GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 27 juli 2008 - 09:29:08

« vorige - volgende »

supersteven

mijn voorspelling als het droog blijft

1 massa
2 hamilton
3 kubica

en als het regent

jenson button
let the sunshine shine in your heart

leproffesseur

Button?Nee vergeet dat maar .
Raikonnen is trouwens niet tevreden over de bridetones banden.
Ze doen niet genoeg hun best omdat er geen concurrentie is en daardoor zouden de verschillende compounts
niet passen bij de ferrari zegt hij.Best mogelijk maar dan moet alle andere teams daar toch ook last van hebben of niet??? ??? ??? ???

Ferrari 2010

Citaat van: leproffesseur op 30 juli 2008 - 23:08:11
niet passen bij de ferrari zegt hij.Best mogelijk maar dan moet alle andere teams daar toch ook last van hebben of niet??? ??? ??? ???
De ene wagen kan beter overweg met een band dan de andere, lijkt me niet zo speciaal. En dat bridgestone zich nu minder inspant, is niet zo speciaal. Dat heb je als er geen concurrentie is. Maar de teams wisten vorig jaar al ongeveer wat de banden zouden zijn, aan de teams dus om te zorgen dat hun nieuwe wagen er goed mee overweg kan. Zo ook met de slicks, de teams hebben er nu al enkele keren mee getest en hebben al feedback doorgegeven (veronderstel ik). Bridgestone kan niet zomaar omdat een bepaald team dat wil hun compound gaan aanpassen, alle teams moeten immers op dezelfde banden rijden, je kan niet voor iedereen goed doen ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

amp

Ik gok op : 1. Hamilton
                  2. Kimi
                  3. Massa

en ik hoop op een 1-2 voor McLaren.

TheIceman

1. Rai
2. Mas
3. Ham

vermoeden

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Was het trouwens bmw niet die aan het begin van het seizoen zei dat deze gp voor ze met een overwinning zou kunnen eindigen.We zulllen zien.

TheIceman

Ferrari on top in sessie 1.

Vettel probleem? Heeft maar 4 rondjes gereden.

Alan Blues

Wat geeft Piquet gegeten?

Mikacouli

Citaat van: Alan Blues op 01 augustus 2008 - 16:40:20
Wat geeft Piquet gegeten?
Veel ajuin denk ik :D:D

Mclaren terug goed van start.. Eerste sessie reden ze niet vor een tijd mede het nog heel stoffig was. Vandaar..
Hamilton blijft toch sterk presteren.

leproffesseur

ziet er naar uit dat mclaren favoriet is.

fawlty

Citaat van: leproffesseur op 01 augustus 2008 - 17:17:06
ziet er naar uit dat mclaren favoriet is.
als ik dat zeg dan zegt iedereen " dat kan je an de hand van testtijden niet zeggen want ieder team test iets anders ""

Nèh  , nu was ik eerst  :P
maar niet tegenstaande hoop ik wel dat je gelijk hebt ...
Ja sluw is die Hamilton

janke

Citaat van: leproffesseur op 01 augustus 2008 - 00:16:20
Was het trouwens bmw niet die aan het begin van het seizoen zei dat deze gp voor ze met een overwinning zou kunnen eindigen.We zulllen zien.

Dat zeiden ze niet van Canada, maar die wonnen ze. Maar ik geloof er niet in. Maar podiumkans hebben ze.
Some things are too important to be left in the past.

scho0634


TimoGlockfan

Timo's nieuwe helm.