GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 27 juli 2008 - 09:29:08

« vorige - volgende »

leproffesseur

Het zal van massa moeten komen vrees ik.
Die heeft een kans op de overwinning aangezien kovalainneen aan de vuile kant start en wie weet met een goede pitsstopstrategie kan hij lewis passeren.T wordt moeilijk...

fawlty

Citaat van: Ferrari 2008 op 02 augustus 2008 - 16:38:12
Citaat van: ibileon op 02 augustus 2008 - 16:33:43
1 pitstop ???  In 32 graden
Dat zou pas echt te gek voor woorden zijn.
Wat heeft de temperatuur daarmee te maken? :-\
Gek zou ik het in ieder geval niet vinden. Het verbaasde me overigens wel hoe weinig de toprijders sneller waren in hun 2de snelle lap dan hun 1ste snelle lap, het merendeel was zelfs trager :-\
behalve hamilton dan  ;)
Ja sluw is die Hamilton

scho0634

Citaat van: leproffesseur op 03 augustus 2008 - 10:31:15
Het zal van massa moeten komen vrees ik.
Die heeft een kans op de overwinning aangezien kovalainneen aan de vuile kant start en wie weet met een goede pitsstopstrategie kan hij lewis passeren.T wordt moeilijk...
Wordt heel moeilijk. Zeker aangezien Massa niet 's werelds beste inhaler is.....

Als er geen rare dingen gebeuren wordt deze race een easy prooi voor Hamilton.

Folkert

Citaat van: 0634 op 03 augustus 2008 - 11:42:55
Citaat van: leproffesseur op 03 augustus 2008 - 10:31:15
Het zal van massa moeten komen vrees ik.
Die heeft een kans op de overwinning aangezien kovalainneen aan de vuile kant start en wie weet met een goede pitsstopstrategie kan hij lewis passeren.T wordt moeilijk...
Wordt heel moeilijk. Zeker aangezien Massa niet 's werelds beste inhaler is.....

Als er geen rare dingen gebeuren wordt deze race een easy prooi voor Hamilton.
Kimi gaf aan dat hij foutje maakte in de laatste ronde. En heel ver uit elkaar lagen ze niet. Het is bekent dat Massa een kwalificeerder is en Kimi een racer.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: fawlty op 03 augustus 2008 - 11:13:43
Citaat van: Ferrari 2008 op 02 augustus 2008 - 16:38:12
Citaat van: ibileon op 02 augustus 2008 - 16:33:43
1 pitstop ???  In 32 graden
Dat zou pas echt te gek voor woorden zijn.
Wat heeft de temperatuur daarmee te maken? :-\
Gek zou ik het in ieder geval niet vinden. Het verbaasde me overigens wel hoe weinig de toprijders sneller waren in hun 2de snelle lap dan hun 1ste snelle lap, het merendeel was zelfs trager :-\
behalve hamilton dan  ;)
Ook maar 75 honderste, voor 3 laps (inlap, outlap en snelle lap) volgas vind ik dat weinig.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Burorri op 03 augustus 2008 - 12:05:46
Citaat van: 0634 op 03 augustus 2008 - 11:42:55
Citaat van: leproffesseur op 03 augustus 2008 - 10:31:15
Het zal van massa moeten komen vrees ik.
Die heeft een kans op de overwinning aangezien kovalainneen aan de vuile kant start en wie weet met een goede pitsstopstrategie kan hij lewis passeren.T wordt moeilijk...
Wordt heel moeilijk. Zeker aangezien Massa niet 's werelds beste inhaler is.....

Als er geen rare dingen gebeuren wordt deze race een easy prooi voor Hamilton.
Kimi gaf aan dat hij foutje maakte in de laatste ronde. En heel ver uit elkaar lagen ze niet. Het is bekent dat Massa een kwalificeerder is en Kimi een racer.
Daarin heb je gelijk. Maar dat spreekt dus ook in het voordeel van Lewis. Want racer Kimi komt weer van ver en qualifier Massa zal moeten gaan inhalen.

Folkert

Citaat van: 0634 op 03 augustus 2008 - 12:57:59
Citaat van: Burorri op 03 augustus 2008 - 12:05:46
Citaat van: 0634 op 03 augustus 2008 - 11:42:55
Citaat van: leproffesseur op 03 augustus 2008 - 10:31:15
Het zal van massa moeten komen vrees ik.
Die heeft een kans op de overwinning aangezien kovalainneen aan de vuile kant start en wie weet met een goede pitsstopstrategie kan hij lewis passeren.T wordt moeilijk...
Wordt heel moeilijk. Zeker aangezien Massa niet 's werelds beste inhaler is.....

Als er geen rare dingen gebeuren wordt deze race een easy prooi voor Hamilton.
Kimi gaf aan dat hij foutje maakte in de laatste ronde. En heel ver uit elkaar lagen ze niet. Het is bekent dat Massa een kwalificeerder is en Kimi een racer.
Daarin heb je gelijk. Maar dat spreekt dus ook in het voordeel van Lewis. Want racer Kimi komt weer van ver en qualifier Massa zal moeten gaan inhalen.
Ja inderdaad. Lewis gaat denk ik weer aardig makkelijk weg met de overwinning. Tenzij hij uit de race word gereden natuurlijk.
Zijn de macs wel eens met pech uitgevallen dit seizoen?
Kan me spanje herinneren, waar de velg van Heiki implodeerde. Maar daarna weet ik eigenlijk niet.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman


Ferrari 2010

Massa, mooi! En hij lijkt zelfs ietwat weg te rijden van Lewis :) Kimi een plaatsje verloren, maar lijkt me niet zijn fout. Hij probeerde Kubica in te halen en Alonso ging langs de andere kant voorbij ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 03 augustus 2008 - 13:58:59
Massa, mooi! En hij lijkt zelfs ietwat weg te rijden van Lewis :) Kimi een plaatsje verloren, maar lijkt me niet zijn fout. Hij probeerde Kubica in te halen en Alonso ging langs de andere kant voorbij ...
was druk op dat punt. Kubica en glock had hij met later remmen kunnen inhalen. Maar hij koos voor voorzichtigheid.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 03 augustus 2008 - 14:01:14
Citaat van: Ferrari 2008 op 03 augustus 2008 - 13:58:59
Massa, mooi! En hij lijkt zelfs ietwat weg te rijden van Lewis :) Kimi een plaatsje verloren, maar lijkt me niet zijn fout. Hij probeerde Kubica in te halen en Alonso ging langs de andere kant voorbij ...
was druk op dat punt. Kubica en glock had hij met later remmen kunnen inhalen. Maar hij koos voor voorzichtigheid.
Inderdaad. Dat van Massa was anders wel zeer riskant denk ik. Kova was hij snel voorbij, dat was duidelijk, maar Hamilton, dat was mooi!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Inderdaad een fraaie actie. Kimi zal wel achter Alonso blijven, zonder een pgoing te wagen. :(

Wizard

Hamilton kan nog wel eens een probleem krijgen.  ;)

Ferrari 2010

Vettel, klojo  >:( Had hij kimi niet zo gehinderd, hong Kimi nu voor Alonso  >:(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Goed zo Vettel!! Op de baan wil ik inhaal acties zien. En nu trappen met die Ferrari Kimi, nu zal die moeten!!