GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 27 juli 2008 - 09:29:08

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Lekke band bij Hamilton, dan mag ik nu toch ook lichtjes euforisch zijn hé Wizard? :) Ik zag het op dde live timing gebeuren, eerste sector ineens 4 seconden trager, en nadien een beeld waar hij traag ging :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Citaat van: Ferrari 2008 op 03 augustus 2008 - 14:53:26
Lekke band bij Hamilton, dan mag ik nu toch ook lichtjes euforisch zijn hé Wizard? :)

Mag ik dat samen met jou zijn? ;)

TheIceman

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 14:55:07
Citaat van: Ferrari 2008 op 03 augustus 2008 - 14:53:26
Lekke band bij Hamilton, dan mag ik nu toch ook lichtjes euforisch zijn hé Wizard? :)

Mag ik dat samen met jou zijn? ;)


En ik ook :)

Folkert

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 14:39:50
Problemen met de auto? Ah, vorige race ook zeker. Heb Kimi vaker achter iemand zien pitten. Let maar op, als hij eenmaal voorbij de Renault is, is hij een klap sneller. Maar inhalen mag van mij op de baan gebeuren. Gevechten wil ik zien, geen tactische inhaal acties. Over Massa heb ik het niet. Snap niet dat je da in dit topic aanhaalt. Massa rijdt tot nu toe een fantastische race!!
Ja, dat is voor de fan, neit voor de coureur. Als een coureur zich niet prettig voelt in de auto of hij de banden niet goed enoeg vind, moet hij maar onnodig risico nemen om iemand in te halen om jou te behagen? Jij gaat er van uit dat hij sneller moet zijn, terwijl je dat niet eens zeker weet.
Ik haal massa er bij omdat Kimi niet de enige coureur is in de F1 en dat Massa bijvoorbeeld ook niet een inhaalactie laat zien. En omdat jij heirvoor ook altijd er over had dat jij Massa zelfde inschat als Kimi, niet onlogisch dat ik Massa nu noem.

Zijn inderdaad nog meer statussen van een coureur.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Pitstopbrandje 5

Bourdaisbrandje 2

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)


TheIceman

#82
Foei Kimi! Die pakt Alonso niet meer. Of er moet iets ernstig mis gaan bij de stop van Alonso.

Edit: Ik heb niks gezegd.  :-X

Wizard

@Burorri;

Ga toch niet gelijk op je achterste benen staan, als ik kritiek lever op Kimi. Je roept wel dat Massa geen WK-waardige rijder is, maar alweer wordt Kimi keihard om de oren gereden door Massa.

Kun je wel roepen, Kimi heeft problemen (aanname) maar Massa had dat ook tijdens de GP van Engeland en dan zeg je ook gewoon dat Kimi sneller was dan Massa zonder te reppen over de problemen. Hoe oneerlijk en onrelaistisch kun je zijn?

Al met al rijdt Kimi gewoon een bagger race en dat daar dadelijk een politiek correcte verklaring voor gaat zijn, kan ik je nu al op een blaadje schrijven, maar het doet niks af dat hij gewoon bagger rondrijdt.

TheIceman

Raikkonen erlangs! Hoe dom zijn fout ook was!

Wizard


TheIceman

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 15:10:55
Wat mis ik?

Dat Raikkonen langs Alonso is gekomen bij de pitstop -volgens Kalff dan-

Wizard

Even terug ontopic, ben wel erg benieuwd of Massa nu nog naar binnen moet!! Het zou zomaar kunnen dat we een onverwachte winnaar krijgen, zou het werkelijk zo zijn. Zou hij buiten blijven, ben ik erg benieuwd of hij geen problemen krijgt met zijn banden.

Wizard

Citaat van: TheIceman op 03 augustus 2008 - 15:12:00
Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 15:10:55
Wat mis ik?

Dat Raikkonen langs Alonso is gekomen bij de pitstop -volgens Kalff dan-

Livetiming bevestigd de uitspraak van Kalff. ;)

TheIceman

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 15:13:58
Citaat van: TheIceman op 03 augustus 2008 - 15:12:00
Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 15:10:55
Wat mis ik?

Dat Raikkonen langs Alonso is gekomen bij de pitstop -volgens Kalff dan-

Livetiming bevestigd de uitspraak van Kalff. ;)

Mooi, Livetiming werkt bij mij vandaag niet :S