Toch 1e en 2e rijder bij ferrari?

Gestart door Webcar, 28 augustus 2008 - 15:52:53

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: janke op 24 september 2008 - 14:10:35
Volgens mij slaap je onder een MS dekbed. Stop toch eens met dit geleuter. Als het licht op groen springt denkt Massa aan niemand. Heeft hij geen tijd voor.

En jij weet precies wat er in iemands hoofd speelt.

Opmerkelijk hoe veel mensen ander mans gedachten kunnen lezen of precies weten wat iets of iemand met hem doet.
Stop zelf eens met dat geleuter man. Echt serieus. Had in het begin ook al gezegt dat het misschien wel niet eens waar is, maar dat het best zou kunnen.

Mag je tegenwoordig dan helemaal niets meer zeggen?
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

#76
Ik vraag me af wat er in jouw hoofd speelt. En je mag natuurlijk van alles zeggen. Maar ik en ook anderen nemen je niet echt serieus over dit verhaaltje.

PS,

Als ik met m'n auto eens een keer 200 of meer rijd dan denk ik ook niet aan mijn voorbeelden of wie dan ook. Maar concentreer me op de weg. Voor sentimentele zaken geen tijd.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 24 september 2008 - 15:40:24
Ik vraag me af wat er in jouw hoofd speelt. En je mag natuurlijk van alles zeggen. Maar ik en ook anderen nemen je niet echt serieus over dit verhaaltje.

PS,

Als ik met m'n auto eens een keer 200 of meer rijd dan denk ik ook niet aan mijn voorbeelden of wie dan ook. Maar concentreer me op de weg. Voor sentimentele zaken geen tijd.
Van mij hoef je dat verhaaltje niet serieus te nemen. Maar als je had gelezen, had je geweten dat ik het me zelf ook af vroeg of het waar was of niet. Enige wat ik zeg is dat het een mogenlijkheid KAN zijn.

En daarnaast slaat jou vergelijking op poep. Je bent niet jaren lang aan het trainen en rijden in lagere snelheden om uiteindelijk 200 te kunnen rijden.
En als iemand dan al een idool hebt, omdat hij 200+ over snelweg reed, heb je echt geen leven.

Ten eerste onderschat iedereen kennelijk de emotie of de onderbewust zijn  van aanwezig heid van belangrijke Figuren.
Ik zeg niet dat het zo is of zo moet zijn. Maar prestatie kan weldegelijk verbeteren als er iemand aanwezig is waar jij grote bewondering voor hebt.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Pff. Ik heb een fantastisch leven. En s'avonds met 200+ over de Duitse autobaan is een héérlijk gevoel zal ik je zeggen. Maar ik stop hier verder mee. Alleen maar topic vulling voor helemaal niks. Het gaat hier tenslotte om héél iets anders in dit topic.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

#79
Citaat van: janke op 24 september 2008 - 16:23:14
Pff. Ik heb een fantastisch leven. En s'avonds met 200+ over de Duitse autobaan is een héérlijk gevoel zal ik je zeggen. Maar ik stop hier verder mee. Alleen maar topic vulling voor helemaal niks. Het gaat hier tenslotte om héél iets anders in dit topic.
Ik heb het toch helemaal niet over jou.
Jezus man. Jij was toch ook hypotetisch bezig met je voorbeeld?

Wat ben je echt ongelovelijk moeilijk aan het doen om niets. :-\ :-X

En waarom doen de meeste als of ik het heb gezegt?
Enige wat ik zei is dat het een mogenlijkheid kan zijn .
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 24 september 2008 - 17:14:30
En waarom doen de meeste als of ik het heb gezegt?
Enige wat ik zei is dat het een mogenlijkheid kan zijn .
Het is 'gezegd' en 'mogelijkheid'. Zijn eigenlijk vrij simpele woorden.

Maar on-topic... niemand zegt dat jij het hebt gezegd. Maar jij bent wel degene die blijft leuteren over hoe Massa misschien wel beter gaat rijden wanneer Schumacher in de buurt is. Indien Massa echt zo labiel (en ja, ik noem het met opzet labiel) is dan had Ferrari hem al een tijd geleden aan de deur gezet. Want zij kunnen heus wel zien of dat enig effect op hem heeft.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 24 september 2008 - 17:38:41
Citaat van: Burorri op 24 september 2008 - 17:14:30
En waarom doen de meeste als of ik het heb gezegt?
Enige wat ik zei is dat het een mogenlijkheid kan zijn .
Het is 'gezegd' en 'mogelijkheid'. Zijn eigenlijk vrij simpele woorden.
FerrariMan heeft zijn roeping gevonden: spellingscontroleur :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 24 september 2008 - 17:38:41
Citaat van: Burorri op 24 september 2008 - 17:14:30
En waarom doen de meeste als of ik het heb gezegt?
Enige wat ik zei is dat het een mogenlijkheid kan zijn .
Het is 'gezegd' en 'mogelijkheid'. Zijn eigenlijk vrij simpele woorden.

Maar on-topic... niemand zegt dat jij het hebt gezegd. Maar jij bent wel degene die blijft leuteren over hoe Massa misschien wel beter gaat rijden wanneer Schumacher in de buurt is. Indien Massa echt zo labiel (en ja, ik noem het met opzet labiel) is dan had Ferrari hem al een tijd geleden aan de deur gezet. Want zij kunnen heus wel zien of dat enig effect op hem heeft.
Echt gast, sorry dat ik het zeg, maar je bent nu echt onwijs zielig bezig. Ik heb Dislectie en spel heel vaak woorden fout. Ik weet het en wil prima mijn tekst controleren als ik de tijd heb, maar soms wil ik fouten maken.
Maar dat is totaal verschillend aan het continue fout schrijven van Kimi. Een naam, die vaak voorkomt en waar behalve ik nog andere over hebben gezegt of waarom hij het verkeerd schreef of dat hij Kimi zou willen schrijven ipv Kimmi. Dat is 1 woord tegen 1000 andere woorden.

En het is: Dat zijn.... niet "Zijn eigenlijk." Want dan mis je persoons vorm in een correct nederlandse zin. :)

Nee, ik ga er overdoor omdat iedereen maar loopt te mekkeren dat ze me of niet serieus nemen of dat het totale onzin van mij is. Of dat zo iets totaal onmogelijk is omdat...... Maar het is niet van mij, het komt uit de Formule 1 Racereport en gaf alleen aan dat het mogelijk zou zijn dat het kan.
En dan vooral de manier waarop er gereageerd word dan heb ik wel zoiets van: Ik ga me uitleggen waarom ik dat denk.

CitaatVolgens mij slaap je onder een MS dekbed. Stop toch eens met dit geleuter. Als het licht op groen springt denkt Massa aan niemand. Heeft hij geen tijd voor.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

#83
Citaat van: Burorri op 25 september 2008 - 02:11:57
Echt gast, sorry dat ik het zeg, maar je bent nu echt onwijs zielig bezig. Ik heb Dislectie en spel heel vaak woorden fout. Ik weet het en wil prima mijn tekst controleren als ik de tijd heb, maar soms wil ik fouten maken.
Zoals al in een ander topic vermeld; dan moet je vooral niet naar andermans spellingsfouten wijzen. (http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=10161.msg246047#msg246047)
Dat is de reden van mijn overdreven spelling-spotten. Dat je dat zelf niet beseft maakt al genoeg duidelijk.  ;)

Soit, ik zal het nooit meer doen.

Ontopic nu, zou Kimi dan slechter presteren wanneer Schumacher in de buurt is?

meatball

Citaat van: FerrariMan op 25 september 2008 - 16:59:44
Citaat van: Burorri op 25 september 2008 - 02:11:57
Echt gast, sorry dat ik het zeg, maar je bent nu echt onwijs zielig bezig. Ik heb Dislectie en spel heel vaak woorden fout. Ik weet het en wil prima mijn tekst controleren als ik de tijd heb, maar soms wil ik fouten maken.
Zoals al in een ander topic vermeld; dan moet je vooral niet naar andermans spellingsfouten wijzen. (http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=10161.msg246047#msg246047)
Dat is de reden van mijn overdreven spelling-spotten. Dat je dat zelf niet beseft maakt al genoeg duidelijk.  ;)

Soit, ik zal het nooit meer doen.

Ontopic nu, zou Kimi dan slechter presteren wanneer Schumacher in de buurt is?
Nog slechter? :o
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Wizard

Citaat van: FerrariMan op 25 september 2008 - 16:59:44
Ontopic nu, zou Kimi dan slechter presteren wanneer Schumacher in de buurt is?

Als Schumacher de banden lek prikt van Kimi wel. Maar dat spreekt voor zich.  8) ;D