Silly season

Gestart door Johan, 03 juli 2008 - 07:57:34

« vorige - volgende »

Johan

En zo denk ik nu dus ook over Bourdais. Hij is niet uit het juiste hout gesneden om in de F1 te zijn. Hij had lekker in Amerika moeten blijven.

leproffesseur

Het kan ook zijn dat vetell zo goed is dat bourdais het niet slecht doet in zijn debuutjaar.
Bovendien doet hij het toch niet slechter dan piquet die een betere wagen heeft!
Nog wat afwachten dus.

Folkert

Citaat van: janke op 03 juli 2008 - 20:47:22
Citaat van: Burorri op 03 juli 2008 - 16:49:03
Citaat van: waard500 op 03 juli 2008 - 15:22:03
Ik denk dat Trulli dit jaar bewijst dat hij in de F1 thuis hoort. Toyota moet gek zijn om hem te laten gaan...Bijna alle punten zijn door hem gescoord. Coulthard valt juist tegen, bij Red Bull moet Webber alle punten binnen slepen.
En Barri..tja..heel Honda valt tegen.

Barri en Coulthard mogen wat mij betreft met pensioen :P
Ja Al is het bij DC nog een 3de plek te vinden.
Maar goed, Jammer voor DC, vond hem altijd leuk en spontaan coureur. Had in mijn ogen meer verdiend.

De kansen heeft hij gehad. Williams, McLaren. Maar je hebt goede coureurs en topcoureurs. Zoals ook Alesi, Ervine en noem ze op. Net niet.
Klopt. Al zie ik meer in DC dan in Barrichello. Maar goed tis jammer dat hij nooit een titel heeft gewonnen.
Trotse vader van Rosalie(L)

bogief1

Ferrari
Raikkonen - Contract
Massa - Contract

McLaren
Hamilton - Contract
Kovalainen - Contract

BMW
Heidfeld - ?
Kubica - Zeker
Senna - werd ook genoemd, maar lijkt me onwaarschijnlijk.

Williams
Rosberg - Contract
Nakajima - Waarschijnlijk
Bruno Senna - Misschien

Red Bull
Mark Webber - Contract
Sebastian Vettel - Waarschijnlijk

Toyota
Jarno Trulli - Contract
Timi Glock - Waarschijnlijk
Nakajima - Waarschijnlijk
Sutil - ?

Renault
Alonso - Waarschijnlijk
Piquet - Misschien
Di Grassi - Misschien

Honda
Button - Vrijwel zeker
Barrichello - Misschien
Alonso - aangezien ze al bezig zijn met de auto voor volgend jaar en de kennis van KERS kan honda volgend jaar een grote sprong voorwaarts maken. Alonso kan daarbij helpen.

Toro Rosso
Bourdais - Contract
Senna - ?

Force India
Fisichella - Contract?
Sutil - Misschien
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Wellicht dat Heidfeld inderdaad niet zeker is van volgend jaar. Hij valt dit jaar in ieder geval erg tegen tot dusver.

Jasper

Als beide partijen (BMW en Heidfeld) tevreden waren geweest over de samenwerking, was er inderdaad al lang een contractverlenging bekendgemaakt...

leproffesseur

Dat denk ik ook.Ze kunnen hem ook nog een een paar gp de tijd geven maar ik denk dat ze al maanden
met de komst van Alonso (of misschien zelfs senna ) in het hoofd zitten.

scho0634

Ik zie hem (FA) niet naar BMW gaan.

Johan

Mario Theissen liet al doorschemeren dat Heidfeld ook volgend jaae bij hun in de wagen zit. Niet terecht vind ik zelf want hij is echt slechter dan Kubica.

scho0634

Maar misschien wel een prima tweede rijder. Als je Alonso neemt, krijg je misschien weer problemen met de hierarchie binnen het team.

Folkert

Citaat van: 0634 op 06 juli 2008 - 11:00:33
Maar misschien wel een prima tweede rijder. Als je Alonso neemt, krijg je misschien weer problemen met de hierarchie binnen het team.
Dat denk ik ook.
Er zijn maar weinig rijders die eigenlijk een teamgenoot willen die beter of even goed is als zichzelf. En daar Is Fernando er geen 1 van.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Kubica heeft volgens mij nog geen contract, of toch? Weet wel dat BMW al bevestigd heeft dat ze met Kubica verder willen, maar dat was het.

Folkert

Citaat van: Wizard op 06 juli 2008 - 12:38:06
Kubica heeft volgens mij nog geen contract, of toch? Weet wel dat BMW al bevestigd heeft dat ze met Kubica verder willen, maar dat was het.
Kubica doet er goed aan te blijven bij BMW. Hij zal als nog Heidfeld verslaan vandaag.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Vorig jaar was Kubica nog de mindere (tussen aanhlingstekens), dit seizoen heeft hij Heiddi in de tang! Ben wel erg benieuwd wie naast Kubica komt te rijden dan.

meatball

Citaat van: Burorri op 06 juli 2008 - 12:45:56
Citaat van: Wizard op 06 juli 2008 - 12:38:06
Kubica heeft volgens mij nog geen contract, of toch? Weet wel dat BMW al bevestigd heeft dat ze met Kubica verder willen, maar dat was het.
Kubica doet er goed aan te blijven bij BMW. Hij zal als nog Heidfeld verslaan vandaag.
Of toch niet helemaal :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat