een muur.
Als jij zou praten met: je zou verwachten dat, of Als Massa het kan, zou Kimi het ook moeten kunnen. Zou jij stuk intiligenter over komen.


Pffff, gast, als we dezelfde auto hebben, KUNNEN we het zelfde presteren.

Wat o wat snap je hier niet aan?

CitaatEn inderdaad ik zeg het zelf, maar dat betekend dat het niet moet en als jij moet gebruikt in een zin waar het niet eens duidelijk is of het aan kimi ligt of aan de auto of aan de afstelling.

Ik zeg dan ook, hij ZOU HET MOETEN KUNNEN!!! Dat Kimi het niet doet is me duidelijk en dat het ergens aan ligt snap ik zelf ook wel.

CitaatEn zoals ik het al zeg: als de baan Kimi niet ligt, moet er neits. Dat is gewoon onzin om te zeggen.

Dan nog moet het kunnen. Als Kimi de baan niet ligt, is Kimi de oorzaak waardoor hij het niet doet. Over die oorzaak heb ik het niet, alleen dat hij het moet kunnen. Capishe?

Buiten dat, is dat geen onzin, maar vindt jij dat onzin. Probeer je mening eens niet als feit neer te zetten.

Wizard

Citaat van: Tim op 24 augustus 2008 - 15:27:15
Motor op vrijdag opblazen = straffeloos want andere motor dan tijdens het weekend.
Motor op zaterdag opblazen = 10 plaatsen achteruit dat weekend
Motor op zondagmiddag opblazen = DNF en geen straf.
Motor wisselen tussen zondag en vrijdag = 10 plaatsen achteruit tijdens het volgende weekend.

Helemaal goed. ;)

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 24 augustus 2008 - 15:15:42
Citaat van: Franky op 24 augustus 2008 - 15:13:18
Citaat van: Ferrari 2008 op 24 augustus 2008 - 15:11:45
Citaat van: Franky op 24 augustus 2008 - 15:11:18
geef raikonen maar de zwarte vlag van mij part!
Want? Geen enkele reden voor. Nuja, zen wagen heeft hem die toch gegeven :(

Omdat het zijn schuld is dat die man gewond is. Heb je de rode lampjes niet gezien ?
Jawel, maar hij is heus niet de eerste die door rijdt vooraleer ze door mochten (Albers bijv.), hebben zij daar een zwarte vlag voor gekregen? Dacht het niet. Die lampjes zijn overigens volledig de verantwoordelijkheid van het team, net zoals de rest van de pitstop. Als een rijder zijn team omver rijdt dan is dat maar zo, dat heeft niets met de race te maken.

Ik kon die rode lichten niet echt goed zien eignlijk.
Maar ja zwarte vlag vind ik onzin, maar wel grote fout van Kimi.


Maar wat een pech voor Raikkonen. Was geen superrace, maar dit is wel erge pech voor Kimi.

En leproffesseur, Zou je kunnen proberen Kimi gewoon goed te schrijven?
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky

#127
Nu ligt mclaren toch voor in het constructeurskampioenschap niet ?
Franky Reymenants

Wizard

Citaat van: Franky op 24 augustus 2008 - 15:28:34
Nu ligt mclaren toch voor in het constructeurskampioenschap niet ?

Nee. Ferrari staat 11 punten voor. Ferrari krijgt 10 punten en McLaren 13 dus blijven 8 punten over. ;)

Folkert

Citaat van: Wizard op 24 augustus 2008 - 15:27:21
Citaat van: Burorri op 24 augustus 2008 - 15:15:57
[et is als praten tegen een muur.
Als jij zou praten met: je zou verwachten dat, of Als Massa het kan, zou Kimi het ook moeten kunnen. Zou jij stuk intiligenter over komen.


Pffff, gast, als we dezelfde auto hebben, KUNNEN we het zelfde presteren.

Wat o wat snap je hier niet aan?

CitaatEn inderdaad ik zeg het zelf, maar dat betekend dat het niet moet en als jij moet gebruikt in een zin waar het niet eens duidelijk is of het aan kimi ligt of aan de auto of aan de afstelling.

Ik zeg dan ook, hij ZOU HET MOETEN KUNNEN!!! Dat Kimi het niet doet is me duidelijk en dat het ergens aan ligt snap ik zelf ook wel.

CitaatEn zoals ik het al zeg: als de baan Kimi niet ligt, moet er neits. Dat is gewoon onzin om te zeggen.

Dan nog moet het kunnen. Als Kimi de baan niet ligt, is Kimi de oorzaak waardoor hij het niet doet. Over die oorzaak heb ik het niet, alleen dat hij het moet kunnen. Capishe?

Buiten dat, is dat geen onzin, maar vindt jij dat onzin. Probeer je mening eens niet als feit neer te zetten.
Nee, niet waar. Moet kunnen betekend neit het zelfde als zou moeten kunnen. En jij zei moet kunnen en dat IS onzin. Niets moet. Leees nog even je eigen post door.
Zeg dan gewoon hij zou het ook kunnen. Als de baan hem niet ligt, dan kan hij het dus niet, en moet er al helemaal neits.
Ik heb wel eens een aantal keer mijn mening als feit gepressenteerd, maar nu is het niet eens mijn mening, het is een feit.
Wat jij zegt is een mening.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: TheIceman op 24 augustus 2008 - 15:07:53
RAIKKONEN SUKKEL!
Tja, misschien moet Ferrari hun idiote lichtbakje toch maar weer eens opbergen... Een lollypopman werkt gewoon veel beter. 2 keer op 1 race dat er bij Ferrari een rijder wegrijdt wanneer dat nog niet mag... tja.

Tim C

Wat zijn de Spanjaarden een prachtig volk...

Jasper

Citaat van: Burorri op 24 augustus 2008 - 15:15:57
Citaat van: Wizard op 24 augustus 2008 - 15:05:00
Citaat van: Burorri op 24 augustus 2008 - 14:58:42
1) misschien ligt de baan Kimi niet

Dan nog heeft hij het zelfde materiaal en moet hij het dus kunnen. Dat hij het niet doet ligt dan dus aan Kimi.

Citaat2) misschien heeft hij andere afstelling(die niet snel genoeg is)

Zijn wagen wordt naar zijn wensen afgesteld, dus ook dit kan ik koppelen aan Kimi zelf. Plus, een andere afstelling betekend nog niet dat hij niet het zelfde materiaal heeft.

Citaat4) Misschien heeft Kimi een Probleem.

Mischien, je zegt het zelf al.

CitaatIn andere woorden onzinnige uitspraak.

Je zet het neer als feit en dat is het niet. Probeer eens "ik vind" te gebruiken, dan komt het al wat minder arrogant over.
Het is als praten tegen een muur.
Als jij zou praten met: je zou verwachten dat, of Als Massa het kan, zou Kimi het ook moeten kunnen. Zou jij stuk intiligenter over komen.

En inderdaad ik zeg het zelf, maar dat betekend dat het niet moet en als jij moet gebruikt in een zin waar het niet eens duidelijk is of het aan kimi ligt of aan de auto of aan de afstelling.

En zoals ik het al zeg: als de baan Kimi niet ligt, moet er neits. Dat is gewoon onzin om te zeggen.

Het is F1. In de F1 MOET je snel zijn. Je bent serieus aan het zeveren...

TheIceman

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2008 - 15:39:09
Citaat van: TheIceman op 24 augustus 2008 - 15:07:53
RAIKKONEN SUKKEL!
Tja, misschien moet Ferrari hun idiote lichtbakje toch maar weer eens opbergen... Een lollypopman werkt gewoon veel beter. 2 keer op 1 race dat er bij Ferrari een rijder wegrijdt wanneer dat nog niet mag... tja.
Ja, dat klopt ook. Een lollypopman heeft een veel beter overzicht dan een man die dat lichtsysteem van een afstandje bedient (denk ik).

TheIceman

Fluitfluit voor Hamilton. Wat een sukkels, die Spanjaarden.

Edit: Tim was me voor.