GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 27 juli 2008 - 09:29:08

« vorige - volgende »

scho0634

Citaat van: Ray Den op 03 augustus 2008 - 21:42:52
Ik heb helemaal geen verstand van Formule 1. De grand prix van hongarije was de eerste die ik ooit zag en nog zag ik dat het spreekwoord 'ere wie ere toekomt' helemaal niet opgaat in de formule 1. Dat is een mechanische sport zeker?

Schitterend hé! Hamilton 2 jaar ver en al het tweede jaar aan het vechten voor het kampioenschap. Zet Sutil, Rosberg, Piquet of Vettel in een Ferrari vanaf race 1 en ik wil je erom wedden dat ze het minstens even goed doen als Hamilton. Ik kijk naar de momenten waar ik een kampioen in zie. Zoals ik Senna in monaco door de regen zag rijden, iedereen op 3 ronden zetten, zoals ik Hakinnen Schumacher zag voorbij steken op Spa met Zonta in het midden, zoals ik Schumacher zag racen in China tegen 2 Renaults. In die momenten zie ik kampioenen. Wat zie ik bij Hamilton? 14 punten voorsprong , 20 punten nog te verdienen. JEETJE
De Gp van Hongarije was je eerste race, maar Senna heb je nog zien winnen ? Ik vat hem niet.
Citaat
Eerst even de grindbak van de pits in, om daarna de stomste fout ooit te maken op Interlagos. Dit jaar? Hoe veel keer zou hij al een lock up meegemaakt hebben? Of wat dacht je van die portie stuurmanskunsten in Canada. Begin niet te zeveren hoe fantastisch hij het in Hockenheim gedaan heeft. Met zo'n auto kan je misschien wel eens iets goed doen en een verzwakte ferrari + een renaultje inhalen.
Hamilton is een middelmatige rijder en nooit een werelkampioen waardig.Maar jah, de kid heeft Dennis achter hem, zowat de grootste arrogante zak van de formule 1, tonnen geld, de zekerheid nooit ontslagen te worden en een team dat hem volledig steunt. Dat hij dan nog even met alle vertrouwen de trappen oploopt zoals Schumacher dat deed, steekt mijn ogen uit. Een prutser die nog niets bewezen heeft, gaat schumi immiteren. Belachelijk.
Nou, je hebt er inderdaad geen verstand van. Wat Hamilton zowel in Engeland als in Duitsland liet zien was grote, grote klasse. Ik ben nooit zo meegegaan in de hele hype om die gozer heen. Maar hij reed die twee races magistraal. Op een manier waarop ik zowel Kimi als Massa nog nooit heb zien winnen.

CitaatMassa doet me op sommige momenten wel denken aan een kampioen zoals vandaag, zoals hij zich kwalificeert.
Massa doet mij ook vaak denken aan een kampioen. Uitstekende qualifier, kan uitstekend races winnen. Echter, races waarin niet alles van een leien dakje gaat is vaak voor Massa een probleem. Daar kan hij niet zo goed mee omgaan. Als hij in die races nou eens rustig weet te blijven.... Wel vind ik dat hij zijn sterkste jaar tot dusver rijd, maar ik blijf vinden dat beide Ferrari's meer punten hadden moeten halen. Aangezien ze de beste auto hebben. Kimi rijdt een heel slecht jaar. Hij moet zich schamen.





Wizard

Citaat van: 0634 op 03 augustus 2008 - 22:29:24
De Gp van Hongarije was je eerste race, maar Senna heb je nog zien winnen ? Ik vat hem niet.

Ray Den bedoelde dat cynisch. ;)



Alan Blues

Om het samen te vatten: k*tcircuit!

Er valt gewoon niet in te halen. Kimi had Alfonso snel kunnen hebben, maar het gaat daar gewoon niet.

Monaco, Imola en Hongarije = afschaffen! Rotcircuits.

Wizard

@Ray Den, als Hamilton een middenmoter is, wat maakt dat van Alonso? De debutant vesloeg tenslotte de regerend 2-voudig wereldkampioen onder de streep.

In de kern heb je een goed punt, alleen draaf je volgens mij net iets te ver door. Zou je iets meer nuance in je post brengen, kwam het al heel anders over.

Folkert

Ja mag dat niet dan?
Vandaag reed hij gewoon goed. Vorige races twijfelde ik nog aan hem, maar wil nog wel 2 races zien waarinhij toch echt goed rijd voor ik definitief zeg dat hij zeker WK materiaal is dit jaar.
Dat is nou het verschil tussen net niet en wel. Hij laat en mooie inhaal acties zien(nou ja eigenlijk maar 1, maar wat voor 1) en rijd een sterke wedstrijd. Net niet is vergelijkbaar met twijfelgeval. Net niet kan wel worden.

Nou ja of jullie mij serieus nemen boeit me dus niet. Zou mooi zijn als jullie dat doen, maar prima als dat neit zo is.

Ray Den draaft niet net iets te ver door in mijn ogen. Met alle respect, als je zulke uitspraken doet kan ik zijn opmerking niet cynisch opvatten en dat heeft hij al meerdere malen bewezen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Alan Blues op 03 augustus 2008 - 22:33:49
Om het samen te vatten: k*tcircuit!

Er valt gewoon niet in te halen. Kimi had Alfonso snel kunnen hebben, maar het gaat daar gewoon niet.

Monaco, Imola en Hongarije = afschaffen! Rotcircuits.

Ik ken een coureur die in Monaco vertrok van P22, en als 5de wist te finishen. ;) Maarja, als je geen enkele poging doet en totaal niet aandringt, zul je nooit er langs komen. Heeft niet alleen te maken met het circuic. In Duitsland zat Kimi op exact dezelfde wijze te pitten achter de Toyota, terwijl inhalen op de Hockenheimring goed te doen is. ;)

BTW, je vergeet Imola en Monza. ;)

Edit; Imola staat er wel tussen, excuses.

Wizard

Citaat van: Burorri op 03 augustus 2008 - 22:36:57
Ja mag dat niet dan?
Vandaag reed hij gewoon goed. Vorige races twijfelde ik nog aan hem, maar wil nog wel 2 races zien waarinhij toch echt goed rijd voor ik definitief zeg dat hij zeker WK materiaal is dit jaar.

Het kan niet zo zijn dat een coureur gisteren geen waardig WK-materiaal is, maar na één goede race ineens wel. WK-waardig materiaal ben je wel of ben je niet. Natuurlijk  dien je dan ook te beschikken over het materiaal om dit te realiseren, maar dat doet niks af van het feit of je wel of geen WK-materiaal bent.

Alan Blues

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 22:37:55
Citaat van: Alan Blues op 03 augustus 2008 - 22:33:49
Om het samen te vatten: k*tcircuit!

Er valt gewoon niet in te halen. Kimi had Alfonso snel kunnen hebben, maar het gaat daar gewoon niet.

Monaco, Imola en Hongarije = afschaffen! Rotcircuits.

Ik ken een coureur die in Monaco vertrok van P22, en als 5de wist te finishen. ;) Maarja, als je geen enkele poging doet en totaal niet aandringt, zul je nooit er langs komen. Heeft niet alleen te maken met het circuic. In Duitsland zat Kimi op exact dezelfde wijze te pitten achter de Toyota, terwijl inhalen op de Hockenheimring goed te doen is. ;)

BTW, je vergeet Imola en Monza. ;)

Edit; Imola staat er wel tussen, excuses.

Monza was ik vergeten... Thanks! ;)

Wizard


Folkert

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 22:42:30
Citaat van: Burorri op 03 augustus 2008 - 22:36:57
Ja mag dat niet dan?
Vandaag reed hij gewoon goed. Vorige races twijfelde ik nog aan hem, maar wil nog wel 2 races zien waarinhij toch echt goed rijd voor ik definitief zeg dat hij zeker WK materiaal is dit jaar.

Het kan niet zo zijn dat een coureur gisteren geen waardig WK-materiaal is, maar na één goede race ineens wel. WK-waardig materiaal ben je wel of ben je niet. Natuurlijk  dien je dan ook te beschikken over het materiaal om dit te realiseren, maar dat doet niks af van het feit of je wel of geen WK-materiaal bent.
Dat kan wel. Als je over een coureur twijfelt of niet. Kan na 1 race de twijfel zijn weg genomen of juist zijn bevestigd. Mijn twijfel is nu grotendeels weg ja. Maar die kan hij volgende race weer helemaal terug halen als hij weer prutst. Net als Kimi trouwens. Want hij heeft bewezen snel te kunnen zijn, maar moet wat meer doen aan het inhalen. Maar zoals eerder gezegt: dat is niet makkelijk hier.

Ja die coureur ken ik ook, en die zelfde coureur is wel geholpen door uitvallers en SC als ik me niet vergis.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Nou okeey, ik ga met je theorie mee. Dan is Kimi dus geen WK-materiaal. Volgende race is hij dat mischien weer wel.

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Eigenlijk zeg je nu precies datgene, wat ik wilde dat je zou gaan zeggen. Provocatie van mijn kant.

Wizard

Had al gereageerd op je post. ;)

leproffesseur

Wat een arrogante kerel die Ray die het nodig vind om andere te bekritiseren op typfouten.
Niemand is perfect en ik ken mijn gebreken en trouwens als je dat niet kunt aanvaarden  lees mijn reactie s dan niet.En Massa heeft mij vandaag verrast met een sterke race maar helaas zonder resultaat .
Ik hoop voor hem dat wat hij vandaag liet zien kan volhouden want dan is de concurrentie nog lang niet van hem af.Dit blijft een verassend seizoen en weet het ook niet meer wie de beste is tot nu toe.Kubica en Alonso zeker maar dat zijn geen titelkandidaten.