Verjaardag

Gestart door Martin, 29 juli 2008 - 21:25:39

« vorige - volgende »

Martin

Beste mensen,

Ik heb een hekel aan een verjaardag van mensen die ik nog nooit de hand geschud heb, of gezoend heb.
Laat staan mensen die ik nooit gezien heb. Niet dat ik een hekel aan die mensen heb. Maar ik doe daar niet meer aan.
Dan dan ik de hele wereld elke dag wel gaan feliciteren. Ik doe daar niet meer aan.
Dus maandag hoeft er voor mij ook geen topic te worden geopend. Dan hoef ik ook niemand te bedanken.
Mijn verjaardag is samen lekker eten met mijn twee broers en schoonzus.
Dat is genoeg voor mij. Sorry, maar zo denk ik er over.

Niet kwaad worden hoor.... ;)


meatball

Alvast een gelukkige verjaardag gewenst,en veel geluk in je verdere leven. Ook een leuke avond gewenst met je broers en schoonzus en ik hoop dat het eten lekker smaakt.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

FerrariMan


Schumi nr1

Alvast gefeliciteerd Martin! :)

The REAL BUTTON Freak

Op voorhand proficiat.

(Het valt me trouwens op dat er veel verjaardagen in deze periode vallen)

Alan Blues

Proficiat, Martin!! Maak er een leuke avond van... ;)

Ferrari 2010

Gefeliciteerd Martin! :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Supermariobros


supersteven

op voorhand gefeliciteerd
let the sunshine shine in your heart

meatball

Weer een dagje korter bij je verjaardag,spannend he,nu maar hopen dat er niemand een topic over opend anders vrees ik dat er felicitaties gaan komen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Martin


Martin

Citaat van: meatball op 30 juli 2008 - 21:11:40
Weer een dagje korter bij je verjaardag,spannend he,nu maar hopen dat er niemand een topic over opend anders vrees ik dat er felicitaties gaan komen.

Ik durf te wedden dat je dit tot maandag gaat plaatsen. Maandag is iedereen dit vergeten hoop ik. :-\

Alan Blues

#13
NEEEEEEEEEE!!!!!!!!!

FerrariMan

Nogmaals proficiat!!