Silly season

Gestart door Johan, 03 juli 2008 - 07:57:34

« vorige - volgende »

Wizard

Niet verwacht is een groot woord, Alonso heeft altijd geklaagd dat hij zijn draai niet echt kon vinden en nog veel meer. Ik wil niet zeggen dat ik de kenner van de eeuw ben en een vertrek voorspelde, maar verbaast was ik zeer zeker niet. Buiten dat heb ik het huwelijk Alonso-McLaren altijd maar een beetje vreemd gevonden. Gevoel. ;)

Folkert

Ja dat wel, maar een rare beslissing past wel bij Alonso.
En het was voor mij meer dat ook Mclaren er mee akkoord ging dat mij ook verbaasde.
heeft dan niets met Alonso te maken, maar als nog wel invloed.

Maar goed Honda is wel een Team waar Alonso bij past, vooral met Brawn.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Ik zie Alonso he-le-maal niet bij Honda rijden. Dat zou een enorme stap achteruit zijn voor hem (McLaren was dat op voorhand gezien ook, maar in veel mindere mate).

Wizard

Dat maken er samen 2. ;) Zie het ook niet gebeuren om exact dezelfde redenen (zoals terug te lezen is).

scho0634

Het gerucht dat Alonso in 2010 naar Ferrari verkast is sinds vandaag voor eens en voor altijd naar het rijk der fabelen verwezen. De keus voor hem is : twee jaar Renault of twee jaar Japan. Ik zou toch de meeste mogelijkheden bij Renault zoeken. Al is er een kans dat er bij BMW iets vrijkomt....

Folkert

Citaat van: 0634 op 12 september 2008 - 17:34:45
Het gerucht dat Alonso in 2010 naar Ferrari verkast is sinds vandaag voor eens en voor altijd naar het rijk der fabelen verwezen. De keus voor hem is : twee jaar Renault of twee jaar Japan. Ik zou toch de meeste mogelijkheden bij Renault zoeken. Al is er een kans dat er bij BMW iets vrijkomt....
Nick Heidfeld staat nog steeds onder druk. Zijn 2de plaats in belgie was dan wel mooi en kwam uiterstgelegen, maar ik denk dat Mario realistich genoeg is om te weten dat de snelheid van BMW neit meer kan tippen aan Mclaren en Ferrari. En dat als de regen neit was gevallen hij geen 2de zou zijn geworden.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: Burorri op 11 september 2008 - 17:46:43
Ja, maar dat bedoel ik niet.

Ik heb het over gevoel en dat hoef ik niet uit te leggen. Dat het niet logisch is ben ik helemaal met je eens, maar om Mclaren vorig jaar maar te pakken: Daar had ook niemand verwacht dat hij daar weg zou gaan. En het was ook helemaal neit logisch eigenlijk.

Zijn vertrek was eigenlijk wel logisch. Hij wou de nr 1 status en dat kreeg hij niet bij McLaren. Dusja.

Wizard

Citaat van: 0634 op 12 september 2008 - 17:34:45
Het gerucht dat Alonso in 2010 naar Ferrari verkast is sinds vandaag voor eens en voor altijd naar het rijk der fabelen verwezen. De keus voor hem is : twee jaar Renault of twee jaar Japan. Ik zou toch de meeste mogelijkheden bij Renault zoeken. Al is er een kans dat er bij BMW iets vrijkomt....

Het maakt het gerucht dat Alonso naar BMW gaat wat plausibeler als je het mij vraagt. Ik ben wel erg benieuwd, want bij McLaren kan hij niet terecht, bij Ferrari niet dus als Alonso ook niet bij BMW terecht kan, zou het nog wel eens zo kunnen zijn dat hij als 2-voudig WK de boeken in gaat. En ja, natuurlijk wel heel erg voorbarig.

scho0634

Citaat van: Wizard op 12 september 2008 - 17:57:01
Citaat van: 0634 op 12 september 2008 - 17:34:45
Het gerucht dat Alonso in 2010 naar Ferrari verkast is sinds vandaag voor eens en voor altijd naar het rijk der fabelen verwezen. De keus voor hem is : twee jaar Renault of twee jaar Japan. Ik zou toch de meeste mogelijkheden bij Renault zoeken. Al is er een kans dat er bij BMW iets vrijkomt....

Het maakt het gerucht dat Alonso naar BMW gaat wat plausibeler als je het mij vraagt. Ik ben wel erg benieuwd, want bij McLaren kan hij niet terecht, bij Ferrari niet dus als Alonso ook niet bij BMW terecht kan, zou het nog wel eens zo kunnen zijn dat hij als 2-voudig WK de boeken in gaat. En ja, natuurlijk wel heel erg voorbarig.
Och, ik sluit niet uit dat als hij bij Renault blijft, het team in de toekomst wel weer gaat winnen. Dat is al eerder gelukt. En hij is pas 27. Ook na 2010 kan ie nog naar Ferrari.

Folkert

Citaat van: 0634 op 12 september 2008 - 19:11:37
Citaat van: Wizard op 12 september 2008 - 17:57:01
Citaat van: 0634 op 12 september 2008 - 17:34:45
Het gerucht dat Alonso in 2010 naar Ferrari verkast is sinds vandaag voor eens en voor altijd naar het rijk der fabelen verwezen. De keus voor hem is : twee jaar Renault of twee jaar Japan. Ik zou toch de meeste mogelijkheden bij Renault zoeken. Al is er een kans dat er bij BMW iets vrijkomt....

Het maakt het gerucht dat Alonso naar BMW gaat wat plausibeler als je het mij vraagt. Ik ben wel erg benieuwd, want bij McLaren kan hij niet terecht, bij Ferrari niet dus als Alonso ook niet bij BMW terecht kan, zou het nog wel eens zo kunnen zijn dat hij als 2-voudig WK de boeken in gaat. En ja, natuurlijk wel heel erg voorbarig.
Och, ik sluit niet uit dat als hij bij Renault blijft, het team in de toekomst wel weer gaat winnen. Dat is al eerder gelukt. En hij is pas 27. Ook na 2010 kan ie nog naar Ferrari.
Ik zie hem bij renault ook wel winnen.
Belgie reed hij ook al aardig sterke wedstrijd en kon lange tijd tempo van Massa goed volgen. Maar hij meot wel oppassen met uitspraken maken. Niet dat hij ineens prost 2 word en volgend jaar zonder team staat.
Trotse vader van Rosalie(L)

zeph

Gaat niet gebeuren, maar mijn 2009 droomteam: BMW met Alonso en Bourdais

_Makke_

Citaat van: zeph op 13 september 2008 - 16:07:45
Gaat niet gebeuren, maar mijn 2009 droomteam: BMW met Alonso en Bourdais

Kubica eruit voor Alonso? Moest ik BMW fan zijn, zou ik dit zonde vinden... Liever Kubica in mijn favoriet team dan Alonso...

janke

Citaat van: _Makke_ op 13 september 2008 - 17:10:23
Citaat van: zeph op 13 september 2008 - 16:07:45
Gaat niet gebeuren, maar mijn 2009 droomteam: BMW met Alonso en Bourdais

Kubica eruit voor Alonso? Moest ik BMW fan zijn, zou ik dit zonde vinden... Liever Kubica in mijn favoriet team dan Alonso...
En dan die Bourdais?? Olav Mol had het vanmiddag over iets van Kubica en Alonso. Maandag zou er nieuws komen volgens hem.
Volgend jaar lijkt me dezelfde line-up niks mis mee.
Some things are too important to be left in the past.

zeph

Kubica naar McLaren  :o
Kovalainen naar Williams   ::)
Bourdais naar Renault   :P

En ik ga zelf voor Toro Rosso rijden  :D

janke

Hou je ons op de hoogte. :)
Some things are too important to be left in the past.