Silly season

Gestart door Johan, 03 juli 2008 - 07:57:34

« vorige - volgende »

waard500

Ik bedoele Toyota hoor....

Nee ferrari natuurlijk! Wellicht dat Toyota 4e kan worden..maar het zal zwaar worden
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Karre

Citaat van: Johan op 09 juli 2008 - 07:58:05
Ja, maar de potentie is er zeker! Al zie je toch vaak dat Hamilton de sterkere is.

er is een groot verschil tss de potentie en het potentieel  ;)

Folkert

Citaat van: janke op 09 juli 2008 - 20:49:39
Precies, dat zeg ik ook. En wat Montoya betreft, dat soort coureurs missen we in de F1. Ook M.S en Hakkinen en bijv. Mansell. Tot het gaatje. En af en toe heb je een meningsverschil.


Heerlijk inderdaad.
Montoya mis ik echt in de F1, misschien is hij niet de coureur gebleken die iedereen van hem verwachte, maar hij was een coureur opzich. Hij had zeker een titel gewonnen in mijn ogen. En dan doel ik op 2003. Jammer dat hij waarschijnlijk noiot meer terug zal komen  :'(

Maar BMW word echt wel een team om rekning mee te houden aan komende jaren. Misschien gaan ze volgend jaar ineens wat slechter, maar de eerste normale overwinning komt snel.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Alonso naar Ferrari ipv Massa,dat zou pas een nachtmerrie zijn :'(
Mijn team met de 2 piloten die mij niets zeggen,het kan en mag niet waar zijn >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Je moet niet vragen hoe ik mij voelde bij een line-up bestaande uit Fernando Kwalonso en Lewis "who the fuck?!?" Hamilton toen Kimi net weg was. ;)

scho0634

Ik zou het toch graag willen weten.... ;)

meatball

Citaat van: Jasper op 15 juli 2008 - 23:25:47
Je moet niet vragen hoe ik mij voelde bij een line-up bestaande uit Fernando Kwalonso en Lewis "who the fuck?!?" Hamilton toen Kimi net weg was. ;)
Van mij mag je hem zo terug hebben,ruilen met Kova ? :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Vortex

Ik denk dat we de komende jaren genoeg potentiele WK/GP winnaars hebben in o.a. Rosberg/Vettel/Kubica(heeft idd al 1 GP in de knip)/Kovalainen.
Dus genoeg ingredienten voor leuke WK`s die komen gaan. Mits de auto`s ok zijn.

_Makke_

Citaat van: meatball op 16 juli 2008 - 19:14:31
Citaat van: Jasper op 15 juli 2008 - 23:25:47
Je moet niet vragen hoe ik mij voelde bij een line-up bestaande uit Fernando Kwalonso en Lewis "who the fuck?!?" Hamilton toen Kimi net weg was. ;)
Van mij mag je hem zo terug hebben,ruilen met Kova ? :)

Nene, Kova blijft waar hij zit ;) In die jongen zit meer dan er al is uitgekomen dit jaar. Hij pakt dit jaar zijn eerste overwinning nog.

Vortex

Ik sta ook niet versteld als Heidfeld een overwinning pakt als Ferrari en McLaren steken blijven laten vallen.

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 16 juli 2008 - 19:14:31
Citaat van: Jasper op 15 juli 2008 - 23:25:47
Je moet niet vragen hoe ik mij voelde bij een line-up bestaande uit Fernando Kwalonso en Lewis "who the fuck?!?" Hamilton toen Kimi net weg was. ;)
Van mij mag je hem zo terug hebben,ruilen met Kova ? :)
Jij acht Kova hoger dan Kimi? Ja wadde, jouw haat voor Kimi moet wel érg diep zitten :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Karre

't is officieel, Vettel volgend jaar nr Red Bull Racing!

meatball

Citaat van: Ferrari 2008 op 17 juli 2008 - 10:38:46
Citaat van: meatball op 16 juli 2008 - 19:14:31
Citaat van: Jasper op 15 juli 2008 - 23:25:47
Je moet niet vragen hoe ik mij voelde bij een line-up bestaande uit Fernando Kwalonso en Lewis "who the fuck?!?" Hamilton toen Kimi net weg was. ;)
Van mij mag je hem zo terug hebben,ruilen met Kova ? :)
Jij acht Kova hoger dan Kimi? Ja wadde, jouw haat voor Kimi moet wel érg diep zitten :-\
Ik dacht dat ik er nooit een geheim van gemaakt had dat ik Kimi helemaal niets vind.
Volgens mij zijn er vele betere in de f1 te vinden en persoonlijk heb ik er niets mee,is dat zo verwonderlijk?
Er zijn op dit forum zelfs mensen die Schumacher,de beste ooit,niets vinden dus waarom kan het dan niet dat ik een middelmatige piloot als Kimi niet moet.
En dat heeft niets met haat te maken,ik vind het best als Kimi eender waar rijd als het maar niet voor Ferrari is.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

leproffesseur

Hoe kan je weten dat heikki beter is dan kimmi leg me dat eens uit?Zijn debuutjaar was niet super maar ook niet slecht.Er wacht hem een mooie toekomst maar als ik Heikki f1 carriere na anderhalf seizoen vergelijk met het debuutjaar van kimmi vind ik niet dat heiki hem evennaart.

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 17 juli 2008 - 19:00:21
Citaat van: Ferrari 2008 op 17 juli 2008 - 10:38:46
Citaat van: meatball op 16 juli 2008 - 19:14:31
Citaat van: Jasper op 15 juli 2008 - 23:25:47
Je moet niet vragen hoe ik mij voelde bij een line-up bestaande uit Fernando Kwalonso en Lewis "who the fuck?!?" Hamilton toen Kimi net weg was. ;)
Van mij mag je hem zo terug hebben,ruilen met Kova ? :)
Jij acht Kova hoger dan Kimi? Ja wadde, jouw haat voor Kimi moet wel érg diep zitten :-\
Ik dacht dat ik er nooit een geheim van gemaakt had dat ik Kimi helemaal niets vind.
Volgens mij zijn er vele betere in de f1 te vinden en persoonlijk heb ik er niets mee,is dat zo verwonderlijk?
Er zijn op dit forum zelfs mensen die Schumacher,de beste ooit,niets vinden dus waarom kan het dan niet dat ik een middelmatige piloot als Kimi niet moet.
En dat heeft niets met haat te maken,ik vind het best als Kimi eender waar rijd als het maar niet voor Ferrari is.
Dat is geen geheim neen, maar gaan ruilen voor Heiki? Heiki stelt voor mij niets voor, hij heeft nog nooit indruk op mij gemaakt. De enige reden waarom hij in die Mac zit is omdat dat de enige mogelijke vervanger van Alonso was mét ervaring. En straks is hij er misschien weer uit, want ik heb zo al geruchten gelezen van een ruil met Rosberg. Heiki wordt gewoon van hier naar daar gesleurd, niemand die hem écht wil hebben. Ik wil Alonso ook niet hé, ik zal hem ook niet graag zien komen als hij dat zou doen, maar liever Alonso dan een prutster als Heiki. En Kimi is meer dan Heiki, als je dat niet beseft ben je toch wat blind hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.