Silly season

Gestart door Johan, 03 juli 2008 - 07:57:34

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Johan op 09 juli 2008 - 07:58:05
Ja, maar de potentie is er zeker! Al zie je toch vaak dat Hamilton de sterkere is.

Juist!

janke

#46
Natuurlijk is die potentie er ook, lijkt me duidelijk. Ik zeg toch ook talent en snelheid heeft hij. Maarja dat heeft Massa en Button ook. Alleen het komt er tot nu toe niet uit. Het zijn niet allemaal Senna, M.S, Fangio, Clark, Rindt, Lauda enz. die de klok slaan. Om er een paar te noemen. Als hij maar niet een Patrese, Barrichello en al die anderen nö2's wordt. Zou zonde zijn.
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Maar de meesten zijn nou eenmaal niet van dat uitzonderlijke nivo. De meesten zijn nou eenmaal van het nivo Barrichello, DC of Patrese. Goede coureurs maar meer niet. Button zou ook een geweldenaar worden en zie waar hij nu staat. Jan Magnusson was ook ooit zo'n mega talent. Of HH Frentzen, die een groter talent zou zijn geweest dan Schumacher. Montoya heeft de verwachtingen ook nooit waar kunnen maken.

Echt, die allerhoogste categorie haal je niet zomaar. Heel veel grote talenten bleven altijd ver van dat nivo verwijderd.

janke

Precies, dat zeg ik ook. En wat Montoya betreft, dat soort coureurs missen we in de F1. Ook M.S en Hakkinen en bijv. Mansell. Tot het gaatje. En af en toe heb je een meningsverschil.

Some things are too important to be left in the past.

leproffesseur

Jan magnusen ...dat was inderdaad een groot talent maar jammer en vreemd genoeg uitgedraaid op een grote
flop. :-[ ???

janke

Bellof was ook een groot talent, helaas, jammer. Echt jammer.
Some things are too important to be left in the past.

Vortex

In het huidige veld reken ik Kubica en vettel als hij de auto heeft tot de nieuwe orde.

janke

Zeg je er wel wat bij. Als ze een kampioensauto hebben.
Some things are too important to be left in the past.

daan

Citaat van: janke op 10 juli 2008 - 18:54:55
Zeg je er wel wat bij. Als ze een kampioensauto hebben.
Dat is toch altijd zo? Niemand word/werd kampioen met een Minardi.

janke

Inderdaad. Voorlopig zitten ze nog bij BMW en STR. En dat zijn (nog) geen topauto's om kampioen mee te worden. Dat wi ik ermee zeggen.
Some things are too important to be left in the past.

Vortex

Daar heb je uiteraard gelijk in. Ik bedoelde meer dat als hij een goede auto heeft maar per definitie niet de beste,ze toch een verschil kunnen maken om het gat wat er normaal is iets of wellicht aanzienlijk kleiner te maken.

Johan

De spanning is er wel tot nu toe want niemand is foutloos in dit seizoen! Veel teams maken fouten waar de ander weer van profiteert.

janke

#57
Ja maar dat is het hele seizoen al bekend.
Some things are too important to be left in the past.

waard500

Ik denk toch dat een rode bolide kampioen wordt. Zowel voor de coureurs als voor de constructeurs :)
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

janke

Coureur ga ik met je mee. Maar die andere zal wel spannend zijn denk ik.
Some things are too important to be left in the past.