Coulthard stopt met racen, Webber langer bij Red Bull

Gestart door Martin, 03 juli 2008 - 18:52:36

« vorige - volgende »

Wat is jou mening hierover?

Van mij mag hij doorgaan...
3 (15.8%)
Precies op het juiste moment...
14 (73.7%)
Dat had hij al veel eerder moeten doen...
2 (10.5%)

Totaal aantal stemmen: 16

FerrariMan

Citaat van: 0634 op 06 juli 2008 - 17:08:13
Gepikeerd? Mijn broek zakt er vanaf, ja. Zet Button, Trulli, Bourdais of Vettel in de auto's waar DC in heeft mogen rijden en ze zouden hetzelfde hebben gepresteerd. Niet bijzonders heeft de man gepresteerd ondanks dat hij een tijdlang in (1 van) de beste auto's heeft rondgereden. We gaan toch zeker ook niet Barrichello bij de top 20 aller tijden plaatsen? Of Eddie Irvine?

Het is nogal wat: top 20 aller tijden. Den ben je echt wel een hele grote, en dat is DC niet.

3 keer je mening zeggen over hetzelfde...iedereen weet het nu wel.  ;)

Trouwens, ik sluit me er wel bij aan. Heb het nooit een super piloot gevonden. Hij had wat opflakkeringen destijds rond 2001 maar dat duurde nooit lang.
Ik zou hem wel in de top 20 van sympathieke coureurs plaatsen. Althans, dat lijkt me toch.

Jasper

Inderdaad iemand die altijd met brede glimlach rondloopt en zelden te klagen heeft over iets of iemand (op enkele uitzonderlijke voorvalletjes na. FUCK YOU! :D).

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 06 juli 2008 - 18:08:21
3 keer je mening zeggen over hetzelfde...iedereen weet het nu wel.  ;)
Ik rolde dan ook van mijn stoel van verbazing toen ik dat las.., dus ik wilde toch zeker weten dat iedereen het ff zou horen :D

waard500

Citaat van: FerrariMan op 06 juli 2008 - 18:08:21
Citaat van: 0634 op 06 juli 2008 - 17:08:13
Gepikeerd? Mijn broek zakt er vanaf, ja. Zet Button, Trulli, Bourdais of Vettel in de auto's waar DC in heeft mogen rijden en ze zouden hetzelfde hebben gepresteerd. Niet bijzonders heeft de man gepresteerd ondanks dat hij een tijdlang in (1 van) de beste auto's heeft rondgereden. We gaan toch zeker ook niet Barrichello bij de top 20 aller tijden plaatsen? Of Eddie Irvine?

Het is nogal wat: top 20 aller tijden. Den ben je echt wel een hele grote, en dat is DC niet.

3 keer je mening zeggen over hetzelfde...iedereen weet het nu wel.  ;)

Trouwens, ik sluit me er wel bij aan. Heb het nooit een super piloot gevonden. Hij had wat opflakkeringen destijds rond 2001 maar dat duurde nooit lang.
Ik zou hem wel in de top 20 van sympathieke coureurs plaatsen. Althans, dat lijkt me toch.



Ik zet Coulthard ook ver buiten de top 20. Een aardige kerel, maar geen killer in de auto. Miss was hij te vriendelijk om een topper te zijn. De besten konden af en toe toch een ***** zijn. Dat heb je wellicht nodig om topprestaties te leveren.

Maar de vraag blijft altijd bestaan: Hoe doen anderen het in een topauto? Geluk blijft een belangrijke factor voor succes.
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

leproffesseur

In de f1 heb je zeker geluk nodig meer dan in iedere andere sport.

idefixian11

Citaat van: leproffesseur op 03 juli 2008 - 22:45:03
Ik weet niet of hij bij de top zit... ::)
Ik denk dat wanneer hij de beste auto heeft hij titelkandidaat is.
Nu met vetell naast hem zal hij het wel moeilijkker krijgen dan met coulthard.

Inderdaad Coultard behaalde niet meer zoveel punten.
Vetell is een groot talent en over 2 jaar waarschijnlijk beter dan Webber.
Red Bull mag wel blij zijn met Webber en Vetell.
Die zijn bijde erg goed.