GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 27 juli 2008 - 09:29:08

« vorige - volgende »

TimoGlockfan

Timo's nieuwe helm.

leproffesseur

mooi maar toyota mag ook eens presteren zou ik zeggen.
Ferrari kan het tempo van de mclarens  niet aan de laaste races :-[ :(

Zou dat stuurwiel van mclaren dan toch de wagen zoveel sneller doen gaan :-\ :-[
Kimmi moet toch beter kunnen dan dat :(

Mikacouli

Citaat van: leproffesseur op 02 augustus 2008 - 15:02:24
mooi maar toyota mag ook eens presteren zou ik zeggen.
Ferrari kan het tempo van de mclarens  niet aan de laaste races :-[ :(

Zou dat stuurwiel van mclaren dan toch de wagen zoveel sneller doen gaan :-\ :-[
Kimmi moet toch beter kunnen dan dat :(
Mja, McLaren doet wel wat het schaamrood op ferrari's wangen verschijnen de laatste races...

McLaren heeft hun wagen wel sterk verbeterd de laatste races. Sterk..

Kimi! (niet kimmi) is de laatste races wat afwezig. Hij kan het tempo van Massa niet echt volgen. Beetje in een dipje?

Enfin, Als er niks gebeurd zal het een McLaren 1-2tje worden denk ik. Hoop ik toch :P

leproffesseur

ik snap het niet echt van raikonnen...maar goed met dit kleine verschil kan hij zo weer 2 e staan of zelfs 1e.

fawlty

Citaat van: leproffesseur op 02 augustus 2008 - 15:02:24
mooi maar toyota mag ook eens presteren zou ik zeggen.
Ferrari kan het tempo van de mclarens  niet aan de laaste races :-[ :(

Zou dat stuurwiel van mclaren dan toch de wagen zoveel sneller doen gaan :-\ :-[
Kimmi moet toch beter kunnen dan dat :(

wat bedoel je juist met dat stuurwiel? t' kan zijn dat ik iets gemist heb hoor...
Ja sluw is die Hamilton

Alan Blues

Hou er wel rekening mee dat dit Hongarije is en dat voorbij gaan moeilijk is. Volgens mij heeft Kimi een heel andere strategie en is hij veel zwaarder dan de McLarens. Als hij het op 1 stop zou doen, zou hij misschien kunnen winnen... Zolang hij uit het verkeer blijft...

Maar toch zou ik de twee McLarens eens op 1 & 2 willen zien eindigen...

But it ain't over 'till the fat lady sings... ;)

ibileon

1 pitstop ???  In 32 graden
Dat zou pas echt te gek voor woorden zijn.

fawlty

Citaat van: fawlty op 02 augustus 2008 - 15:46:54
Citaat van: leproffesseur op 02 augustus 2008 - 15:02:24
mooi maar toyota mag ook eens presteren zou ik zeggen.
Ferrari kan het tempo van de mclarens  niet aan de laaste races :-[ :(

Zou dat stuurwiel van mclaren dan toch de wagen zoveel sneller doen gaan :-\ :-[
Kimmi moet toch beter kunnen dan dat :(

wat bedoel je juist met dat stuurwiel? t' kan zijn dat ik iets gemist heb hoor...

heb het al gelezen op het topic van duitsland over het stuurwiel(daar had ik het dus gemist)
raikonen toch niet alleen vandaag trager, dus volgens mij staat hij niet 'zo'veel zwaarder...
Ja sluw is die Hamilton

Ferrari 2010

Citaat van: ibileon op 02 augustus 2008 - 16:33:43
1 pitstop ???  In 32 graden
Dat zou pas echt te gek voor woorden zijn.
Wat heeft de temperatuur daarmee te maken? :-\
Gek zou ik het in ieder geval niet vinden. Het verbaasde me overigens wel hoe weinig de toprijders sneller waren in hun 2de snelle lap dan hun 1ste snelle lap, het merendeel was zelfs trager :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

ibileon

Kimi spreekt over niks anders dan slechte banden, en dan met diezelfde banden een uur gaan rijden op asfalt dat meer dan 40 graden warm is
gaat een zeer risicovole operatie worden denk ik.
Het kan maar geloof er ni in. Denk dat kimi gewoon problemen met de wagen heeft en deze niet naar zijn hand kan zetten.

Mikacouli

Citaat van: Ferrari 2008 op 02 augustus 2008 - 16:38:12
Citaat van: ibileon op 02 augustus 2008 - 16:33:43
1 pitstop ???  In 32 graden
Dat zou pas echt te gek voor woorden zijn.
Wat heeft de temperatuur daarmee te maken? :-\
Gek zou ik het in ieder geval niet vinden. Het verbaasde me overigens wel hoe weinig de toprijders sneller waren in hun 2de snelle lap dan hun 1ste snelle lap, het merendeel was zelfs trager :-\
Die softs houden het mss wel een halve race uit maar de super softs mag je vergeten in die hitte...

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 02 augustus 2008 - 16:47:24
Citaat van: Ferrari 2008 op 02 augustus 2008 - 16:38:12
Citaat van: ibileon op 02 augustus 2008 - 16:33:43
1 pitstop ???  In 32 graden
Dat zou pas echt te gek voor woorden zijn.
Wat heeft de temperatuur daarmee te maken? :-\
Gek zou ik het in ieder geval niet vinden. Het verbaasde me overigens wel hoe weinig de toprijders sneller waren in hun 2de snelle lap dan hun 1ste snelle lap, het merendeel was zelfs trager :-\
Die softs houden het mss wel een halve race uit maar de super softs mag je vergeten in die hitte...
32°, hitte? Overigens, maakt de baantemperatuur nu zo veel uit? De banden warmen het sterkst op in de bochten, door de wrijving, lijkt mij, 5° meer of minder zal het toch niet maken? Kmoet wel bekennen, ik wist niet dat het de combinatie soft-super soft was, super soft maakt het sowieso lastiger lijkt me, medium-soft had toch moeten lukken. Misschien gewoon een lange 1ste stint dan?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

leproffesseur

Die 6 e plaats van kimmi komt door een fout in de laaste ronde en de ronde ervoor was ook niet goed zegt hij.
Geeft dus niks met bandenstrategie te maken.

TheIceman

Bourdais 5 plaatsjes terug.

Folkert

Citaat van: leproffesseur op 02 augustus 2008 - 18:16:21
Die 6 e plaats van kimmi komt door een fout in de laaste ronde en de ronde ervoor was ook niet goed zegt hij.
Geeft dus niks met bandenstrategie te maken.

Ok als hij 2tiende had gewonnen was hij 4 ofzo. Nou ja, morgen gaat hij er voor.
Trotse vader van Rosalie(L)