GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 27 juli 2008 - 09:29:08

« vorige - volgende »

Ray Den

#165
Citaat van: 0634 op 03 augustus 2008 - 22:29:24
De Gp van Hongarije was je eerste race, maar Senna heb je nog zien winnen ? Ik vat hem niet.

:o Ik dacht dat het wel al duidelijk was maar duidelijk snap jij het nog niet.

Citaat van: 0634 op 03 augustus 2008 - 22:29:24
Nou, je hebt er inderdaad geen verstand van. Wat Hamilton zowel in Engeland als in Duitsland liet zien was grote, grote klasse. Ik ben nooit zo meegegaan in de hele hype om die gozer heen. Maar hij reed die twee races magistraal. Op een manier waarop ik zowel Kimi als Massa nog nooit heb zien winnen.

Nog nooit iemand op zo'n manier zien winnen? Massa in Turkije (elke keer zelfs tegen Schumacher en Alonso op hun top), Kimi 6 keer in het kampioenschap 2006 tegen Alonso.
Als ik heel goed nadenk, dacht ik dat Coulthard ook nog zulke 'magistrale' races gereden heeft. Kijk hoe die het er nu van afbrengt. Of nog zo'n overhypte prutser als Jenson Button. Ook 1 race met alle geluk van de wereld een race gewonnen met 40 seconden voorsprong. 1 à 2 races maken een rijders' carrière niet hé. Kampioenschappen doen dat. Net zoals Coulthard, Barichello, Fisichella en Button te licht uitvallen, zou dat misschien wel eens het geval kunnen worden voor Hamilton. Krijgt Alonso weer een winnende wagen, Kubica een ferrari en Massa verbetert nog volgend seizoen en Hamilton komt er niet meer aan te pas.

Dat jij zegt dat ik geen verstand heb van Formule 1, bewijst enkel en alleen dat jouw kennis van de Formule 1 nog veel te beperkt is en je je duidelijk reserveert voor hedendaagse races. Massa gaf ik de naam 'Kampioen van de Armoede'. Dan noem ik jou: 'Supporter van de Armoede'.
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Ray Den

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 22:34:18
@Ray Den, als Hamilton een middenmoter is, wat maakt dat van Alonso? De debutant vesloeg tenslotte de regerend 2-voudig wereldkampioen onder de streep.

In de kern heb je een goed punt, alleen draaf je volgens mij net iets te ver door. Zou je iets meer nuance in je post brengen, kwam het al heel anders over.

Als je Dennis al jaren bezig ziet dan weet je dat Alonso flink in het zak is gezet. Mclaren is het corruptste team in de F1. Er wordt altijd gezegd dat Ferrari op maffia geld draait maar hoe de leiding van Mclaren (niet Mercedes) er aan toe gaat, is beschamend. Dat Hamilton de protégé is, maakt het doodeenvoudig voor hem. De dag dat  Kovalainnen ooit eens een race wint, door te racen - niet door nu de hele tijd te slapen - tegen Hamilton, neem ik mijn pet af voor hem.

Tuurlijk moet ik meer nuanceren, maar de reacties die ik erop krijg zijn toch schitterend  ;D
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Ray Den

Citaat van: leproffesseur op 04 augustus 2008 - 02:56:52
Wat een arrogante kerel die Ray die het nodig vind om andere te bekritiseren op typfouten.
Niemand is perfect en ik ken mijn gebreken en trouwens als je dat niet kunt aanvaarden  lees mijn reactie s dan niet.En Massa heeft mij vandaag verrast met een sterke race maar helaas zonder resultaat .
Ik hoop voor hem dat wat hij vandaag liet zien kan volhouden want dan is de concurrentie nog lang niet van hem af.Dit blijft een verassend seizoen en weet het ook niet meer wie de beste is tot nu toe.Kubica en Alonso zeker maar dat zijn geen titelkandidaten.

Wanneer je commentaar geeft, moet je dat kunnen zonder typfouten. Ik zit niet elk werkwoord van jou te controleren. Maar professeur leren ze al in de kleuterklas en verrassend in de lagere school  ???. Dat is toch de basis?

Mijn excuses als jij niet tegen kritiek kan.
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Ray Den

#168
Kijk ik hoop alleen dat Alonso weer een winnende auto krijgt en diegenen die op pensioen moeten - Raikonnen - dat ook doen. Verder wil ik de hype rond Hamilton wat destabiliseren en mensen eens  laten inzien dat hij echt wel niet zo fantastisch is. Ik hoop dat kijkers eens met een kritische blik kijken naar de Formule 1 en niet voorkauwen wat ITV of RTBF hen vertelt.

Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Wizard

Citaat van: Ray Den op 04 augustus 2008 - 06:52:55
Als je Dennis al jaren bezig ziet dan weet je dat Alonso flink in het zak is gezet. Mclaren is het corruptste team in de F1. Er wordt altijd gezegd dat Ferrari op maffia geld draait maar hoe de leiding van Mclaren (niet Mercedes) er aan toe gaat, is beschamend. Dat Hamilton de protégé is, maakt het doodeenvoudig voor hem. De dag dat  Kovalainnen ooit eens een race wint, door te racen - niet door nu de hele tijd te slapen - tegen Hamilton, neem ik mijn pet af voor hem.

Je hebt een punt, alleen hangt er te veel gewicht aan. ;)

CitaatTuurlijk moet ik meer nuanceren, maar de reacties die ik erop krijg zijn toch schitterend  ;D

Dat wel. ;)

scho0634

#170
Citaat van: Ray Den op 04 augustus 2008 - 06:48:17
Dat jij zegt dat ik geen verstand heb van Formule 1, bewijst enkel en alleen dat jouw kennis van de Formule 1 nog veel te beperkt is en je je duidelijk reserveert voor hedendaagse races. Massa gaf ik de naam 'Kampioen van de Armoede'. Dan noem ik jou: 'Supporter van de Armoede'.

Ik ga niet overal op in, want je typt veel te provocerend.

Ik had niet door dat je het cynisch bedoelde, nee. Blijkbaar ook over Massa. Tja, je kan mij best een supporter van de armoede noemen, als je dat wil. Maar ik kijk wel iets verder dan hedendaagse coureurs. In 82 keek ik al, dus is heb redelijk wat vergelijkingsmateriaal denk ik zo. Maar als jij Coulthard op zo'n manier races heb zien winnen zal ik er wel een hoop gemist hebben :P. DC heeft zelden op dat nivo gepresteerd. Ik ben van Hamilton op Silverstone en Hockenheim onder de indruk geraakt. Zelden zag ik de huidige Ferrari rijders races winnen met zo'n supremacy. Als ik dan terug in de tijd denk, wat van jou schijnt te moeten, denk ik meer aan het do-or-die rijden van Mansell of de ultieme controle in de regen als Senna. Natuurlijk heeft hij vorig jaar de titel verprutst. MAar hij was ook pas een rookie, en geef hem wat tijd en die titel komt wel. Momenteel doet hij ook wel aardig mee, lijkt me. De hype om hem heen is overdreven, maar dat hij talent heeft ziet iedereen. Zeker iemand, zoals jij ::), met een jarenlange F1 ervaring. Maar ja, als je vooringenomen bent verdwijt vaak een reeele blik.

Overigens kan je lullen wat je wil over teamorders, en die zullen er zeker zijn, maar Kova heeft nog lang niet bewezen dezelfde snelheid te kunnen rijden als Hamilton. Maar dat zal uiteraard volgens jou volledig aan de auto liggen. Want Lewis is een motoire prutser.

Jan Dijkstra

Heb niet de hele topic gelezen hoor, veel van hetzelfde..

In mijn ogen was felipe massa absoluut de man in hongarije!! Ben een groot fan van de kleine braziliaan en vind het in de meeste gevallen ook onterecht dat ie zo onderschat word. Wat ie de laatste paar races laat zien, op een enkel slippertje na, natuurlijk, is wereldkampioenwaardig. Ik sprong bijna een gat in het plafond met die inhaalacties op de mclaren's bij de start, en echt dood en doodzonde van die motorpech. Hij had moeten winnen en was ook absoluut terecht geweest, hij reed een van zijn beste races, snel en foutloos!! Als ie op deze voet door gaat, en het materiaal werkt een beetje mee, wordt ie absoluut wereldkampioen!!

Groetjes Jan.
F1 is like a box of chocolate.. You never know what you gonna get.

Folkert

Citaat van: 0634 op 04 augustus 2008 - 08:32:56
Citaat van: Ray Den op 04 augustus 2008 - 06:48:17
Dat jij zegt dat ik geen verstand heb van Formule 1, bewijst enkel en alleen dat jouw kennis van de Formule 1 nog veel te beperkt is en je je duidelijk reserveert voor hedendaagse races. Massa gaf ik de naam 'Kampioen van de Armoede'. Dan noem ik jou: 'Supporter van de Armoede'.

Ik ga niet overal op in, want je typt veel te provocerend.

Ik had niet door dat je het cynisch bedoelde, nee. Blijkbaar ook over Massa. Tja, je kan mij best een supporter van de armoede noemen, als je dat wil. Maar ik kijk wel iets verder dan hedendaagse coureurs. In 82 keek ik al, dus is heb redelijk wat vergelijkingsmateriaal denk ik zo. Maar als jij Coulthard op zo'n manier races heb zien winnen zal ik er wel een hoop gemist hebben :P. DC heeft zelden op dat nivo gepresteerd. Ik ben van Hamilton op Silverstone en Hockenheim onder de indruk geraakt. Zelden zag ik de huidige Ferrari rijders races winnen met zo'n supremacy. Als ik dan terug in de tijd denk, wat van jou schijnt te moeten, denk ik meer aan het do-or-die rijden van Mansell of de ultieme controle in de regen als Senna. Natuurlijk heeft hij vorig jaar de titel verprutst. MAar hij was ook pas een rookie, en geef hem wat tijd en die titel komt wel. Momenteel doet hij ook wel aardig mee, lijkt me. De hype om hem heen is overdreven, maar dat hij talent heeft ziet iedereen. Zeker iemand, zoals jij ::), met een jarenlange F1 ervaring. Maar ja, als je vooringenomen bent verdwijt vaak een reeele blik.

Overigens kan je lullen wat je wil over teamorders, en die zullen er zeker zijn, maar Kova heeft nog lang niet bewezen dezelfde snelheid te kunnen rijden als Hamilton. Maar dat zal uiteraard volgens jou volledig aan de auto liggen. Want Lewis is een motoire prutser.
Ik zat ook te denken over Races van DC, maar kom toch vrijweinig races van hem tegen waar hij met overmacht heeft weten te winnen. Zijn er denk ik wel 1 of 2, maar toen viel heel het veld uit denk ik. DC is altijd aardige coureur geweest. Snel, maar niet constant en zeker niet snel genoeg.

Hamilton is misschien beetje overhypt, maar andere kant is dat ook best te begrijpen. Ok, laat hem eerst nog maar de titel pakken, maar dat hij kan racen heeft hij in Duitsland en Silverstone wel laten zien. En ook vorig jaar, voorkeursbehandeling of niet, hij stond er wel. Alleen op cruciale moment liet hij het vallen. Ja stom natuurlijk, maar hij is idd nog maar een rookie.

Nee, Ray Den, dat iemand fan van andere coureur is kan ik begrijpen, dat Massa gelijkwaardig niveau word geschat is ook nog in te komen. Maar Hamilton een prutser noemen of kimi die met pensioen moe, nee dat kan in mijn ogen alleen komen van iemand die echt niet weet waar hij over praat.
Toegeven: Kimi rijd laatste 3 races wat mat. Maar goed dat hij het n og steeds heeft, heeft hij laatste deel van Hongarije wel bewezen.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

#173
Als je Hamilton een middelmatig rijder noemt en Massa een waardige kampioen heb je geen verstand van F1, of je bent bevoordeeld. Ik denk dat Ray Den dat laatste is. Jammer dat hij dat probeert te overschreeuwen.

Overigens bedoel ik dat niet negatief over Massa. Beide mogen zich (nog) niet spiegelen aan Senna of Prost. Maar 1 vd 2 een waardig kampioen noemen en de ander een middelmatige rijder slaat nergens op. En dat op basis van het falen in de titelstrrijd van Lewis vorig jaar. Tja, hij faalde maar was inderdaad nog maar een rookie. Hoe vaak hebben we Mansell wel niet zien falen voor hij een titel pakte....

leproffesseur

Jullie gaan toch niet iedere titelkandidaat vergelijkken met een senna of prost zeker ;)
Ik heb in Raikonnen nooit een senna of prost gezien maar is dat nodig?
Het palmares van die 2 zal hij nooit evennaren maar dit betekent toch niet dat hij geen toprijder is die tot de beste van de laaste 1O jaar behoort.Als je van iedere topcorreur verwacht dat hij records gaat aanvallen en daarin niet slaagt dan zijn er straks geen topcorreurs meer.Correurs debuteren de laaste jaren steeds jonger ,vaak bij een topteam,en de verwachtingen lijkken me iets te hoog vaak.

Eric

effe toch eens reageren op de vergelijkingen hier met de "grootheden" Senna, prost, Lauda, en zo verder....vroeger hadden deze piloten een enorm voordeel op de hedendaagse piloten....zij hadden het materiaal om iemand over te gaan, de dag van vandaag is dat al een hele opgave...met ank aan de FIA.
Ik wil zeker niet afdoen alsof dat voorgenoemde piloten minder zijn maar het is gewoon om aan te tonen dat het inhalen tegenwoordig niet zo gemakkelijk is als sommige wel denken hier.

Wat betreft Kimi...tja had McLaren hem betrouwbaar materiaal gegeven dan had hij misschien wel meerdere titels op zijn naam, hetzelfde gaat op voor Hakkinen.
Laat ons dus niet te snel gaan zeggen dat sommige piloten het niveau niet halen van een "ware" kampioen
Schumacher was een fantastische piloot en mag zeker genoemd worden als één van de beste, maar als iedereen eerlijk zou zijn zullen ze ook toegeven dat er een paar wereldtitels bij zijn waar hij het te danken heeft aan het materiaal dat gewoon superieur was.


en nu kruip ik in mijn schuilkelder

Folkert

Citaat van: Eric op 04 augustus 2008 - 16:55:21
effe toch eens reageren op de vergelijkingen hier met de "grootheden" Senna, prost, Lauda, en zo verder....vroeger hadden deze piloten een enorm voordeel op de hedendaagse piloten....zij hadden het materiaal om iemand over te gaan, de dag van vandaag is dat al een hele opgave...met ank aan de FIA.
Ik wil zeker niet afdoen alsof dat voorgenoemde piloten minder zijn maar het is gewoon om aan te tonen dat het inhalen tegenwoordig niet zo gemakkelijk is als sommige wel denken hier.

Wat betreft Kimi...tja had McLaren hem betrouwbaar materiaal gegeven dan had hij misschien wel meerdere titels op zijn naam, hetzelfde gaat op voor Hakkinen.
Laat ons dus niet te snel gaan zeggen dat sommige piloten het niveau niet halen van een "ware" kampioen
Schumacher was een fantastische piloot en mag zeker genoemd worden als één van de beste, maar als iedereen eerlijk zou zijn zullen ze ook toegeven dat er een paar wereldtitels bij zijn waar hij het te danken heeft aan het materiaal dat gewoon superieur was.


en nu kruip ik in mijn schuilkelder
Verstandig, ik breng je afentoe wel wat voedsel en lees materiaal.
Maar goed dat Schumacher spupreme er niet meer is, maar eigenlijk ook wel jammer  :'(
Moest altijd wel lachen als ik wat van hem las
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Burorri op 04 augustus 2008 - 10:11:41Maar goed dat hij het n og steeds heeft, heeft hij laatste deel van Hongarije wel bewezen.

Snel zijn op een "vrije baan."

Geef die man een lintje.

scho0634

Citaat van: Eric op 04 augustus 2008 - 16:55:21
Ik wil zeker niet afdoen alsof dat voorgenoemde piloten minder zijn maar het is gewoon om aan te tonen dat het inhalen tegenwoordig niet zo gemakkelijk is als sommige wel denken hier.

Wie zei dat dan?

Citaat van: Wizard op 04 augustus 2008 - 18:22:07
Citaat van: Burorri op 04 augustus 2008 - 10:11:41Maar goed dat hij het n og steeds heeft, heeft hij laatste deel van Hongarije wel bewezen.

Snel zijn op een "vrije baan."

Geef die man een lintje.
Ik vind dat ook nogal mager voor een regerend wereldkampioen.

leproffesseur

Ik las vandaag in de krant dat Clock na de race glimlachend meedeelde dat hij niet
bezorgd was om raikonnen omdat en ik citeer "het heel moeilijk is om in te halen en hij het altijd mocht proberen op dit circuit".Raikonnen deede het dus verre van slecht tijdens de race als je weet dat het zowiezo al heel moeilijk is om met een F1 in te halen.Zijn race was verpruts door slechte kwalificatie en daar moet hij verbeteren.
En voor de Hamilton fans de lekke band kwam door een vlakke plek op de band die Hamilton zelf veroorzaakte...
Twas dus zijn eigen schuld en niks met pech te maken.