GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 27 juli 2008 - 09:29:08

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 14:28:32
Goed zo Vettel!! Op de baan wil ik inhaal acties zien. En nu trappen met die Ferrari Kimi, nu zal die moeten!!
Jij keurt dit goed? Zielig ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman


Wizard

Citaat van: Ferrari 2008 op 03 augustus 2008 - 14:30:36
Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 14:28:32
Goed zo Vettel!! Op de baan wil ik inhaal acties zien. En nu trappen met die Ferrari Kimi, nu zal die moeten!!
Jij keurt dit goed? Zielig ...

Nee, ik zie liever een gevecht op de baan. Dat-ie maar eens trapt met de Ferrari. Slaapkop. Hij valt niet eens aan, hij probeerd geen donder dus via een pitsstop ervoor komen, gun ik hem niet. En als je mij daardoor zielig vind, prima.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 03 augustus 2008 - 14:30:36
Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 14:28:32
Goed zo Vettel!! Op de baan wil ik inhaal acties zien. En nu trappen met die Ferrari Kimi, nu zal die moeten!!
Jij keurt dit goed? Zielig ...
Snap ook niet dat je dit kan goed keuren.
Mensen hebben voor minder straf gekregen.

Kimi heeft vorige race toch wel inhaal acties gehad, Australie ook. Zie Massa ook niet altijd superhard inhalen.
Dat jij het hem niet gunt is raar, als je al probleem hebt met de auto, ga je niet onnodig risico lopen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 14:34:12
Nee, ik zie liever een gevecht op de baan. Dat-ie maar eens trapt met de Ferrari. Slaapkop. Hij valt niet eens aan, hij probeerd geen donder dus via een pitsstop ervoor komen, gun ik hem niet. En als je mij daardoor zielig vind, prima.
Het is niet zielig dat je actie wil op de baan, maar hem een plaats winnen met strategie niet gunnen, ja, dat vind ik zielig. Overigens, hij probeert geen donder, vergeten op welk circuit ze rijden? Als hij de kans kreeg zou hij het heus wel hebben gedaan. Als hij probeert en zich verremt hoor je iedereen kraaien dat het een prutser is, als hij niets probeert is ie een slaapkop. ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Problemen met de auto? Ah, vorige race ook zeker. Heb Kimi vaker achter iemand zien pitten. Let maar op, als hij eenmaal voorbij de Renault is, is hij een klap sneller. Maar inhalen mag van mij op de baan gebeuren. Gevechten wil ik zien, geen tactische inhaal acties. Over Massa heb ik het niet. Snap niet dat je da in dit topic aanhaalt. Massa rijdt tot nu toe een fantastische race!!

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2008 op 03 augustus 2008 - 14:38:46
Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 14:34:12
Nee, ik zie liever een gevecht op de baan. Dat-ie maar eens trapt met de Ferrari. Slaapkop. Hij valt niet eens aan, hij probeerd geen donder dus via een pitsstop ervoor komen, gun ik hem niet. En als je mij daardoor zielig vind, prima.
Het is niet zielig dat je actie wil op de baan, maar hem een plaats winnen met strategie niet gunnen, ja, dat vind ik zielig. Overigens, hij probeert geen donder, vergeten op welk circuit ze rijden? Als hij de kans kreeg zou hij het heus wel hebben gedaan. Als hij probeert en zich verremt hoor je iedereen kraaien dat het een prutser is, als hij niets probeert is ie een slaapkop. ::)

Conclusie: in de F1 kun je het volgende zijn: held; prutser; slaapkop

TheIceman


Wizard

Citaat van: Ferrari 2008 op 03 augustus 2008 - 14:38:46
Als hij probeert en zich verremt hoor je iedereen kraaien dat het een prutser is, als hij niets probeert is ie een slaapkop. ::)

Zo zit ik dus echt niet in elkaar. Ik zie liever dat een coureur het probeert, dan dat een coureur passief rijdt. Massa heb ik afgelopen jaar ook verdedigd toen hij zich vergalopeerde achter Hamilton. Wat dat aangaat ben ik een echte racefan. Als Kimi zich verremt achter Alonso omdat hij aandringt, vind ik dat alleen prachtig. Zo moet racen zijn.

Doefie

Tankinstallaties hebben precies veel last van brandjes vandaag. Glock, Bourdais, Barrichello en Nakajima :-\

Wizard


Ferrari 2010

Citaat van: TheIceman op 03 augustus 2008 - 14:40:20
Conclusie: in de F1 kun je het volgende zijn: held; prutser; slaapkop
Inderdaad, dat zijn de enige niveau's die sommige kortzichtige mensen hier hebben. Dat er daar tussenin nog iets kan zitten, komt niet in hen op.

Overigens, vuurtje stook :) Hopelijk gaat dat de uitslag in de top niet beïnvloeden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Citaat van: Ferrari 2008 op 03 augustus 2008 - 14:44:41
Inderdaad, dat zijn de enige niveau's die sommige kortzichtige mensen hier hebben. Dat er daar tussenin nog iets kan zitten, komt niet in hen op.

Mee eens. Daarom zal ik een coureur die het probeert en zich vergallopeerd niet snel een prutser noemen.

TheIceman

Iedereen zit de tankinstallaties uitvoerig te bekijken, die van Glock hadden we volgens mij nog gemist.

Tellertje op 4.

TheIceman