Gadgets

Gestart door Martin, 04 juli 2008 - 21:06:24

« vorige - volgende »

Martin

Mijn laatse gadget. De cancrusher. Scheelt veel vuilniszakken. :)
Wat zijn jullie gadgets die je laatst hebt gekocht?


meatball

Een sleutelhanger die ook flessenopener is,reuze handig
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Alan Blues

Een sleutelhanger van Duvel die ook kroonkurkflipper is, heb ik ook... Je weet nooit wat je tegenkomt. Net zoals met condooms, die moet je ook steeds op zak hebben om dezelfde reden... :)

Een cancrusher heb ik ook. In de vorm van een kikker. Ziet er wel leuk uit, maar je kan er je behoorlijk aan pijn doen. Ik heb altijd schrik om m'n vingers mee te pletten en dan zou het gedaan zijn met gitaar spelen... Dus gebruik ik die niet meer. Het model dat Martin toont ljkt me wel veiliger...

Martin

Citaat van: Alan Blues op 04 juli 2008 - 22:25:14
Een sleutelhanger van Duvel die ook kroonkurkflipper is, heb ik ook... Je weet nooit wat je tegenkomt. Net zoals met condooms, die moet je ook steeds op zak hebben om dezelfde reden... :)

Een cancrusher heb ik ook. In de vorm van een kikker. Ziet er wel leuk uit, maar je kan er je behoorlijk aan pijn doen. Ik heb altijd schrik om m'n vingers mee te pletten en dan zou het gedaan zijn met gitaar spelen... Dus gebruik ik die niet meer. Het model dat Martin toont ljkt me wel veiliger...

Alan zonder gitaar zou het zelfde zijn als de aarde zonder zon. Dat gaat niet samen. :)

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 04 juli 2008 - 21:06:24
Mijn laatse gadget. De cancrusher. Scheelt veel vuilniszakken. :)

Met mijn voet doe ik al jaar en dag hetzelfde, of met de handen plooien :)

Mijn laatste gadget, goeie vraag, lang geleden vrees ik zelf, kan er zo direct niet op komen :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Citaat van: Martin op 04 juli 2008 - 21:06:24
Mijn laatse gadget. De cancrusher. Scheelt veel vuilniszakken. :)
Wat zijn jullie gadgets die je laatst hebt gekocht?


Kan je nu niet gewoon in het midden even een deuk maken met je hand en er dan gaan op staan? Heeft hetzelfde effect en kost geen euro ;D
Juan

Martin

Er op gaan staan maakt de blikjes niet zo klein als de cancrusher.
Bovendien is dit veel makkelijker en kost geen kracht.
Hij hangt boven mijn afvalbak. Echt handig.
Ach en € 14.95 is ook geen rib uit mijn lijf.

Ferrari 2010

Als ze zo plat gaan als op het plaatje, dan gaat het wanneer ik er es op spring toch wel veel platter hoor :) Én het is gratis, hoe lang gaat zo'n ding mee? :) Iets in mij zegt dat het er te zwak uit ziet voor wat het moet doen.
Maar achja, daar is het een gadget voor zeker :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Hahaha, jaar lang boven megagadgets gewoon :P

briljante dingen soms :P
Trotse vader van Rosalie(L)