Coulthard stopt met racen, Webber langer bij Red Bull

Gestart door Martin, 03 juli 2008 - 18:52:36

« vorige - volgende »

Wat is jou mening hierover?

Van mij mag hij doorgaan...
3 (15.8%)
Precies op het juiste moment...
14 (73.7%)
Dat had hij al veel eerder moeten doen...
2 (10.5%)

Totaal aantal stemmen: 16

Martin

Mijn mening is dat dit het juiste moment is.
Hij is nooit bij een echt zwak team terrecht gekomen.
Zou hij doorgaan zou dat zeker gaan gebeuren.

meatball

Het is inderdaad stillaan tijd om te stoppen,al rijden er nog wel enkele slechtere rond.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Martin

Mark Webber is ook in 2009 rijder bij Red Bull. Dat heeft het team donderdag bekendgemaakt.
Dat maakte het team enkele uren na het DC bericht bekend.

"De volgende stap die we willen maken is dat we de uitdager worden van de beste drie teams in de Formule 1. Mark is de juiste persoon voor ons team om dat doel te bereiken", zei teambaas Christian Horner donderdag.



meatball

Citaat van: Martin op 03 juli 2008 - 19:08:15
Mark Webber is ook in 2009 rijder bij Red Bull. Dat heeft het team donderdag bekendgemaakt.
Dat maakte het team enkele uren na het DC bericht bekend.

"De volgende stap die we willen maken is dat we de uitdager worden van de beste drie teams in de Formule 1. Mark is de juiste persoon voor ons team om dat doel te bereiken", zei teambaas Christian Horner donderdag.



Volgens mij had hij toen te veel Vodka/Red Bull op
Webber is niet slecht maar top 3 ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

waard500

Webber is top! Geef hem een goede auto, en hij vecht voor het podium :)
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

meatball

Citaat van: waard500 op 03 juli 2008 - 20:15:51
Webber is top! Geef hem een goede auto, en hij vecht voor het podium :)
Je zegt het zelf, podium, een echte topper gaat met een goede wagen voor de titel.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Och, het is wel een aardige rijder natuurlijk. Verder was dit natuurlijk te verwachten na de mededeling van DC.

leproffesseur

Ik zou hem graag in een andere klasse zien rijden.
Toch een heel mooi palmares voor iemand die nooit in strijd geweest is voor de titel.
Niet veel correurs hebben 13 overwinningen behaald en meer dan 500 punten behaald
en dat terwijl ze nooit echt in de running waren voor de titel.

leproffesseur

Ik weet niet of hij bij de top zit... ::)
Ik denk dat wanneer hij de beste auto heeft hij titelkandidaat is.
Nu met vetell naast hem zal hij het wel moeilijkker krijgen dan met coulthard.

Tim C

Citaat van: leproffesseur op 03 juli 2008 - 22:23:58
Toch een heel mooi palmares voor iemand die nooit in strijd geweest is voor de titel.
2001?



Coulthard en Webber topics zijn nu samengevoegd.

Ferrari 2010

Is het niet nog beter om dit bij het Silly Season topic te gooien? Straks hebben we 100 topics alleen maar omdat er iemand is die voor eender wat een topic start ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

leproffesseur

Als barrichello ook stopt en die kans zit er dik in dan is dit toch het einde van een generatie.

Jasper

Citaat van: Tim op 04 juli 2008 - 08:24:41
Citaat van: leproffesseur op 03 juli 2008 - 22:23:58
Toch een heel mooi palmares voor iemand die nooit in strijd geweest is voor de titel.
2001?

Het is wat je verstaat onder "in de strijd voor de titel" natuurlijk. Schumacher was kampioen met nog 4 races te gaan en won uiteindelijk met 58 punten voorsprong...

leproffesseur

Juist.Dat bedoelde ik.Spannend was het in 2001 niet dus daarom zeg ik dat hij nooit in strijdt voor de titel is geweest.

bogief1

Als je DC z'n loopbaan bekijkt is hij een talentvolle coureur geweest. Vooral toen hij begon bij Williams zag je dat hij talentvol was.
Z'n loyaliteit voor de teams is bewonderswaardig, maar tevens ook z'n doodsteek om ooit WK te worden. Hij kon veel meer races gewonnen hebben, indien hij meer voor zichzelf reed en misschien zat er toen wel meer kans in om die titel te nemen.
Ondanks dit verdient DC een plaatsje bij de grotere personen van de F1.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna