Fischella

Gestart door idefixian11, 12 juli 2008 - 14:31:22

« vorige - volgende »

idefixian11

Ik vind dat Fischella maar eens moet gaan stoppen.
Na renault  is hij naar Force India gegaan en daa heeft hij alleen maar slecht gepresteerd.
Hij heeft nog niet 1 puntje en hij is vaak laatste.
Zijn beste jaren zijn dus wel voorbij en hij rijd tegewoordig heel slecht.
Wat vinden jullie ervan?

Folkert

Ik vond hem Bij Renault ook altijd matig, maar wat hij nu laat zien in de Force, vind ik toch wel dat hij nog mag blijven. Heb hem hoger zitten dan Rubens.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

ik vind ervan dat dit in het silly season topic hoort.

En bovendien, wat sta je daar in godsnaam te zeveren man? Wat een bullshit dat jij uitkraamt! Ik heb het net es even gecheckt omdat ik moeilijk kon geloven wat je zei, en http://www.formula1.com/results/ bevestigt me dat die keren dat de Force India van Fischichella het eens niet liet afweten, hij voor zen teammaat finishte. En in de kwali gaat het zo wat gelijk op, met vooral in het begin van het seizoen duidelijk betere prestaties van de Italiaan.

Check de gegevens alvorens je een rijder 'heel slecht' gaat noemen ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

leproffesseur

Met dit team gaat hij toch nooit podia halen dus is het een stap terug.En gezien zijn leeftijd heeft hij zijn hoogtepunten zeker al gehad en echt beter stoppen.

scho0634

Ik ben het met Ferrari 2008 eens. Moeten we nou echt voor de toekomst van iedere rijder een nieuw topic openen?

Folkert

Citaat van: 0634 op 12 juli 2008 - 19:56:46
Ik ben het met Ferrari 2008 eens. Moeten we nou echt voor de toekomst van iedere rijder een nieuw topic openen?
Ja vind ik wel, heb in word al een paar documentjes gemaakt voor Couldhard, Trulli , Rubens en Webber.

Tevens ook al 4 nieuwe topics in het vooruitzicht voor nieuwe rijders.


OT: Ook helemaal eens met Ferrari_2008.
Trotse vader van Rosalie(L)