Bruno Senna

Gestart door leproffesseur, 12 augustus 2008 - 16:59:53

« vorige - volgende »

Bij welk team maakt bruno senna zijn debuut vogend jaar?

williams
3 (30%)
torro rosso
6 (60%)
honda
0 (0%)
renault
0 (0%)
bmw
1 (10%)

Totaal aantal stemmen: 9

leproffesseur


Schumi nr1

Ik mis de optie "nergens"

Ferrari 2010

Volgens mij blijft hij ook gewoon in de GP2, waarschijnlijk komt hij wel 2010, maar ik hoop volgend jaar nog niet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Heb erg weinig gezien van Bruno Senna, datgeen wat ik heb gezien bevalt redelijk. Hij kan een leuke pot sture maar mist volgens mij wat snelheid.

Even opgelet, deze mening is gebaseerd op heel weinig GP2 kennis, ik heb erg weinig van hem gezien.

Als hij al debuteerd, zal het wel STR worden. Heb Berger lovende woorden horen uitspreken over het neefje van....

janke

Ik kan me niet voorstellen dat BMW op hem zit te wachten. Totaal geen F1 ervaring. Om erbij te blijven hoop ik gewoon op de rijders van 2008. Ervaring en goede coureurs.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: Wizard op 12 augustus 2008 - 19:48:21
Heb erg weinig gezien van Bruno Senna, datgeen wat ik heb gezien bevalt redelijk. Hij kan een leuke pot sture maar mist volgens mij wat snelheid.

Even opgelet, deze mening is gebaseerd op heel weinig GP2 kennis, ik heb erg weinig van hem gezien.

Als hij al debuteerd, zal het wel STR worden. Heb Berger lovende woorden horen uitspreken over het neefje van....
Klopt, maar las een artikel van Formule1 Race Report dat Berger Bruno tot nu toe alleen een test wilt geven en dat hij momenteel meer heil ziet in Vettel.
Hij was lovend, maar volgend jaar zie ik de naam Senna neit terug keren in de F1 wereld.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

#6
Vettel die gaat toch naar RB?
Enkele uitspraken van Berger op div. F1 site's,

Berger nog niet overtuigd van Senna.
Bourdais moet zich nu bewijzen voor seizoen 2009.
Berger gecharmeerd van Buomi.
Berger maakt rijders pas in september bekend.
Ander gerucht: Sato naar STR?

Dus daar is nog van alles mogelijk. Ik geef daar geen uitspraak over, allemaal koffiedik kijken. Alleen maar speculeren.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Volgens mij ook een marketing-truc van STR. ;) Zo blijven ze wel continue "in beeld."

KVDracer

Ik zie, of zou het toch graag hebben, dat hij volgend jaar bij Williams gaat rijden. Williams zal al vlugger eens de kans geven aan een rookie, zie maar naar Rosberg en Nakajima en destijds Villeneuve. En het duo Rosberg-Senna zou toch graag iedereen eens zien rijden, of ik toch.

janke

Waarom? Omdat hij Senna heet? Klein voorbeeld. Die Carlo van Dam rijdt met een F3 auto van TOM's in Japan de sterren van de hemel, dus die kan ook wel een partijtje sturen. Maarja GP2 en de naam Senna zullen voor een F1 zitje wel meer impact hebben. Geloof me, van die van Dam horen we nog zekers van. Hoe zit het trouwens met Belgische talenten? Eerlijk gezegd let ik daar niet zo op. BTW, Doornbos heeft ook nog een sponsor (lees Red Bull) contract. Als meneer Trust er nog een miljoentje erbij wil doen. Pff.
Some things are too important to be left in the past.

leproffesseur

Senna bij williams is zeker mogelijk al heb ik daar wel een raar gevoel bij ???

janke

Senna als testrijder heb ik een beter gevoel bij. Natuurlijk bij een goed team.
Some things are too important to be left in the past.


Karre

STR als het al voor volgend seizoen zou zijn, Williams als vervanger voor Rosberg als hij na volgend seizoen vertrekt.

Wizard

Citaat van: Burorri op 13 augustus 2008 - 01:48:35
Klopt, maar las een artikel van Formule1 Race Report dat Berger Bruno tot nu toe alleen een test wilt geven en dat hij momenteel meer heil ziet in Vettel.
Hij was lovend, maar volgend jaar zie ik de naam Senna neit terug keren in de F1 wereld.

Vettel gaat toch naar RedBull?? En waarom zou de naam komend jaar niet terugkeren? Berger is vrij lovend over Senna.

Berger :: Bruno Senna potentiële F1-coureur[/u]

Teammanager Gerhard Berger van Scuderia Toro Rosso is onder de indruk van Bruno Senna. De jongere neef van de legendarische drievoudig wereldkampioen rijdt momenteel in de GP2 en heeft in zijn eerste race in Bahrein niet onverdienstelijk gereden. Voor het team van Arden finishte hij een keer op de vierde, en een keer op de achtste positie.

Het is niet verwonderlijk als Berger de jonge Senna een kans wil geven in één van zijn bolides. De eerste connectie is er namelijk al. De Oostenrijker was goed bevriend met Ayrton Senna, en reden bijvoorbeeld samen voor het team van McLaren. Waarschijnlijk wordt het dus geacht dat Bruno Senna dit jaar nog een keer zal gaan testen voor Toro Rosso, maar dan moet hij zijn huidige vorm wel vast weten te houden.

"Ik heb hem een poosje geobserveerd", liet Berger weten tegenover Sport Bild. "Als hij de potentie die hij in Bahrein liet zien nu kan bevestigen, dan zal de volgende stap voor hem die naar de Formule 1 zijn."

Mocht het daadwerkelijk gebeuren dat Senna een goede indruk achterlaat bij Berger, en de Oostenrijker wíl hem ook een kans geven, dan zal Scott Speed het meeste moeten gaan vrezen voor zijn plek. "Scott is nog niet ontwaakt uit zijn winterslaap", liet Berger namelijk weten over de Amerikaan, die alleen bij Toro Rosso lijkt te zitten voor markttechnische redenen voor Red Bull in de Verenigde Staten.