GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 27 juli 2008 - 09:29:08

« vorige - volgende »

Supermariobros

Komend weekend wordt de grote Prijs van Hongarije verreden. Nergens is de startorde zo belangrijk als in de smalle straten van Monte Carlo en de Hungaroring. Wint Lewis voor de derde keer op rij of is Ferrari in staat om deze keer terug te slaan?

Shoot!

meatball

Hoelang gaat deze hoersaaie omloop nog op de kalender blijven,er zijn zoveel betere in Europa >:(

1 de polesitter
2 de man op de tweede startplaats
3 de man op de derde startplaats
Zaterdag weten we alles.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

waard500

Citaat van: meatball op 27 juli 2008 - 14:31:08
Hoelang gaat deze hoersaaie omloop nog op de kalender blijven,er zijn zoveel betere in Europa >:(

1 de polesitter
2 de man op de tweede startplaats
3 de man op de derde startplaats
Zaterdag weten we alles.

Ik ben het met je eens...Hongarije mag van mij vervangen worden! Laten we hopen dat de race ons dit jaar doet verbazen!
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Karre

laten we hopen dat het regent, zoniet:

Lewis
Kimi
Kubica

leproffesseur

Er is trouwens opnieuw een controversieel filmpje van kimmi op youtube te zien.
Tijdens de gp weekend van duitsland wordt kimmi aangesproken door een vrouw met een kind voor een handtekening.Kimmi loopt per ongeluk het kind omver maar gaat gewoon door terwijl hij nog omkijkt en de vrouw
iets zegt.Wat weet ik niet maar het is toch een vorm van elementaire beleefdheid wanneer je een kind omver loopt
dat je eventjes halt houdt en je bezorgheid uit!Rare mannen die f1 piloten en wereldvreemd...het was absoluut zijn schuld niet van kimmi maar toch....Het filmpje kan je zien op de site "dagelijkse formule 1 berichtgeving". ::)

Ferrari 2010

Citaat van: leproffesseur op 28 juli 2008 - 11:10:59
Er is trouwens opnieuw een controversieel filmpje van kimmi op youtube te zien.
Tijdens de gp weekend van duitsland wordt kimmi aangesproken door een vrouw met een kind voor een handtekening.Kimmi loopt per ongeluk het kind omver maar gaat gewoon door terwijl hij nog omkijkt en de vrouw
iets zegt.Wat weet ik niet maar het is toch een vorm van elementaire beleefdheid wanneer je een kind omver loopt
dat je eventjes halt houdt en je bezorgheid uit!Rare mannen die f1 piloten en wereldvreemd...het was absoluut zijn schuld niet van kimmi maar toch....Het filmpje kan je zien op de site "dagelijkse formule 1 berichtgeving". ::)
Kimi liep dat kind niet omver, dat was die vrouw ::) En dan wijst Kimi erop dat ze dat kind heeft omvergelopen, en keert ze terug. Niet Kimi maar die vrouw liep dus dat kind omver. Staat overigens al in een ander topic, bij multimedia.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Controversieel, nou nou. Hebben ze nu even niks belangrijks te melden??

Massa
Heidfeld
Hamilton.
Some things are too important to be left in the past.

leproffesseur

Raikonnen 1
hamilton 2
Kubica 3

alonsolover

Raikkonen
Massa
Hamilton
Kubica
Kovalainen
Alonso
Heidfeld
Piquet

janke

#9
Sorry, ik niet. Want dan zit ik op Renesse. Nederland. ;) En alle races op de kalender heb ik geen tijd voor.
Some things are too important to be left in the past.

Mikacouli


The REAL BUTTON Freak

Jenson Button wint, de rest zijn loosers en ze weten het.

Supermariobros

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 30 juli 2008 - 08:46:39
Jenson Button wint, de rest zijn loosers en ze weten het.

Als hij wint, krijg je al mijn spaargeld.  ;)


Ferrari 2010

MLario gokt er duidelijk op dat een ezel zich niet 2 keer aan dezelfde steen stoot en zodoende Jenson niet nogmaals die GP zal winnen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.