GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 27 juli 2008 - 09:29:08

« vorige - volgende »

scho0634

Een vlakke plek op een band veroorzaken.... Heeft iedere rijder dat niet geregeld? Als je dan lek rijd blijft dat domme pech. Kan dat toch moeilijk een groffe fout noemen.

En ik heb geen uitspraak van Glock nodig om te weten dat het lastig inhalen is op de Hungaroring. Dat doet niets af aan het feit dat Kimi weer zwak reed.

Ray Den

#181
Citaat van: 0634 op 04 augustus 2008 - 10:18:34
Als je Hamilton een middelmatig rijder noemt en Massa een waardige kampioen heb je geen verstand van F1, of je bent bevoordeeld. Ik denk dat Ray Den dat laatste is. Jammer dat hij dat probeert te overschreeuwen.

Overigens bedoel ik dat niet negatief over Massa. Beide mogen zich (nog) niet spiegelen aan Senna of Prost. Maar 1 vd 2 een waardig kampioen noemen en de ander een middelmatige rijder slaat nergens op. En dat op basis van het falen in de titelstrrijd van Lewis vorig jaar. Tja, hij faalde maar was inderdaad nog maar een rookie. Hoe vaak hebben we Mansell wel niet zien falen voor hij een titel pakte....

Ik heb uitgelegd waarom ik Massa wel goed genoeg vind en Hamilton niet. Ik ga dat niet meer herhalen.

ivm met Hamilton : Ik raad je aan eens te tellen hoeveel keer Hamilton in Valencia zijn banden gaat blokkeren. Elke race zijn het er een stuk of 5.

Overschreeuwen zou ik het niet noemen maar dat ik provocerend typ, kan ik niet ontkennen. In mijn job moet dat dan ook. Leuk dat jij de eerste bent die dat eens doorziet  ;)

@ Eric : Schumacher maakte zelf zijn materiaal. Daarom was het zo goed. Hij besliste hoe die vleugel uit de fabriek in Maranello kwam. Dat Schumacher veel van zijn overwinningen te danken heeft aan zijn materiaal wil alleen maar zeggen dat hij zelf voor dat materiaal gezorgd heeft. Schumacher was niet alleen coureur, hij was ook een ingenieur. Alonso is dat ook. Noch Kimi, noch Massa noch Hamilton zijn complete rijders.

Dat er niet kan voorbijgestoken worden in Hongarije is zever. In monaco kan je zogezegd ook niet voorbij steken en zeker niet met het 'huidige' materiaal zoals iemand hier zei. Schumacher begon op plaats 22 en eindigde 4de (of was het vijfde?). Op elk circuit kan je voorbij steken, als je het maar niet in je broek doet zoals Raikkonnen. (Nogmaals wil ik hier mijn punt verduidelijken dat ik van Alonso, Kimi, Massa, Schumacher, Senna, Prost, Mansell, Piquet, etc momenten kan opnoemen die mijn mond deden openvallen maar van Hamilton nog geen enkele. Maar inderdaad : Hij is nog maar 28 races ver.)
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

amp

Citaat
Overschreeuwen zou ik het niet noemen maar dat ik provocerend typ, kan ik niet ontkennen. In mijn job moet dat dan ook. Leuk dat jij de eerste bent die dat eens doorziet  ;)


Dat er niet kan voorbijgestoken worden in Hongarije is zever. In monaco kan je zogezegd ook niet voorbij steken en zeker niet met het 'huidige' materiaal zoals iemand hier zei. Schumacher begon op plaats 22 en eindigde 4de (of was het vijfde?). Op elk circuit kan je voorbij steken, als je het maar niet in je broek doet zoals Raikkonnen.

Beste Ray Den,

mag ik U er even attent op maken dat U zich hier niet op uw werk bevindt.
En als U toch maar opmerkingen kan maken over typfouten, schrijf mij dan eerst eens tien maal "Räikkönen" zodat U niet meer vergeet hoe Kimi zijn naam geschreven wordt.
Dank bij voorbaat.

Folkert

Citaat van: amp op 04 augustus 2008 - 21:59:53
Citaat
Overschreeuwen zou ik het niet noemen maar dat ik provocerend typ, kan ik niet ontkennen. In mijn job moet dat dan ook. Leuk dat jij de eerste bent die dat eens doorziet  ;)


Dat er niet kan voorbijgestoken worden in Hongarije is zever. In monaco kan je zogezegd ook niet voorbij steken en zeker niet met het 'huidige' materiaal zoals iemand hier zei. Schumacher begon op plaats 22 en eindigde 4de (of was het vijfde?). Op elk circuit kan je voorbij steken, als je het maar niet in je broek doet zoals Raikkonnen.

Beste Ray Den,

mag ik U er even attent op maken dat U zich hier niet op uw werk bevindt.
En als U toch maar opmerkingen kan maken over typfouten, schrijf mij dan eerst eens tien maal "Räikkönen" zodat U niet meer vergeet hoe Kimi zijn naam geschreven wordt.
Dank bij voorbaat.
Vraag ik me af wat voor werk hij doet dan.
Maar goed, Schumacher Ingineur? Laat me niet lachen. Hij zal best verstand hebben gehad van het een en ander, maar ingineurs die kunnen racen kwamen in de begin jaren voor denk ik, maar tegen woordig echt niet. Schumacher was goed, maar ga hem geen dingen toedichten die hij niet kan of iets wat hij niet is. Hamilton heeft een 2voudig WK verslagen, heeft dit jaar al 2 races gereden die magistraal waren, nee 3 zelfs. Monaco hoort er zeker ook bij.
Nee, objectief bekijk jij het zeker niet, noch met enige kennis. Je zal vast wel paparazzi zijn.

Zeg nu we het daar toch over hebben, zeg is eerlijk: jij hebt Mosley er in geluisd he?
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Ray Den op 04 augustus 2008 - 21:53:16

ivm met Hamilton : Ik raad je aan eens te tellen hoeveel keer Hamilton in Valencia zijn banden gaat blokkeren. Elke race zijn het er een stuk of 5.

Massa niet gezien in de 1e bocht ?

leproffesseur

Ik kan me echt niet herinneren dat ik gelezen heb dat schummi ooit beslist heeft welk materiaal gebruikt moest worden of gemaakt worden!!! :o
Dat wil ik trouwens bewezen zien want ik geloof er niks van!
Daarvoor dienen ingenieurs en dat was hij niet.Straks beweer je nog dat hij de wagens hielp mee ontwerpen.
En Hamilton lijkt me meer de banden te blokkeren dan anderen maar als die band leegloopt zal er ook wel een dossis pech meegemoeid zijn.

Eric

Citaat van: leproffesseur op 04 augustus 2008 - 22:50:26
Ik kan me echt niet herinneren dat ik gelezen heb dat schummi ooit beslist heeft welk materiaal gebruikt moest worden of gemaakt worden!!! :o
Dat wil ik trouwens bewezen zien want ik geloof er niks van!
Daarvoor dienen ingenieurs en dat was hij niet.Straks beweer je nog dat hij de wagens hielp mee ontwerpen.
En Hamilton lijkt me meer de banden te blokkeren dan anderen maar als die band leegloopt zal er ook wel een dossis pech meegemoeid zijn.

Wist je dat dan niet dat Shumi iedere maandag naar de Gamma ging om zijn inkopen te doen voor het daarop volgende raceweekend? ;)

@Ray den, ik begrijp best wat je wil zeggen, maar je overdrijft gewoon in je berichten.
Kimi, Massa, Hamilton en Alonso zijn zeker waardige kampioenen, ze vergelijken met voormalige piloten kan je uberhaupt niet...de omstandigheden en materiaal zijn totaal verschillend.
Wat betreft Schumi...zijn eigen materiaal maken? Je bedoelt waarschijnlijk dat hij heel goed wist wat er nog moest gebeuren aan een auto om deze te verbeteren, maar daar stopt het dan ook.
Moest Alonso deze gave hebben dan stonden ze nu al een stuk verder bij Renault.

Wat het inhalen betreft, de wagens nu zijn meer gelimiteerd tov pakweg drie jaar geleden. Inhalen nu houdt in dat er meer risico's zijn en geen enkel team wil een wagen in de vernieling rijden...teams spelen meer op safe op mickey mouse circuits.

Ray Den

#187
Citaat van: amp op 04 augustus 2008 - 21:59:53
Citaat
Overschreeuwen zou ik het niet noemen maar dat ik provocerend typ, kan ik niet ontkennen. In mijn job moet dat dan ook. Leuk dat jij de eerste bent die dat eens doorziet  ;)


Dat er niet kan voorbijgestoken worden in Hongarije is zever. In monaco kan je zogezegd ook niet voorbij steken en zeker niet met het 'huidige' materiaal zoals iemand hier zei. Schumacher begon op plaats 22 en eindigde 4de (of was het vijfde?). Op elk circuit kan je voorbij steken, als je het maar niet in je broek doet zoals Raikkonnen.

Beste Ray Den,

mag ik U er even attent op maken dat U zich hier niet op uw werk bevindt.
En als U toch maar opmerkingen kan maken over typfouten, schrijf mij dan eerst eens tien maal "Räikkönen" zodat U niet meer vergeet hoe Kimi zijn naam geschreven wordt.
Dank bij voorbaat.
Ïk had wel verwacht dat er één slimmerd zoals jij ging tussen zitten.
Er is een verschil tussen 'verassend' een algemeen  bekend nederlands woord en een finse naam, niet waar? Maar goed bedankt om mij daar om te wijzen.
2 berichten op de 8 kun je toch bezwaarlijk 'toch maar' noemen, niet waar?



Dank bij voorbaat :-\
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Ray Den

#188
Citaat van: Burorri op 04 augustus 2008 - 22:38:16
Citaat van: amp op 04 augustus 2008 - 21:59:53
Citaat
Overschreeuwen zou ik het niet noemen maar dat ik provocerend typ, kan ik niet ontkennen. In mijn job moet dat dan ook. Leuk dat jij de eerste bent die dat eens doorziet  ;)


Dat er niet kan voorbijgestoken worden in Hongarije is zever. In monaco kan je zogezegd ook niet voorbij steken en zeker niet met het 'huidige' materiaal zoals iemand hier zei. Schumacher begon op plaats 22 en eindigde 4de (of was het vijfde?). Op elk circuit kan je voorbij steken, als je het maar niet in je broek doet zoals Raikkonnen.

Beste Ray Den,

mag ik U er even attent op maken dat U zich hier niet op uw werk bevindt.
En als U toch maar opmerkingen kan maken over typfouten, schrijf mij dan eerst eens tien maal "Räikkönen" zodat U niet meer vergeet hoe Kimi zijn naam geschreven wordt.
Dank bij voorbaat.
Vraag ik me af wat voor werk hij doet dan.
Maar goed, Schumacher Ingineur? Laat me niet lachen. Hij zal best verstand hebben gehad van het een en ander, maar ingineurs die kunnen racen kwamen in de begin jaren voor denk ik, maar tegen woordig echt niet. Schumacher was goed, maar ga hem geen dingen toedichten die hij niet kan of iets wat hij niet is. Hamilton heeft een 2voudig WK verslagen, heeft dit jaar al 2 races gereden die magistraal waren, nee 3 zelfs. Monaco hoort er zeker ook bij.
Nee, objectief bekijk jij het zeker niet, noch met enige kennis. Je zal vast wel paparazzi zijn.

Zeg nu we het daar toch over hebben, zeg is eerlijk: jij hebt Mosley er in geluisd he?

Raad maar eens wat voor werk ik doe, mocht je dat interesseren.

Met ingenieur bedoelde ik niet letterlijk 'Industrieel of Burgerlijk ingenieur' maar wel iemand die de technische bagage heeft om met zijn auto over weg te kunnen. Probeer er eens door te kijken jongen en vat niet alles zo letterlijk op. Ben jij ooit eens in de fabriek in Maranello en de testcircuits van Mugello en Fiorano geweest? Heb je ooit de biografie van Schumacher gelezen? Dan zal je misschien niet zoveel lachen. Maarjah vooraleer je iets afwijst, zou ik het toch eens bekijken.

Maak eens een verhaal over ik en mosley  ;D kan ik ook nog es lachen.
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Ray Den

#189
Citaat van: 0634 op 04 augustus 2008 - 22:41:01
Citaat van: Ray Den op 04 augustus 2008 - 21:53:16

ivm met Hamilton : Ik raad je aan eens te tellen hoeveel keer Hamilton in Valencia zijn banden gaat blokkeren. Elke race zijn het er een stuk of 5.

Massa niet gezien in de 1e bocht ?

Ten eerste is dat iets heel anders: Als je van plaats 3 voor de leiding vecht of je rijdt alleen.
Ten tweede heb ik ook nooit beweerd dat Massa zonder fouten is.
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Folkert

Citaat van: Ray Den op 05 augustus 2008 - 08:36:53
Citaat van: Burorri op 04 augustus 2008 - 22:38:16
Citaat van: amp op 04 augustus 2008 - 21:59:53
Citaat
Overschreeuwen zou ik het niet noemen maar dat ik provocerend typ, kan ik niet ontkennen. In mijn job moet dat dan ook. Leuk dat jij de eerste bent die dat eens doorziet  ;)


Dat er niet kan voorbijgestoken worden in Hongarije is zever. In monaco kan je zogezegd ook niet voorbij steken en zeker niet met het 'huidige' materiaal zoals iemand hier zei. Schumacher begon op plaats 22 en eindigde 4de (of was het vijfde?). Op elk circuit kan je voorbij steken, als je het maar niet in je broek doet zoals Raikkonnen.

Beste Ray Den,

mag ik U er even attent op maken dat U zich hier niet op uw werk bevindt.
En als U toch maar opmerkingen kan maken over typfouten, schrijf mij dan eerst eens tien maal "Räikkönen" zodat U niet meer vergeet hoe Kimi zijn naam geschreven wordt.
Dank bij voorbaat.
Vraag ik me af wat voor werk hij doet dan.
Maar goed, Schumacher Ingineur? Laat me niet lachen. Hij zal best verstand hebben gehad van het een en ander, maar ingineurs die kunnen racen kwamen in de begin jaren voor denk ik, maar tegen woordig echt niet. Schumacher was goed, maar ga hem geen dingen toedichten die hij niet kan of iets wat hij niet is. Hamilton heeft een 2voudig WK verslagen, heeft dit jaar al 2 races gereden die magistraal waren, nee 3 zelfs. Monaco hoort er zeker ook bij.
Nee, objectief bekijk jij het zeker niet, noch met enige kennis. Je zal vast wel paparazzi zijn.

Zeg nu we het daar toch over hebben, zeg is eerlijk: jij hebt Mosley er in geluisd he?

Raad maar eens wat voor werk ik doe, mocht je dat interesseren.

Met ingenieur bedoelde ik niet letterlijk 'Industrieel of Burgerlijk ingenieur' maar wel iemand die de technische bagage heeft om met zijn auto over weg te kunnen. Ben jij ooit eens in de fabriek in Maranello en de testcircuits van Mugello en Fiorano geweest? Heb je ooit de biografie van Schumacher gelezen? Dan zal je misschien niet zoveel lachen.

Maak eens een verhaal over ik en mosley  ;D kan ik ook nog es lachen.
En waarom zou ik dan niet lachen?
Je zei eerst dat hij ingineur was en de auto zelf ontwikkelde of iets dergelijks. En nu bedoel je weer wat anders.
Dat schumacher Techinisch begaaft is/was is allanger bekent. En dat hij heel bedreven was met vinden van de afstelling ook, maar komaan er is een verschil tussen verstand hebben van het een en ander en het zorgen van het materiaal. Dat deed Ferrari. Ferrari bouwde de auto, schumacher perfectioneerde die door aan te geven wat hij nodig had om beter te rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ray Den

#191
Citaat van: Burorri op 05 augustus 2008 - 08:46:46
Citaat van: Ray Den op 05 augustus 2008 - 08:36:53
Citaat van: Burorri op 04 augustus 2008 - 22:38:16
Citaat van: amp op 04 augustus 2008 - 21:59:53
Citaat
Overschreeuwen zou ik het niet noemen maar dat ik provocerend typ, kan ik niet ontkennen. In mijn job moet dat dan ook. Leuk dat jij de eerste bent die dat eens doorziet  ;)


Dat er niet kan voorbijgestoken worden in Hongarije is zever. In monaco kan je zogezegd ook niet voorbij steken en zeker niet met het 'huidige' materiaal zoals iemand hier zei. Schumacher begon op plaats 22 en eindigde 4de (of was het vijfde?). Op elk circuit kan je voorbij steken, als je het maar niet in je broek doet zoals Raikkonnen.

Beste Ray Den,

mag ik U er even attent op maken dat U zich hier niet op uw werk bevindt.
En als U toch maar opmerkingen kan maken over typfouten, schrijf mij dan eerst eens tien maal "Räikkönen" zodat U niet meer vergeet hoe Kimi zijn naam geschreven wordt.
Dank bij voorbaat.
Vraag ik me af wat voor werk hij doet dan.
Maar goed, Schumacher Ingineur? Laat me niet lachen. Hij zal best verstand hebben gehad van het een en ander, maar ingineurs die kunnen racen kwamen in de begin jaren voor denk ik, maar tegen woordig echt niet. Schumacher was goed, maar ga hem geen dingen toedichten die hij niet kan of iets wat hij niet is. Hamilton heeft een 2voudig WK verslagen, heeft dit jaar al 2 races gereden die magistraal waren, nee 3 zelfs. Monaco hoort er zeker ook bij.
Nee, objectief bekijk jij het zeker niet, noch met enige kennis. Je zal vast wel paparazzi zijn.

Zeg nu we het daar toch over hebben, zeg is eerlijk: jij hebt Mosley er in geluisd he?

Raad maar eens wat voor werk ik doe, mocht je dat interesseren.

Met ingenieur bedoelde ik niet letterlijk 'Industrieel of Burgerlijk ingenieur' maar wel iemand die de technische bagage heeft om met zijn auto over weg te kunnen. Ben jij ooit eens in de fabriek in Maranello en de testcircuits van Mugello en Fiorano geweest? Heb je ooit de biografie van Schumacher gelezen? Dan zal je misschien niet zoveel lachen.

Maak eens een verhaal over ik en mosley  ;D kan ik ook nog es lachen.
En waarom zou ik dan niet lachen?
Je zei eerst dat hij ingineur was en de auto zelf ontwikkelde of iets dergelijks. En nu bedoel je weer wat anders.
Dat schumacher Techinisch begaaft is/was is allanger bekent. En dat hij heel bedreven was met vinden van de afstelling ook, maar komaan er is een verschil tussen verstand hebben van het een en ander en het zorgen van het materiaal. Dat deed Ferrari. Ferrari bouwde de auto, schumacher perfectioneerde die door aan te geven wat hij nodig had om beter te rijden.

Nog eens vanaf het begin (het lijkt hier de kleuterklas wel). Ingenieur in de theoretische betekenis : NEEN Schumacher had geen diploma. Ingenieur in de praktische betekenis : Schumacher ging wel degelijk zelf naar zijn ingenieurs in de fabrieken om daar de vleugel en de side pots te helpen ontwikkelen. Je hoeft dat niet te geloven. Blijf jij maar bij je goeie ouwe kimi. Voor hem maken ze de auto, stellen hem af, Kimi verrandert een beetje en slaapt 70 ronden lang. Het is al erg geworden dat je al tevreden bent dat hij ging pushen tegen het einde. Hij maakte toen ook nog een fout. Hij hoefde niemand voorbij te steken. Dan nog, in de F1 moet je de hele tijd pushen en niet alleen op het einde.

EN trouwens : Voor meningen zoals Eric en 0634 heb ik wel respect. Met de jouwe lach ik gewoon, niet omgekeerd zoals jij meent te denken.
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Folkert

Citaat van: Ray Den op 05 augustus 2008 - 08:54:21
Citaat van: Burorri op 05 augustus 2008 - 08:46:46
Citaat van: Ray Den op 05 augustus 2008 - 08:36:53
Citaat van: Burorri op 04 augustus 2008 - 22:38:16
Citaat van: amp op 04 augustus 2008 - 21:59:53
Citaat
Overschreeuwen zou ik het niet noemen maar dat ik provocerend typ, kan ik niet ontkennen. In mijn job moet dat dan ook. Leuk dat jij de eerste bent die dat eens doorziet  ;)


Dat er niet kan voorbijgestoken worden in Hongarije is zever. In monaco kan je zogezegd ook niet voorbij steken en zeker niet met het 'huidige' materiaal zoals iemand hier zei. Schumacher begon op plaats 22 en eindigde 4de (of was het vijfde?). Op elk circuit kan je voorbij steken, als je het maar niet in je broek doet zoals Raikkonnen.

Beste Ray Den,

mag ik U er even attent op maken dat U zich hier niet op uw werk bevindt.
En als U toch maar opmerkingen kan maken over typfouten, schrijf mij dan eerst eens tien maal "Räikkönen" zodat U niet meer vergeet hoe Kimi zijn naam geschreven wordt.
Dank bij voorbaat.
Vraag ik me af wat voor werk hij doet dan.
Maar goed, Schumacher Ingineur? Laat me niet lachen. Hij zal best verstand hebben gehad van het een en ander, maar ingineurs die kunnen racen kwamen in de begin jaren voor denk ik, maar tegen woordig echt niet. Schumacher was goed, maar ga hem geen dingen toedichten die hij niet kan of iets wat hij niet is. Hamilton heeft een 2voudig WK verslagen, heeft dit jaar al 2 races gereden die magistraal waren, nee 3 zelfs. Monaco hoort er zeker ook bij.
Nee, objectief bekijk jij het zeker niet, noch met enige kennis. Je zal vast wel paparazzi zijn.

Zeg nu we het daar toch over hebben, zeg is eerlijk: jij hebt Mosley er in geluisd he?

Raad maar eens wat voor werk ik doe, mocht je dat interesseren.

Met ingenieur bedoelde ik niet letterlijk 'Industrieel of Burgerlijk ingenieur' maar wel iemand die de technische bagage heeft om met zijn auto over weg te kunnen. Ben jij ooit eens in de fabriek in Maranello en de testcircuits van Mugello en Fiorano geweest? Heb je ooit de biografie van Schumacher gelezen? Dan zal je misschien niet zoveel lachen.

Maak eens een verhaal over ik en mosley  ;D kan ik ook nog es lachen.
En waarom zou ik dan niet lachen?
Je zei eerst dat hij ingineur was en de auto zelf ontwikkelde of iets dergelijks. En nu bedoel je weer wat anders.
Dat schumacher Techinisch begaaft is/was is allanger bekent. En dat hij heel bedreven was met vinden van de afstelling ook, maar komaan er is een verschil tussen verstand hebben van het een en ander en het zorgen van het materiaal. Dat deed Ferrari. Ferrari bouwde de auto, schumacher perfectioneerde die door aan te geven wat hij nodig had om beter te rijden.

Nog eens vanaf het begin (het lijkt hier de kleuterklas wel). Ingenieur in de theoretische betekenis : NEEN Schumacher had geen diploma. Ingenieur in de praktische betekenis : Schumacher ging wel degelijk zelf naar zijn ingenieurs in de fabrieken om daar de vleugel en de side pots te helpen ontwikkelen. Je hoeft dat niet te geloven. Blijf jij maar bij je goeie ouwe kimi. Voor hem maken ze de auto, stellen hem af, Kimi verrandert een beetje en slaapt 70 ronden lang. Het is al erg geworden dat je al tevreden bent dat hij ging pushen tegen het einde. Hij maakte toen ook nog een fout. Hij hoefde niemand voorbij te steken. Dan nog, in de F1 moet je de hele tijd pushen en niet alleen op het einde.

EN trouwens : Voor meningen zoals Eric en 0634 heb ik wel respect. Met de jouwe lach ik gewoon, niet omgekeerd zoals jij meent te denken.
Kleuter klas die jij dus bent begonne. Ingenieur in de theoretische betekenis bestaat niet eens man. Hij zal inderdaad wel geholpen hebben, maar dat maakt hem nog geen ingineur in theoretische zin. Je zou hem techinisch begaaft kunnen noemen, maar Schumacher heeft geen bargeboard ontworpen oid. Ik zal dat boek zeker gaan lezen, maar onzin die jij uitkraamt is echt te lachwekkend. Maar ga hem geen ingenieur noemen, vind je het gek dat mensen zo gaan reageren?

En ook Schumacher heeft zulke races gekent, idem voor Senna, Prost, Hakkinen. Alonso is de laatste die ook zo reed, en daar heb je wel respect voor?

Prima, respecteer je me niet. See if i care.
Trotse vader van Rosalie(L)

amp

#193
Citaat van: Ray Den op 05 augustus 2008 - 08:31:22
Citaat van: amp op 04 augustus 2008 - 21:59:53
Citaat
Overschreeuwen zou ik het niet noemen maar dat ik provocerend typ, kan ik niet ontkennen. In mijn job moet dat dan ook. Leuk dat jij de eerste bent die dat eens doorziet  ;)


Dat er niet kan voorbijgestoken worden in Hongarije is zever. In monaco kan je zogezegd ook niet voorbij steken en zeker niet met het 'huidige' materiaal zoals iemand hier zei. Schumacher begon op plaats 22 en eindigde 4de (of was het vijfde?). Op elk circuit kan je voorbij steken, als je het maar niet in je broek doet zoals Raikkonnen.

Beste Ray Den,

mag ik U er even attent op maken dat U zich hier niet op uw werk bevindt.
En als U toch maar opmerkingen kan maken over typfouten, schrijf mij dan eerst eens tien maal "Räikkönen" zodat U niet meer vergeet hoe Kimi zijn naam geschreven wordt.
Dank bij voorbaat.
Ïk had wel verwacht dat er één slimmerd zoals jij ging tussen zitten.
Er is een verschil tussen 'verassend' een algemeen  bekend nederlands woord en een finse naam, niet waar? Maar goed bedankt om mij daar om te wijzen.
2 berichten op de 8 kun je toch bezwaarlijk 'toch maar' noemen, niet waar?



Dank bij voorbaat :-\

Ik erger mij ook aan die fouten tegen de nederlandse taal, maar ik heb de hoop al opgegeven  ;) Je kwam mij gewoon wat "agressief" over..
Trouwens, ben je soms helpdesk medewerker ?  ;D

leproffesseur

Kijk eens als den Ray letterlijk zegt dat schummi ZELF voor zijn materiaal zorgde en ingienieur was
is het toch normaal dat mensen daarop reageren.Dat hij aanwijzingen gaf hoe hij de wagen het liefst wilde ok
maar dat maakt hem geen ingieneur laat staan dat hij ze ontwerpte.Het is trouwens gemakkelijk om achteraf de woorden te verdraaien en zeggen dat het niet letterlijk op te nemen was.En dat schummi waarschijnlijk clock ging gepasserd zijn klopt maar de man kon vaak ook inhaalmaneuvers verknoeien dus waarom het risico nemen om als je 4e ligt en met Lewis achter je in de grindbak te eindigen.Prost was ook niet de meest aanvallende maar dat maakte hem ging mindere kampioen.