Silly season

Gestart door Johan, 03 juli 2008 - 07:57:34

« vorige - volgende »

Supermariobros

Brawn heeft ontkend dat het met het huidig rijdersduo graag verder wil in 2009. Volgens de Honda-teambaas is er nog niets zeker en moet de beslissing daarover nog gemaakt worden.

sloggerke

Ik denk dat Brawn die uitspraak iets te onvoorzichtig gedaan heeft...
Hij wou eigenlijk enkel zeggen dat hij de kritiek van de journalisten op de rijders wat beu is en dat Honda zich voornamelijk moet concentreren op de wagen van volgend jaar...
(Dit jaar komt er niets anders meer dan wat aerodynamische updates en een nieuwe achterophanging (In Boudapest).

Waarschijnlijk heeft één van de bazen in Japan hem subtiel de melding gedaan dat er met de piloten nog over de PRIJS dient onderhandeld te worden...
Als Barrichello of Button te hebberig worden staan er nog te wachten he.

Ben wel benieuwd wat Honda en Brawn voor volgend jaar (KERS) uit hun hoed gaan toveren.
Honda zou het enige team zijn dat met "een vliegwiel" aan het experimenteren is, naast de gekende batterijen.

Ferrari 2010

Citaat van: sloggerke op 21 juli 2008 - 10:24:30
Ik denk dat Brawn die uitspraak iets te onvoorzichtig gedaan heeft...
Hij wou eigenlijk enkel zeggen dat hij de kritiek van de journalisten op de rijders wat beu is en dat Honda zich voornamelijk moet concentreren op de wagen van volgend jaar...
(Dit jaar komt er niets anders meer dan wat aerodynamische updates en een nieuwe achterophanging (In Boudapest).

Waarschijnlijk heeft één van de bazen in Japan hem subtiel de melding gedaan dat er met de piloten nog over de PRIJS dient onderhandeld te worden...
Als Barrichello of Button te hebberig worden staan er nog te wachten he.

Ben wel benieuwd wat Honda en Brawn voor volgend jaar (KERS) uit hun hoed gaan toveren.
Honda zou het enige team zijn dat met "een vliegwiel" aan het experimenteren is, naast de gekende batterijen.
Als jij weet dat ze met een vliegwiel zouden experimenteren, dan weten de andere teams dat ook en zijn zij daar dan ook mee begonnen hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

sloggerke

Citaat van: Ferrari 2008 op 21 juli 2008 - 13:05:45
Citaat van: sloggerke op 21 juli 2008 - 10:24:30
Ik denk dat Brawn die uitspraak iets te onvoorzichtig gedaan heeft...
Hij wou eigenlijk enkel zeggen dat hij de kritiek van de journalisten op de rijders wat beu is en dat Honda zich voornamelijk moet concentreren op de wagen van volgend jaar...
(Dit jaar komt er niets anders meer dan wat aerodynamische updates en een nieuwe achterophanging (In Boudapest).

Waarschijnlijk heeft één van de bazen in Japan hem subtiel de melding gedaan dat er met de piloten nog over de PRIJS dient onderhandeld te worden...
Als Barrichello of Button te hebberig worden staan er nog te wachten he.

Ben wel benieuwd wat Honda en Brawn voor volgend jaar (KERS) uit hun hoed gaan toveren.
Honda zou het enige team zijn dat met "een vliegwiel" aan het experimenteren is, naast de gekende batterijen.
Als jij weet dat ze met een vliegwiel zouden experimenteren, dan weten de andere teams dat ook en zijn zij daar dan ook mee begonnen hoor ;)

Zooooo simpel moet je het nou ook weer niet maken....Er is de factor tijd, de factor ontwikkelingskost enz...
En daarbij... ik ben niet de eerste de beste hoor... een goedbetaalde spion in dienst zowat alle teams die betalen.. :)

Ferrari 2010

Spioneer maar rustig verder ;)
Uiteraard staan ze dan wat achter, maar er is een groot verschil tussen een beetje later beginnen en pas beginnen wanneer de ander het zelf heeft naar buiten gebracht hé ;) En dan nog is er de factor geluk, die je vergeet, als je plots iets vind dat Honda nog niet gevonden heeft, kan je plots voor staan ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

sloggerke

Citaat van: Ferrari 2008 op 21 juli 2008 - 15:53:09
Spioneer maar rustig verder ;)
Uiteraard staan ze dan wat achter, maar er is een groot verschil tussen een beetje later beginnen en pas beginnen wanneer de ander het zelf heeft naar buiten gebracht hé ;) En dan nog is er de factor geluk, die je vergeet, als je plots iets vind dat Honda nog niet gevonden heeft, kan je plots voor staan ;)

Als "Ross" mij de toestemming zou geven zou ik u daar eens op antwoorden se!

Martin



Wie zien we hier? Ja, pa Hamilton in gesprek met de Ferrari teambaas Stefano Domenicali.
Ik zeg verder niets.....

Ferrari 2010

Heb zondag beelden gezien van 5 Ferrari mannen die bij aan de tafel aanschoven bij McLaren, ze gaan nu zeker verbroederen, die 2 teams!
Best dat je daar verder niets over zegt Martin, als je al niet gewoon meer een klapje zou mogen maken met iemand van een ander team. ::)
Die mensen zijn op de baan concurrenten, maar daarbuiten zijn dat wel mensen die samen de wereld rondtrekken hé, die elkaar kennen en af en toe es met elkaar praten, is dit nu zo bijzonder?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

sloggerke

Pa Hamilton ter vervanging van Massa....
Zou misschien nog zoooo geen slechte zet zijn... ;D

janke

Citaat van: Ferrari 2008 op 22 juli 2008 - 07:44:10
Heb zondag beelden gezien van 5 Ferrari mannen die bij aan de tafel aanschoven bij McLaren, ze gaan nu zeker verbroederen, die 2 teams!
Best dat je daar verder niets over zegt Martin, als je al niet gewoon meer een klapje zou mogen maken met iemand van een ander team. ::)
Die mensen zijn op de baan concurrenten, maar daarbuiten zijn dat wel mensen die samen de wereld rondtrekken hé, die elkaar kennen en af en toe es met elkaar praten, is dit nu zo bijzonder?

Ben het hier helemaal mee eens. Het zijn allemaal gewoon mensen, die privé ook eens een babbeltje met elkaar maken. Lijkt me ook logisch als je weet  hoeveel maanden je aan elkaar vast zit.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Citaat van: sloggerke op 22 juli 2008 - 09:46:55
Pa Hamilton ter vervanging van Massa....
Zou misschien nog zoooo geen slechte zet zijn... ;D

Waarom per definitie Massa?


Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 25 juli 2008 - 17:33:46
Citaat van: sloggerke op 22 juli 2008 - 09:46:55
Pa Hamilton ter vervanging van Massa....
Zou misschien nog zoooo geen slechte zet zijn... ;D

Waarom per definitie Massa?


Omdat het een grapje was, niet serieus bedoelt ::) Gewoon omdat dat waarschijnlijk de eerste Ferrari-rijder is die in hem op kwam.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Het is je vergeven. ;)

amp

Citaat van: _Makke_ op 17 juli 2008 - 00:55:28
Citaat van: meatball op 16 juli 2008 - 19:14:31
Citaat van: Jasper op 15 juli 2008 - 23:25:47
Je moet niet vragen hoe ik mij voelde bij een line-up bestaande uit Fernando Kwalonso en Lewis "who the fuck?!?" Hamilton toen Kimi net weg was. ;)
Van mij mag je hem zo terug hebben,ruilen met Kova ? :)

Nene, Kova blijft waar hij zit ;) In die jongen zit meer dan er al is uitgekomen dit jaar. Hij pakt dit jaar zijn eerste overwinning nog.

McLaren heeft vandaag bevestigd dat Kovalainen in 2009 ook nog voor hen rijdt. Mochten er nog mensen zijn die twijfelden  ;) Dus zeker geen ruil Rosberg/Kovalainen.

leproffesseur

Dat rosberg bij williams blijft had ik verwacht.
Ik denk dat iemand gaat zijn die gelijknissen vertoont met damon hill,villeneuve.
Wachten tot ze top zijn ,de titel winnen en dan meteen een andere team.
Moet wel opletten dat zijn carriere niet loopt als jean alesie maar dat weet je nooit...
Volgend jaar lijkt met een heel goed moment voor williams om weer aansluiting te vinden ,en met hun beperkt budget meer kans nu f1 goedkoper wordt,maar voor honda,redbull en toyota is het ook 5 voor 12.
Eigenlijk zijn er vandaag 2 teams teveel in de f1 want van ferrari,mclaren,toyota,redbull,honda en renault
zou je mogen verwachten dat ze heel competetief zijn .Niet vergeten dat 9 jaar geleden  (bar)honda verklaarde dat ze meteen  een gp zouden kunnen winnen en voor de titel gaan..
Ik weet het in de f1 gemakkelijk gezegd en de puzzel moet goed in elkaar zitten maar ...het duurt toch heel lang voor toyota,honda en redbull de verwachtingen inlossen :o :o