Silly season

Gestart door Johan, 03 juli 2008 - 07:57:34

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: meatball op 06 juli 2008 - 18:22:48
Citaat van: Burorri op 06 juli 2008 - 12:45:56
Citaat van: Wizard op 06 juli 2008 - 12:38:06
Kubica heeft volgens mij nog geen contract, of toch? Weet wel dat BMW al bevestigd heeft dat ze met Kubica verder willen, maar dat was het.
Kubica doet er goed aan te blijven bij BMW. Hij zal als nog Heidfeld verslaan vandaag.
Of toch niet helemaal :)
Nee, vnadaag telde niet mee. :)
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard


Johan

Haha, ik hoop dat Bruno Senna ooit bij Ferrari komt!

Ferrari 2010

Zolang hij dat doet als talentvol rijder heb ik daar niets op tegen. Maar de naam doet teams blijkbaar vrij veel, toch zeker in de lagere klasses. En wat rkijg je dan? Jongens als Piquet, die er niets van bakken. Of Rosberg, die niet veel beter is dan de gemiddelde F1 rijder. Niets speciaal dus.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Johan

Nou Rosberg is zeker f1-waardig om bij een topteam te rijden. Hij kon zelfs vorig jaar bij McLaren tekenen, maar Frank Williams hield hem tegen. Piquet is niet dé topper en zal waarschijnlijk de f1 zonder contract verlaten. En Senna is gewoon goed, alleen Pantano is beter in de GP2. Dus wel kansje voor die Brazo dat hij bij een topteam in de f1 komt!

meatball

Citaat van: Johan op 07 juli 2008 - 20:09:37
Nou Rosberg is zeker f1-waardig om bij een topteam te rijden. Hij kon zelfs vorig jaar bij McLaren tekenen, maar Frank Williams hield hem tegen. Piquet is niet dé topper en zal waarschijnlijk de f1 zonder contract verlaten. En Senna is gewoon goed, alleen Pantano is beter in de GP2. Dus wel kansje voor die Brazo dat hij bij een topteam in de f1 komt!
Maar diezelfde Pantano stelde in de f1 ook niets voor.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 07 juli 2008 - 20:19:27
Citaat van: Johan op 07 juli 2008 - 20:09:37
Nou Rosberg is zeker f1-waardig om bij een topteam te rijden. Hij kon zelfs vorig jaar bij McLaren tekenen, maar Frank Williams hield hem tegen. Piquet is niet dé topper en zal waarschijnlijk de f1 zonder contract verlaten. En Senna is gewoon goed, alleen Pantano is beter in de GP2. Dus wel kansje voor die Brazo dat hij bij een topteam in de f1 komt!
Maar diezelfde Pantano stelde in de f1 ook niets voor.
Wilde ik ook net kwijt. En Glock, rijdt ook niet de sterren uit den hemel hé. Rosberg is F1 waardig, maar meer dan de gemiddelde F1-rijder schat ik hem niet, hij heeft gewoonweg veel te danken aan zen naam, maar ik zie er geen Kimi, Alonso of Lewis in.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Citaat van: Jasper op 05 juli 2008 - 12:00:06
Als beide partijen (BMW en Heidfeld) tevreden waren geweest over de samenwerking, was er inderdaad al lang een contractverlenging bekendgemaakt...
In juni vertelde Theissen dat ze na de zomer over contracten gaan praten. Die van Heidfeld loopt af. Kubica heeft nog een optie voor 2009. Wil hij niet verder dan zal een ander team flink in de buidel moeten om die BMW optie af te kopen. Maar ze zijn tot nu zeer tevreden over de rijders. Heidfeld is dit seizoen drie keer 2de geworden. Dat is toch netjes vooreen (wat sommige zeggen) matig coureur. Zie Heikki in de snellere auto. Die staat voorlopig qua podium toch achter Heidfeld. Dan vraag ik mij af, is Heidfeld dan zo matig? Van mij mag de rijdersbezetting bij BMW zo blijven. Maar of dat gebeurd is weer een ander verhaal. Ik waag daar geen uitspraak over te doen. Een ding is zeker, dat in de F1 niets zeker is. Ook al heb je een naam. Ze schuiven je makkelijk aan de kant.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 08 juli 2008 - 09:35:02
Citaat van: meatball op 07 juli 2008 - 20:19:27
Citaat van: Johan op 07 juli 2008 - 20:09:37
Nou Rosberg is zeker f1-waardig om bij een topteam te rijden. Hij kon zelfs vorig jaar bij McLaren tekenen, maar Frank Williams hield hem tegen. Piquet is niet dé topper en zal waarschijnlijk de f1 zonder contract verlaten. En Senna is gewoon goed, alleen Pantano is beter in de GP2. Dus wel kansje voor die Brazo dat hij bij een topteam in de f1 komt!
Maar diezelfde Pantano stelde in de f1 ook niets voor.
Wilde ik ook net kwijt. En Glock, rijdt ook niet de sterren uit den hemel hé. Rosberg is F1 waardig, maar meer dan de gemiddelde F1-rijder schat ik hem niet, hij heeft gewoonweg veel te danken aan zen naam, maar ik zie er geen Kimi, Alonso of Lewis in.
Ik wil Rosberg nog wel is in een top,top team zien rijden voor ik hem ga klasseren als gemiddelde rijder.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Ben ik met je eens. Die Rosberg komt er wel, daar ben ik persoonlijk niet bang voor. Dan kan hij wel de zoon van Keke zijn, maar sturen en gasgeven doet hij voorlopig zelf. En niet slecht. Oké maakt een paar fouten maar is pas in de F1 aan de bak. En zit zeker niet in een topwagen zoals Heikki, die mij tot nu toe wat tegenvalt. Maar die is ook net bezig. Maar talent en snelheid hebben ze alle 2.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 08 juli 2008 - 15:51:55
Ben ik met je eens. Die Rosberg komt er wel, daar ben ik persoonlijk niet bang voor. Dan kan hij wel de zoon van Keke zijn, maar sturen en gasgeven doet hij voorlopig zelf. En niet slecht. Oké maakt een paar fouten maar is pas in de F1 aan de bak. En zit zeker niet in een topwagen zoals Heikki, die mij tot nu toe wat tegenvalt. Maar die is ook net bezig. Maar talent en snelheid hebben ze alle 2.
Heiki valt me enigsinds ook tegen. HAd verwacht dat hij Hamilton iets meer vuur aan de schenen zou leggen.
Maar hij heeft ook behoorlijk wat pech gehad dit seizoen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Johan

Ja, maar de potentie is er zeker! Al zie je toch vaak dat Hamilton de sterkere is.

waard500

Ik heb meer vertrouwen in Rosberg, jammer dat hij niet naast Hamilton zit. Heikki scoort gewoon matig met maar 1 podiumplek...hij heeft wel wat pech gehad..maar we moeten zeker niet overdrijven. Hij is nog geen 1 race in de buurt gekomen van een overwinning..en dat met een topauto.

Wie weet is in Duitsland alles anders :P want die jongen heeft uiteraard wel talent
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Vortex

Kovalainen komt er wel. Denk dat je volgend jaar beter als graadmeter kan pakken t.o.v. Hammilton en Kovalainen.

leproffesseur

Kovalainnen moet het maken want hij kan het.
Piquet niet ook al rijdt hij naast alonso wat het niet gemakkelijk op maakt.
En bruno senna moet in de f1 maar laat hem debuteren bij een subteam anders liggen de verwachtingen
te hoog.