Silly season

Gestart door Johan, 03 juli 2008 - 07:57:34

« vorige - volgende »

amp

Citaat van: Supermariobros op 14 september 2008 - 09:06:53
Citaat van: zeph op 13 september 2008 - 22:31:29
Hier is de nieuwe, definitieve voorlopige lijst  ::)

FERRARI: Raikkonen, Massa
MCLAREN: Hamilton, Kubica
BMW: Glock, Heidfeld (twee duitsers, tada)
Toyota: Trulli, Kovalainen
Renault: Alonso, Bourdais
RBR: Vettel, Webber
STR: twee nieuwe talenten
Williams: Rosberg, een andere loser (afhankelijk van motorleverancier)
Honda: Barichello, een nieuw talent
F.India: wat maakt het uit?

Moest jij voor F1pits werken, dan zou je de nieuwspagina vol zetten met transfergeruchten.  ::)

McLaren had toch al bevestigd dat Heikki in 2009 ook voor hen rijd? En ik dacht onlangs ergens gelezen te hebben dat prodrive hun licentie kwijt is. Eventjes opzoeken..

leproffesseur

Bourdais naar renault .
Tja..misschien geen slechte optie.

zeph

'twas een geintje, maar ik denk serieus dat het voor zowel Renault als Bourdais goed zou kunnen uitpakken. Hij zal geen directe bedreiging voor Alonso vormen, maar zeker meer punten pakken dan Piquet. En het is een fransoos, wat voor Renault best een extra motivatie kan zijn.

Wizard

Citaat van: janke op 14 september 2008 - 17:08:16
Citaat van: Wizard op 14 september 2008 - 13:39:02
BMW heeft Kubica al bevestigd. ;)
Waar lees je dat??
Ik hoop ook dat BMW met dezelfde rijders doorgaat. Maar niks staat nog vast Wizard. Roddel en achterklap zou ik zeggen.

@
Mario Theissen:
De man die bij BMW veel belangrijke keuzes maakt omtrent de rijders, Mario Theissen zei over de bijna mysterieuze situatie rondom BMW: "Er zijn nogal wat mensen en wat minder teams die een beslissing moeten maken. Wij willen de snelste rijder. Wij zijn bij BMW nog steeds de situatie aan het analyseren. Op dit moment zijn wij absoluut het sterkste team met een vacante stoel, dus we zullen wel zien wat er gebeurt."
Over de geruchten dat er maandag een hoop bekend zou worden gemaakt omtrent de toekomstplannen van BMW is Theissen duidelijk: "We hebben de beslissing uitgesteld. Heel waarschijnlijk zal er ook geen beslissing worden genomen voor het einde van het seizoen. Jullie kunnen maandagmorgen gewoon lekker in bed blijven liggen, er zal niets bekend worden gemaakt door BMW."

F1Today. Vandaag.

Ok. Didn't know that. Mja, ik denk niet dat BMW en Kubica uit elkaar gaan. ;) Wie weet Alonso naar BMW en Heidfeld naar Renault?? Ik doe maar een gooi.

Even wat anders, hoe zit het met de contracten van Button en Barrichello? Ik verwacht toch een Sato bij Honda. ;)

zeph

Als ik het voor het zeggen had bij Honda, gingen beide binnenkort permanent naar huis. Ze kunnen liever wat jong talent aantrekken. Bij afwezigheid van het juiste materiaal zijn ambitie en gretigheid nog noodzakelijker voor resultaat.

Ferrari 2010

Te belachelijk om een topic voor te openen:
http://www.hln.be/hln/nl/954/Formule-1/article/detail/419446/2008/09/17/Max-Mosley-pleit-voor-standaardmotor-in-Formule-1.dhtml
Is die nu helemaal gek geworden? Ze hadden hem misschien toch beter ontslagen... Dé reden waarom de F1 zo'n grote waarde heeft, is omdat de teams zo sterk hun eigen gang kunnen gaan. Waarom altijd maar de kosten willen drukken? Dan heeft het voor teams ook geen zin meer hé. Geef ze eerder meer uitdagingen zoals een 'groenere' wagen etc, zodat ze daar hun geld in kunnen steken!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Ferrari 2008 op 17 september 2008 - 17:38:06
Te belachelijk om een topic voor te openen:
http://www.hln.be/hln/nl/954/Formule-1/article/detail/419446/2008/09/17/Max-Mosley-pleit-voor-standaardmotor-in-Formule-1.dhtml
Is die nu helemaal gek geworden? Ze hadden hem misschien toch beter ontslagen... Dé reden waarom de F1 zo'n grote waarde heeft, is omdat de teams zo sterk hun eigen gang kunnen gaan. Waarom altijd maar de kosten willen drukken? Dan heeft het voor teams ook geen zin meer hé. Geef ze eerder meer uitdagingen zoals een 'groenere' wagen etc, zodat ze daar hun geld in kunnen steken!
Het word echt tijd voor verandering aan de top van de f1 deze worden stillaan dement vrees ik >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

supersteven

mannen, die mosley is gewoon gefrustreerd omdat hij zijn march niet aan het hele f1 veld heeft verkocht en zo geen constructeurkampioenschap op zijn naam kan schrijven.

had hij er maar niet moeten uitstappen want indianapolis hebben ze wel gedomineerd en in opstapklassen waren ze er ook.

misschien moeten we hem defenitief op pensioen sturen
let the sunshine shine in your heart

scho0634

http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-32-7924.html

Dat Rosberg blijft is logisch, maar die Nakajima is de Williams niet waard. Maar ja, Toyota, he.

Folkert

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/10/07/heidfeld-ik-wil-met-bmw-voor-de-titel-gaan/
Past denk ik het beste hier in. Maar Heidfelt moet wel heel veel vooruitgaan wil hij WK worden. Niet alleen moet hij Kubica de baas worden, hij moet ook een goede auto hebben. Denk dat Heidfeld nooit WK zal worden.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

En waar baseer je dit op. Volgend jaar een heel andere auto, iedereen. Misschien kan hij daar beter mee uit de voeten dan Kubica. Misschien heeft Vettel een prima auto om voor de prijzen te aan. Ik wacht eerst de eerste wedstrijden af van 2009. Eerder durf ik geen oordeel te geven.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

BMW heeft een goede motor, maar goed genoeg? Op de snelle circuits komen ze toch te kort vrees ik. Zoals janke al zei: volledig andere wagens volgend jaar, dus de kans dat ze erop vooruitgaan bestaat. Heidfeld zelf zal toch wat moeten beteren wil hij WK worden, Kubica heeft daarentegen meer kansen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: janke op 08 oktober 2008 - 15:44:28
En waar baseer je dit op.
Op het recente verleden. Burrori zei ook: 'denk ik'. Niemand weet wat er volgend jaar gebeurt, maar het ligt wel voor de hand dat de huidige topteams volgend jaar ook voorin rijden. En dat Kubica over het algemeen harder rijden kan als Heidfeld.

Folkert

Citaat van: 0634 op 08 oktober 2008 - 16:50:52
Citaat van: janke op 08 oktober 2008 - 15:44:28
En waar baseer je dit op.
Op het recente verleden. Burrori zei ook: 'denk ik'. Niemand weet wat er volgend jaar gebeurt, maar het ligt wel voor de hand dat de huidige topteams volgend jaar ook voorin rijden. En dat Kubica over het algemeen harder rijden kan als Heidfeld.
Inderdaad. Heidfeld heb ik altijd wel een leuke coureur gevonden, maar Kubica is zeker dit jaar toch wel de betere van de 2. Volgend jaar is natuurlijk nog onbekent en misschien springt Heidfeld ineens lachend naar een WK titel, maar ik denk dat het eerder Kubica word dan Heidfeld.
Trotse vader van Rosalie(L)