GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 27 juli 2008 - 09:29:08

« vorige - volgende »

Wizard

Overigens is Kimi nu de snelste op de baan. Een teken aan de wand dat hij weldegelijk heeft zitten te pitten achter Alonso. Hij rijdt 7 seconde weg bij de Spanjaard binnen 4 ronden.

TheIceman

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 15:15:23
Overigens is Kimi nu de snelste op de baan. Een teken aan de wand dat hij weldegelijk heeft zitten te pitten achter Alonso. Hij rijdt 7 seconde weg bij de Spanjaard binnen 4 ronden.
Dan hoop ik dat hij een flinke preek krijgt van Domenicali.

Overigens geloof ik dat TimoGlockfan op hol slaat als de stand zo blijft ;)

Wizard

Kimi is 2 seconde sneller per ronde, dus ik vrees voor Glock. Tenzij Kimi ineens weer problemen krijgt achter Glock.  :P

TheIceman

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 15:18:08
Kimi is 2 seconde sneller per ronde, dus ik vrees voor Glock. Tenzij Kimi ineens weer problemen krijgt achter Glock.  :P

Kovalainen loopt flink in op Massa.
PRoblemen met de banden.

Wizard


Folkert

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 15:07:53
@Burorri;

Ga toch niet gelijk op je achterste benen staan, als ik kritiek lever op Kimi. Je roept wel dat Massa geen WK-waardige rijder is, maar alweer wordt Kimi keihard om de oren gereden door Massa.

Kun je wel roepen, Kimi heeft problemen (aanname) maar Massa had dat ook tijdens de GP van Engeland en dan zeg je ook gewoon dat Kimi sneller was dan Massa zonder te reppen over de problemen. Hoe oneerlijk en onrelaistisch kun je zijn?

Al met al rijdt Kimi gewoon een bagger race en dat daar dadelijk een politiek correcte verklaring voor gaat zijn, kan ik je nu al op een blaadje schrijven, maar het doet niks af dat hij gewoon bagger rondrijdt.
Blablabla, ik zeg alleen dat Kimi niet de enige is. Jij valt hem daar over aan en geef je ook nog gelijk, maar Massa ook. Schumacher had het, Alonso had het afentoe ook.

En Kimi heeft zelf aan gegegeven dat hij de banden wat problemen veroorzaakt.


Maar je hebt gelijk: Kimi had meer pit moeten tonen, want hij is nu snelste van iedereen.

Massa naar binnen nog denk ik. Maar Wat had Kimi nog kunnen doen als hij gewoon er voor bij ging bij Alonso.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: TheIceman op 03 augustus 2008 - 15:19:35
Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 15:18:08
Kimi is 2 seconde sneller per ronde, dus ik vrees voor Glock. Tenzij Kimi ineens weer problemen krijgt achter Glock.  :P

Kovalainen loopt flink in op Massa.
PRoblemen met de banden.

Valt wel mee. Afgelopen ronde 0.2. Ik denk dat Massa rustg uitrijdt.

Wizard


TheIceman

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 15:20:32
Citaat van: TheIceman op 03 augustus 2008 - 15:19:35
Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 15:18:08
Kimi is 2 seconde sneller per ronde, dus ik vrees voor Glock. Tenzij Kimi ineens weer problemen krijgt achter Glock.  :P

Kovalainen loopt flink in op Massa.
PRoblemen met de banden.

Valt wel mee. Afgelopen ronde 0.2. Ik denk dat Massa rustg uitrijdt.

Ik meende 4 rondjes geleden 1.1 te zien :P


Wat was dat net met Sutil, gemist tijdens de reclame?

Wizard

Massa en Heikki rijden vrijwel dezelfde rondetijden.

TheIceman

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 15:24:52
Massa en Heikki rijden vrijwel dezelfde rondetijden.
Ok, ik zal wel fout gekeken hebben, zal wel Glock - Raikkonen zijn geweest.

Wizard

Glock gaat het niet redden. Zou het wel jammer vinden. hij reed een fraaie race.

TheIceman

Sutil out.

Edit: hij wordt wel nog geklassificeerd lijkt me.

TheIceman

MASSA!!!! NEE NEE NEEE!!!!

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.