Man van de Race: Silverstone

Gestart door Folkert, 06 juli 2008 - 15:43:30

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race?

Kimi Raikkonen
0 (0%)
Lewis Hamilton
14 (50%)
Jarno Trulli
1 (3.6%)
Rubens Barrichello
9 (32.1%)
Kazuki Nakajima
0 (0%)
Fernando Alonso
1 (3.6%)
Nick Heidfeld
3 (10.7%)
Heiki Kovaleinen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 23

Folkert

Brand los.
Wie vinden jullie de man van de race?
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky

Met pijn in het hart heb ik moeten toekijken hoe Ferrari er weer een zootje van maakte ... Hamilton heeft subliem gereden en verdiend dan ook zeker de status " Man van de race"
Franky Reymenants

Ferrari 2010

De top 3 waren allen goed. Maar Lewis, sterke race, ook wel een foutje gemaakt, maar wie niet deze race? Ik ga dus voor Lewis. Wat mis ik Brawn toch, je ziet wat die man met die Honda flikt ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Kan je iemand anders aanduiden dan Lewis?

Meesterlijk!

Jasper


Folkert

Citaat van: Tim op 06 juli 2008 - 15:47:51
Kan je iemand anders aanduiden dan Lewis?

Meesterlijk!
Rubens zou die status ook wel verdienen, maar ik ga mee met de rest Filipe Massa, Man of the race.
Trotse vader van Rosalie(L)

Tim C

Laat ons even eerlijk wezen en zeggen dat wat Barrichello deed knap was, maar af hing van een goede strategie, terwijl Lewis meesterlijk heeft rondgereden.

Folkert

Citaat van: Tim op 06 juli 2008 - 15:53:53
Laat ons even eerlijk wezen en zeggen dat wat Barrichello deed knap was, maar af hing van een goede strategie, terwijl Lewis meesterlijk heeft rondgereden.
Heb je gelijk in, maar de coureur moet het als nog doen. Dit was een Rubens waar ik graag naar keek. Niet die clown in zijn Ferrari tijd.
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros

Lewis Hamilton, een klasse apart vandaag!

Winnaar van de schoonheidsprijs: Heikki Kovalainen deed aardig zijn best, maar Felipe Massa is verdiend winnaar.

Jasper

Citaat van: Supermariobros op 06 juli 2008 - 16:04:05Winnaar van de schoonheidsprijs: Heikki Kovalainen deed aardig zijn best, maar Felipe Massa is verdiend winnaar.
Ik vond nochtans dat de synchroonspin van Coulthard en Vettel in de eerste ronde er ook wel mocht wezen! :)

Eric

Rubino voor mij...ondanks de strategie mooi gedaan met die kl*te Honda civic :)

Jasper

Ondanks de strategie? Bedoel je die strategie met die full wets, waardoor hij op een bepaald moment 7 seconden per ronde inliep op Heidfeld? :o :o :o

Tim C

Blijkbaar had hij ook een probleem bij die full wet stop waardoor hij opnieuw moest binnenkomen?

Ik dacht, nee, was er zelfs zeker van dat hij ging winnen op een bepaald moment.

Jasper

Omdat Hamilton toen nog maar 40 seconden voorsprong had? :P

Tim C

En Barrichello met 17 ronden te gaan 1.36 reed en Hamilton 1.42 ;)