GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 27 juli 2008 - 09:29:08

« vorige - volgende »

Wizard

Hehe, leuk verwoord!!  ;D

Folkert

Ziet er naar uit dat je inderdaad gelijk hebt, Wizard. Jammer dat Kimi er niet voor bij kon want dan had hij de race wel kunnen winnen en was het verschil Met Massa denk ik niet zo groot geweest.
Hij reed laatste stint formidabel. MAar gaf wel aan dat hij het epxress rustig aan deed uit voorzichtigheid.


Denk dat Massa na zijn 2de stop al wat problemen kende , gezien hij wel erg traag was.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: Ray Den op 03 augustus 2008 - 16:42:38
Citaat van: leproffesseur op 03 augustus 2008 - 16:04:51
Je kan kimmi niet vergelijken met schummi die kon rekenen op nr 1 positie terwijl nu beide rijders hun kans mogen begaan bij ferrari!Nu moeten ze beide rijders gelijkwaardig behandellen.
En massa doet het dit jaar beter dan kimmi en de overwinning had hij meer dan verdiend.


Vriend, ik zou toch eens serieus kijken naar mijn toetsenbord hoor want het aantal belachelijke taalfouten die jij typt zijn onmenselijk, kijk maar eens naar je naam.

Verder hebben we weer gezien wat een schijtsport dit toch is. Niemand krijgt wat hij verdient.
Je neemt dan eens een paar risico's om op kop te geraken - iets waar Raikonnen (wat een slechte race weer) nog iets van kan leren - en dan kan Maranello nog niet eens een goeie motor leveren.
Belachelijk! Wat zeg ik? HILARISCH.

Piloten die niet eens een pit lane kunnen uitrijden zonder te botsen, 10 keer per race hun banden 'lock-up'en' verdienen de hype, laat staan het wereldkampioenschap, niet.
Waar is de Kimi van Japan 2006 gebleven? Vervangen die handel! Steek hem maar bij Red Bull. Die 2 oude Charels bakken er ook al sinds jaar en dag niets van. Ik begin meer en meer te denken dat vorig seizoen meer geluk dan kunde was voor de Fin.
Kovalainnen is de leukerd van het veld maar toch ook weer geen race piloot. Die mag met Jenson Button het 'lucky grand-prix winners team' gaan oprichten.
Dat Massa niet kan rijden in de regen is al lang geweten, maar het lijkt me de enige piloot die er nog iets van bakt dit seizoen. ALs hij de wereldtitel niet krijgt, stoppen we er beter mee.
Alonso begint me meer en meer te bekoren, na zijn behouden aanpak vorige seizoenen. Maar hoe kan het zijn dat Renault maar blijft aanmodderen. Dat ze nu nog 1 seizoen terug vallen, is te verstaan maar Briatore zou dit toch moeten fixen.


Dan hebben we het zo wat gehad zeker? God mis ik de tijd van Schumacher-Senna-Hakkinen. Al diegenen die nu fan zijn van Raikonnen is eigenlijk te belachelijk voor woorden tenzij je houdt van racen in een zetel met een pint bier. De hype rond hamilton versta ik al helemaal niet. Van een omhoog gevallen loser gesproken. Nee nee geef mij dan maar Massa. Veel fouten maar als hij die ferrari eens juist krijgt dan kan hij nog wat. Het is dan eigenlijk ook nog de beste piloot van de armoede.

Misschien is dammen leuke sport om te kijken, of wiel rennen.
De hype rond Hamilton is meer dan logisch. Die jonge heeft vorig jaar latn zien hoe goed hij is, alleen nog wat on ervaren en dat koste hem de titel.
Maar loser? nee dan heb jij of niet gekeken of geen verstand van F1.
Hij Massa en Kimi zijn alle 3 waardige WK's mochten ze de titel halen.

Heb ze iig nog geen klote streken alla Senna, Schumacher of Prost zien doen.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

#138
Citaat van: Burorri op 03 augustus 2008 - 15:41:02
Massa was inderdaad wel de beste deze race, maar zijn laatste stind was toch wel echt langzaam. Zou hij dan al probleem hebben gehad?
Motorvermogen verlies? want hij reed ineens superlangzame tijden.

Citaatdenk dat Massa na zijn 2de stop al wat problemen kende , gezien hij wel erg traag was.
Massa reed in de laatste stint dezelfde tijden als Hamilton, vooraan iin de 1:23 en de meesten reden midden 1:22. Wat is daar superlangzaam aan met 20 seconden voorsprong? Je loopt dat wel meerdere malen te verkondigen maar je fantasietjes zijn echt geen werkelijkheid. Massa deed wat elke goede coureur doet op zo'n moment.

Wizard

#139
@Burorri; Tegen 3 man (incl mijzelf) heb je nu zien zeggen dat ze geen verstand hebben van F1 of dat ze niet goed kijken zodra ze kritiek leveren op Kimi of ergens een andere mening aan overhouden dan jou.

Gaat je geen lampje branden?

Ik vind dat nogal arrogant overkomen als ik eerlijk mag zijn (waarschijnlijk dat je het niet zo bedoelt, maar zo komt het bij mij over). Alsof  jouw  mening feiten zijn en iedereen die er anders over denkt een onnozelaar is die geen verstand heeft van F1.

Moet je niet doen, is fout.

Je kunt je ook eens afvragen waarom meerdere forummers dezelfde mening delen en of jij dan niet diegene bent, die zijn mening puur uit onderbuikgevoelens hebt gevormd en de realiteit iets wat uit het oog is verloren i.p.v iedereen direct op de man aan te vallen wat het niet eens is met je.

[EDIT]

Even een editje; mijn post is absoluut niet kwaad bedoelt ofzo. Het valt me gewoon op dat je nu tegen meerdere mensen die het niet eens met je zijn zegt, dat hun niet goed kijken of geen verstand hebben van F1. Nogal een gewaagde/gepeperde uitspraak. Mischien dat je het zelf (nu) ook inziet, dat dat niet gepast is.

P.s, je mag ook per PB reageren, als je wilt reageren.

Wizard

Citaat van: FerrariMan op 03 augustus 2008 - 19:15:14
Citaat van: Burorri op 03 augustus 2008 - 15:41:02
Massa was inderdaad wel de beste deze race, maar zijn laatste stind was toch wel echt langzaam. Zou hij dan al probleem hebben gehad?
Motorvermogen verlies? want hij reed ineens superlangzame tijden.

Citaatdenk dat Massa na zijn 2de stop al wat problemen kende , gezien hij wel erg traag was.
Massa reed in de laatste stint dezelfde tijden als Hamilton, vooraan iin de 1:23 en de meesten reden midden 1:22. Wat is daar superlangzaam aan met 20 seconden voorsprong? Je loopt dat wel meerdere malen te verkondigen maar je fantasietjes zijn echt geen werkelijkheid. Massa deed wat elke goede coureur doet op zo'n moment.

Zo denk ik er ook over. ;)

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 03 augustus 2008 - 19:15:14
Citaat van: Burorri op 03 augustus 2008 - 15:41:02
Massa was inderdaad wel de beste deze race, maar zijn laatste stind was toch wel echt langzaam. Zou hij dan al probleem hebben gehad?
Motorvermogen verlies? want hij reed ineens superlangzame tijden.

Citaatdenk dat Massa na zijn 2de stop al wat problemen kende , gezien hij wel erg traag was.
Massa reed in de laatste stint dezelfde tijden als Hamilton, vooraan iin de 1:23 en de meesten reden midden 1:22. Wat is daar superlangzaam aan met 20 seconden voorsprong? Je loopt dat wel meerdere malen te verkondigen maar je fantasietjes zijn echt geen werkelijkheid. Massa deed wat elke goede coureur doet op zo'n moment.
Tis geen fantasietje. Ik vond het gewoon opvallend. Hij reed niet meer de tijden die hij eerder reed, de snelheid die hij eerder in de wedstrijd had, was weg. Heiki kwam dichter bij, met rasseschreden. 20 seconde voorsprong is geen voorsprong die je met nog...25 ronden dacht ik? zomaar paar ronde 1,7 seconde per ronde te laten liggen.
Iig als je kijkt dat hij zijn motor opblies, zou je toch kunnen denken dat hij probleem heeft gehad.


@Wizard: Als mensen gaan verkondigen dat ze de hype van Hamiton niet begrijpen, terwijl hij in zijn eerste 2 jaar direct al kans maakt op de wereld titel, dan heb je er echt geen kaas van gegeten. Dat is geen mening, dat is een feit.
En welke 3 mensen? heb jou en Ray Den genoemt. Wie is de 3de?
En leer lezen, ik zeg het toch over Hamilton?
Hij noemt hem looser en ik zeg niets over zijn opmerking over Raikkonen.
Dus je opmerking gaat weer nergens over. En prima als andere mensen andere meningen hebben dan ik. Maar sommgie mensen komen echt met hoop onzin op de proppen.
Bv Het onbegrijpelijk vinden dat er fans zijn van Kimi?
Sorry dat is een echt idiote opmerking.

De 3de die ik waarschijnlijk beticht heb van geen verstand te hebben van F1 is volgens mij Schumacher suprime of iets dergelijks.

Ik ben over algemeen niet zo snel met dit soort opmerkingen, maar als er mensen zijn die echt onzin uitkramen kan ik me niet in houden.
En ja afentoe heb ik ook wat bizarre kijk op de F1. Maar niet zo erg als sommige hier of ergens anders.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Overigens nog een kleine opmerking ivm die banden, aangehaald werd dat Kimi niet op een 1-stopper stond omdat een 1-stopper gewoonweg onmogelijk zou zijn. Nuja, Kimi was inderdaad geen 1-stopper, maar het was wel degelijk mogelijk, zo bewees Heidfeld ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

En Massa. Massa reed 27 van de 70 ronden op zacht rubber als ik me niet vergis, dus 8 ronden meer met hard rubber acht ik wel mogelijk.

@Burorri, mijn pijlen hebben het "doel" kennelijk gemist. Laat ook maar, het is goed zo.

ibileon

idd ik dacht dat de hitte voor problemen kon gaan zorgen maar idd bewezen door heidfeld en hamilton zelf dat je
een halve race op de zachte bandensoort kan rijden. Het rare was wel de louis lek rijd op de hardere soort  :-\
mss een foutje gemaakt en de curbs in de chicane wat te ver aangesneden.

Folkert

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 20:29:15
En Massa. Massa reed 27 van de 70 ronden op zacht rubber als ik me niet vergis, dus 8 ronden meer met hard rubber acht ik wel mogelijk.

@Burorri, mijn pijlen hebben het "doel" kennelijk gemist. Laat ook maar, het is goed zo.

Je bedoelt dat ik andere mensen onwetend noem?

Als iemand dingen zegt als: Hamilton is een omhoog gevalen losert, nee dan heb je in mijn ogen geen verstand van F1. Of dat kimi de Titel alleen maar met geluk heeft gewonnen.
Of als Massa de titel niet wint, stoppen er mee?
Nee, sorry. Je kan een andere mening bedeelt zijn over een coureur. Dat vind ik prima en kan het ook wel begrijpen als jij Massa even goed vind als Kimi.(dat was ook nooit mijn punt, waarom ik jou onwetend noemde.) Maar andere coureurs overhypt noemen die of al WK zijn geworden of het aanvoeren dan heb je er echt geen kaas van gegeten.
Maar nogmaals: welke 3 personen heb ik onwetend genoemd dan?

@Ray Den: Als een coureur een auto met 40 KM/H niet uit de vangrail kan houden mogen ze hem ook vervangen door een aap. Toegeven Hamiltons actie was totaal onnodig en behoorlijk dom, maar kom op, hij is ook maar een mens.


@Wizard: FF geintje: Als je boogkunsten net zo goed zijn als je kennis over F1, vind ik het niet zo heel gek dat je pijlen doel gemist hebben.  ;D :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Ray Den

#146
Citaat van: Burorri op 03 augustus 2008 - 19:14:41
Misschien is dammen leuke sport om te kijken, of wiel rennen.
De hype rond Hamilton is meer dan logisch. Die jonge heeft vorig jaar latn zien hoe goed hij is, alleen nog wat on ervaren en dat koste hem de titel.
Maar loser? nee dan heb jij of niet gekeken of geen verstand van F1.
Hij Massa en Kimi zijn alle 3 waardige WK's mochten ze de titel halen.

Heb ze iig nog geen klote streken alla Senna, Schumacher of Prost zien doen.

Ik heb helemaal geen verstand van Formule 1. De grand prix van hongarije was de eerste die ik ooit zag en nog zag ik dat het spreekwoord 'ere wie ere toekomt' helemaal niet opgaat in de formule 1. Dat is een mechanische sport zeker?

Schitterend hé! Hamilton 2 jaar ver en al het tweede jaar aan het vechten voor het kampioenschap. Zet Sutil, Rosberg, Piquet of Vettel in een Ferrari vanaf race 1 en ik wil je erom wedden dat ze het minstens even goed doen als Hamilton. Ik kijk naar de momenten waar ik een kampioen in zie. Zoals ik Senna in monaco door de regen zag rijden, iedereen op 3 ronden zetten, zoals ik Hakinnen Schumacher zag voorbij steken op Spa met Zonta in het midden, zoals ik Schumacher zag racen in China tegen 2 Renaults. In die momenten zie ik kampioenen. Wat zie ik bij Hamilton? 14 punten voorsprong , 20 punten nog te verdienen. JEETJE

Eerst even de grindbak van de pits in, om daarna de stomste fout ooit te maken op Interlagos. Dit jaar? Hoe veel keer zou hij al een lock up meegemaakt hebben? Of wat dacht je van die portie stuurmanskunsten in Canada. Begin niet te zeveren hoe fantastisch hij het in Hockenheim gedaan heeft. Met zo'n auto kan je misschien wel eens iets goed doen en een verzwakte ferrari + een renaultje inhalen.
Hamilton is een middelmatige rijder en nooit een werelkampioen waardig.Maar jah, de kid heeft Dennis achter hem, zowat de grootste arrogante zak van de formule 1, tonnen geld, de zekerheid nooit ontslagen te worden en een team dat hem volledig steunt. Dat hij dan nog even met alle vertrouwen de trappen oploopt zoals Schumacher dat deed, steekt mijn ogen uit. Een prutser die nog niets bewezen heeft, gaat schumi immiteren. Belachelijk.

Massa doet me op sommige momenten wel denken aan een kampioen zoals vandaag, zoals hij zich kwalificeert. Die ene lap die quasi perfect is op bepaalde circuits. Toen Ferrari nog competitief was in kwalificatie, hoeveel keer haalde Hamilton de pole? Ja juist, geen enkele keer. Als de auto's even snel zijn, moet Hamilton altijd het onderspit delven. Waar is heiki? Ah, die mag niet racen tegen Hamilton. Respect voor Alonso, denk ik dan!

Volgens mij denkt kimi: Allé we zijn es wereldkampioen, tis genoeg geweest. Wel zet hem dan op een jacht in Monaco, laat hem genieten van zijn pensioen maar zoals hij dit jaar rijdt, had ik hem al vervangen door Kubica of Alonso.

Nee nee Massa is de enige waardige Titelkandidaat. En dat is zeker niet omdat ik hem een topper vind, maar eerder omdat de rest veel slechter zijn.
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Folkert

Citaat van: Ray Den op 03 augustus 2008 - 21:42:52
Citaat van: Burorri op 03 augustus 2008 - 19:14:41
Misschien is dammen leuke sport om te kijken, of wiel rennen.
De hype rond Hamilton is meer dan logisch. Die jonge heeft vorig jaar latn zien hoe goed hij is, alleen nog wat on ervaren en dat koste hem de titel.
Maar loser? nee dan heb jij of niet gekeken of geen verstand van F1.
Hij Massa en Kimi zijn alle 3 waardige WK's mochten ze de titel halen.

Heb ze iig nog geen klote streken alla Senna, Schumacher of Prost zien doen.

Ik heb helemaal geen verstand van Formule 1. De grand prix van hongarije was de eerste die ik ooit zag en nog zag ik dat het spreekwoord 'ere wie ere toekomt' helemaal niet opgaat in de formule 1. Dat is een mechanische sport zeker?

Schitterend hé! Hamilton 2 jaar ver en al het tweede jaar aan het vechten voor het kampioenschap. Zet Sutil, Rosberg, Piquet of Vettel in een Ferrari vanaf race 1 en ik wil je erom wedden dat ze het minstens even goed doen als Hamilton. Ik kijk naar de momenten waar ik een kampioen in zie. Zoals ik Senna in monaco door de regen zag rijden, iedereen op 3 ronden zetten, zoals ik Hakinnen Schumacher zag voorbij steken op Spa met Zonta in het midden, zoals ik Schumacher zag racen in China tegen 2 Renaults. In die momenten zie ik kampioenen. Wat zie ik bij Hamilton? 14 punten voorsprong , 20 punten nog te verdienen. JEETJE

Eerst even de grindbak van de pits in, om daarna de stomste fout ooit te maken op Interlagos. Dit jaar? Hoe veel keer zou hij al een lock up meegemaakt hebben? Of wat dacht je van die portie stuurmanskunsten in Canada. Begin niet te zeveren hoe fantastisch hij het in Hockenheim gedaan heeft. Met zo'n auto kan je misschien wel eens iets goed doen en een verzwakte ferrari + een renaultje inhalen.
Hamilton is een middelmatige rijder en nooit een werelkampioen waardig.Maar jah, de kid heeft Dennis achter hem, zowat de grootste arrogante zak van de formule 1, tonnen geld, de zekerheid nooit ontslagen te worden en een team dat hem volledig steunt. Dat hij dan nog even met alle vertrouwen de trappen oploopt zoals Schumacher dat deed, steekt mijn ogen uit. Een prutser die nog niets bewezen heeft, gaat schumi immiteren. Belachelijk.

Massa doet me op sommige momenten wel denken aan een kampioen zoals vandaag, zoals hij zich kwalificeert. Die ene lap die quasi perfect is op bepaalde circuits. Toen Ferrari nog competitief was in kwalificatie, hoeveel keer haalde Hamilton de pole? Ja juist, geen enkele keer. Als de auto's even snel zijn, moet Hamilton altijd het onderspit delven. Waar is heiki? Ah, die mag niet racen tegen Hamilton. Respect voor Alonso, denk ik dan!

Volgens mij denkt kimi: Allé we zijn es wereldkampioen, tis genoeg geweest. Wel zet hem dan op een jacht in Monaco, laat hem genieten van zijn pensioen maar zoals hij dit jaar rijdt, had ik hem al vervangen door Kubica of Alonso.

Nee nee Massa is de enige waardige Titelkandidaat. En dat is zeker niet omdat ik hem een topper vind, maar eerder omdat de rest veel slechter zijn.

Je bevestigd iig mijn vermoeden.
Maar welk jaar Hongarije was je eerste GP?

En ja je hebt gelijk, die 2 races waren zeer slecht. helemaal mee eens.  Maar dat is onervarenheid en in china slechte keus van Mclaren hem niet eerder binnen halen.

Maar waarom is Massa na vandaag wel de enige titel kandidaat, terwijl Hamilton op nog geen 3-4 sec volgde, maar Hamilton niet, die in Engeland en Duitsland iedereen zoek reed.
Nee sorry, jou relaas begrijp ik niet. Kimi liet zien dat hij snel was aan het eind, aleen dat hij niet veel risico's durft te nemen. Maar kan je het hem kwalijk nemen? 2 titels zijn hem al door pech ontglipt. Beter Safe then sorrow.

Ik meot eerlijk zeggen, Massa liet vandaag meer zien dan ik had verwcht. Zeker WK materiaal. Maar had hij dat ook gered als Kimi niet was op gehouden?
Trotse vader van Rosalie(L)

Ray Den

Citaat van: Burorri op 03 augustus 2008 - 21:58:43
Citaat van: Ray Den op 03 augustus 2008 - 21:42:52
Citaat van: Burorri op 03 augustus 2008 - 19:14:41
Misschien is dammen leuke sport om te kijken, of wiel rennen.
De hype rond Hamilton is meer dan logisch. Die jonge heeft vorig jaar latn zien hoe goed hij is, alleen nog wat on ervaren en dat koste hem de titel.
Maar loser? nee dan heb jij of niet gekeken of geen verstand van F1.
Hij Massa en Kimi zijn alle 3 waardige WK's mochten ze de titel halen.

Heb ze iig nog geen klote streken alla Senna, Schumacher of Prost zien doen.

Ik heb helemaal geen verstand van Formule 1. De grand prix van hongarije was de eerste die ik ooit zag en nog zag ik dat het spreekwoord 'ere wie ere toekomt' helemaal niet opgaat in de formule 1. Dat is een mechanische sport zeker?

Schitterend hé! Hamilton 2 jaar ver en al het tweede jaar aan het vechten voor het kampioenschap. Zet Sutil, Rosberg, Piquet of Vettel in een Ferrari vanaf race 1 en ik wil je erom wedden dat ze het minstens even goed doen als Hamilton. Ik kijk naar de momenten waar ik een kampioen in zie. Zoals ik Senna in monaco door de regen zag rijden, iedereen op 3 ronden zetten, zoals ik Hakinnen Schumacher zag voorbij steken op Spa met Zonta in het midden, zoals ik Schumacher zag racen in China tegen 2 Renaults. In die momenten zie ik kampioenen. Wat zie ik bij Hamilton? 14 punten voorsprong , 20 punten nog te verdienen. JEETJE

Eerst even de grindbak van de pits in, om daarna de stomste fout ooit te maken op Interlagos. Dit jaar? Hoe veel keer zou hij al een lock up meegemaakt hebben? Of wat dacht je van die portie stuurmanskunsten in Canada. Begin niet te zeveren hoe fantastisch hij het in Hockenheim gedaan heeft. Met zo'n auto kan je misschien wel eens iets goed doen en een verzwakte ferrari + een renaultje inhalen.
Hamilton is een middelmatige rijder en nooit een werelkampioen waardig.Maar jah, de kid heeft Dennis achter hem, zowat de grootste arrogante zak van de formule 1, tonnen geld, de zekerheid nooit ontslagen te worden en een team dat hem volledig steunt. Dat hij dan nog even met alle vertrouwen de trappen oploopt zoals Schumacher dat deed, steekt mijn ogen uit. Een prutser die nog niets bewezen heeft, gaat schumi immiteren. Belachelijk.

Massa doet me op sommige momenten wel denken aan een kampioen zoals vandaag, zoals hij zich kwalificeert. Die ene lap die quasi perfect is op bepaalde circuits. Toen Ferrari nog competitief was in kwalificatie, hoeveel keer haalde Hamilton de pole? Ja juist, geen enkele keer. Als de auto's even snel zijn, moet Hamilton altijd het onderspit delven. Waar is heiki? Ah, die mag niet racen tegen Hamilton. Respect voor Alonso, denk ik dan!

Volgens mij denkt kimi: Allé we zijn es wereldkampioen, tis genoeg geweest. Wel zet hem dan op een jacht in Monaco, laat hem genieten van zijn pensioen maar zoals hij dit jaar rijdt, had ik hem al vervangen door Kubica of Alonso.

Nee nee Massa is de enige waardige Titelkandidaat. En dat is zeker niet omdat ik hem een topper vind, maar eerder omdat de rest veel slechter zijn.

Je bevestigd iig mijn vermoeden.
Maar welk jaar Hongarije was je eerste GP?

En ja je hebt gelijk, die 2 races waren zeer slecht. helemaal mee eens.  Maar dat is onervarenheid en in china slechte keus van Mclaren hem niet eerder binnen halen.

Maar waarom is Massa na vandaag wel de enige titel kandidaat, terwijl Hamilton op nog geen 3-4 sec volgde, maar Hamilton niet, die in Engeland en Duitsland iedereen zoek reed.
Nee sorry, jou relaas begrijp ik niet. Kimi liet zien dat hij snel was aan het eind, aleen dat hij niet veel risico's durft te nemen. Maar kan je het hem kwalijk nemen? 2 titels zijn hem al door pech ontglipt. Beter Safe then sorrow.

Ik meot eerlijk zeggen, Massa liet vandaag meer zien dan ik had verwcht. Zeker WK materiaal. Maar had hij dat ook gered als Kimi niet was op gehouden?

Al die lock- ups van Hamilton zijn echt geen toeval hoor. Dat hij nog maar 3 punctures heeft gehad, is een mirakel. In de tijd was 1 keer voldoende om je al een platte band te bezorgen. Hamilton maakt er 3 of 4 per weekend. Ik vind zijn rijstijl ook helemaal niet mooi. Alonso bijvoorbeeld heeft de mooiste rijstijl van de rijders van 2008. Alonso gaat van het gaspedaal, stuurt in, acceleert. Hamilton rijdt, rijdt, rijdt en remt. Helemaal niet vloeiend. Schumi kon op zijn circuits de auto laten zweven door de crubs. Hamilton zijn stijl is veel te agressief daarvoor en dat zorgt voor die blokkages van de wielen.

Daarom haalt Hamilton ook zo weinig poles. Massa kan 1 ronde perfect rijden op bepaalde circuits. Massa kan op bepaalde circuits een klasse sterker zijn dan de rest. Turkije bijvoorbeeld is geen toeval meer dat Massa daar wint. Dat Hamilton zo overtuigend wint in Engeland, zegt meer over de prestatie van Ferrari. Kimi won er vorig jaar nog.

Senna liep voor de kwalificatie te voet het circuit af. (6km in spa) en bekeek elke morzel asfalt, elke curbstone. Hamilton zit te verklaren dat Hollywood wel even kan wachten. Later ging hij daar wel iets doen.

In Kimi ben ik vooral ontgoocheld. Een wereldtitel zou hem moeten bevrijden, zou hem beter moeten maken. Maar hij is een bange wezel geworden. De kimi van Japan 2006 die Fisichella te kijk zette in de laatste ronde alhoewel hij helemaal achteraan startte, is vorig jaar in Brazilië gestorven. Spijtig.
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Wizard

Citaat van: Burorri op 03 augustus 2008 - 21:58:43
Ik meot eerlijk zeggen, Massa liet vandaag meer zien dan ik had verwcht. Maar had hij dat ook gered als Kimi niet was op gehouden?

Tja, Massa verschalkt 2 McLarens en Kimi valt in slaap achter de Renault van Alonso. Dan rijdt Massa gewoon een slag beter. Het doet niks af van zijn prestatie omdat Kimi gewoon zit te piten achter de Renault net als de vorige GP, waar hij gewoon zit te pitten achter de Toyota.

CitaatZeker WK materiaal.

Nu ineens wel? Eers heeft-ie het net niet, en warempel een paar uur later is hij WK-materiaal.  ;D

Maar je verwacht wel dat wij je nog serieus nemen??