Silly season

Gestart door Johan, 03 juli 2008 - 07:57:34

« vorige - volgende »

zeph

Citaat van: Wizard op 07 september 2008 - 22:34:40
Ik las vandaag dat er geruchten gaan, dat Alonso voor 3 jaar naar BMW gaan. Omdat het om geruchten gaat, wil ik niet groot erover uitpakken.

@Burorri; zie je Alonso echt naar het kwakkelend Honda gaan??

En waar heb je dat gelezen? Een betrouwbare bron?

Wizard

Nee, niet echt. Op een Belgische F1 site kwam ik het tegen.

Even kijken....

Hmmm, ook hier nu te lezen;

http://www.f1news.nl/news/5518-%22Alonso+voor+drie+jaar+naar+BMW+Sauber%22.html

zeph


Wizard

Wat moet je er mee?  :D :D :D

Folkert

Citaat van: Wizard op 07 september 2008 - 22:34:40
Ik las vandaag dat er geruchten gaan, dat Alonso voor 3 jaar naar BMW gaan. Omdat het om geruchten gaat, wil ik niet groot erover uitpakken.

@Burorri; zie je Alonso echt naar het kwakkelend Honda gaan??
Ja, Ik denk het wel. Al is het kleine kans. Ik zie het nog wel gebeuren. Waarom? Ik weet niet. Een gevoel omdat Alonso niet tevreden is bij renault en Wilt eigenlijk naar Ferrari. En ik heb het gevoel dat Alonso bij Ferrari gaat rijden in.....2010? 2011?
Maar het is een gevoel.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Zou geen slechte beslissing zijn voor Alonso, maar heeft BMW hem nodig? Ok, hij heeft ervaring en talent, maar ze hebben Kubica, volgens mij echt wel een toppiloot, en ze weten dat Alonso slecht tegen zen verlies kan... Wat willen ze dan, hem het vuile werrk laten opknappen en nadien buiten gooien om met Kubica kampioen te worden? Ik vrees voor BMW dat Kubica het welk eens kan aftrappen als Alonso komt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

_Makke_

Alonso naar BMW? Oei, oei... En wat met zijn nr1 status? Ik zie hem niet naar BMW gaan, het team zelf zou de beste optie zijn wegens de grootste winstkansen (aangezien ze bij ferrari blijken vast te houden aan hun duo voor volgend jaar), maar hij zal zijn nr1 status niet willen opgeven. Ik zie hem eerlijk gezegd bij Renault blijven, of Honda moet hem overtuigen met enorme ontwikkelingen voor de wagen van 2009.

zeph

Ik denk dat -gezien de recente ontwikkelingen- het helemaal niet verkeerd is als Alonso nog een jaartje bij Renault blijft. Ze hebben alles in huis om BMW voorbij te streven, en het is een team waar hij zich thuis voelt. BMW lijkt me qua cultuur geen goede match voor hem. Voor Honda is het nog te vroeg, denk ik. Hij is nu al een seizoen lang bezig om Renault terug naat het podium te brengen, dus waarom daar weggaan om elders weer van onder te beginnen?

Wizard

Citaat van: Burorri op 08 september 2008 - 01:38:44
Citaat van: Wizard op 07 september 2008 - 22:34:40
Ik las vandaag dat er geruchten gaan, dat Alonso voor 3 jaar naar BMW gaan. Omdat het om geruchten gaat, wil ik niet groot erover uitpakken.

@Burorri; zie je Alonso echt naar het kwakkelend Honda gaan??
Ja, Ik denk het wel. Al is het kleine kans. Ik zie het nog wel gebeuren. Waarom? Ik weet niet. Een gevoel omdat Alonso niet tevreden is bij renault en Wilt eigenlijk naar Ferrari. En ik heb het gevoel dat Alonso bij Ferrari gaat rijden in.....2010? 2011?
Maar het is een gevoel.

Als Alonso al naar Ferrari gaat, wat in hemelsnaam moet hij dan bij een Honda? Ik zou niet weten waarom hij een jaar achterin gaat rijden terwijl Renault toch redelijk voorin meekan. Een stap terug, waarvoor?

Ik vind het niet erg logisch.

Als Alonso al naar een Honda zou gaan, zou dat toekomst gericht moeten zijn en zelfs dat zie ik niet gebeuren. De achterstand van Honda is gewoon te groot om binnen afzienbare tijd een compititieve auto te bouwen.

Folkert

Citaat van: Wizard op 08 september 2008 - 14:32:47
Citaat van: Burorri op 08 september 2008 - 01:38:44
Citaat van: Wizard op 07 september 2008 - 22:34:40
Ik las vandaag dat er geruchten gaan, dat Alonso voor 3 jaar naar BMW gaan. Omdat het om geruchten gaat, wil ik niet groot erover uitpakken.

@Burorri; zie je Alonso echt naar het kwakkelend Honda gaan??
Ja, Ik denk het wel. Al is het kleine kans. Ik zie het nog wel gebeuren. Waarom? Ik weet niet. Een gevoel omdat Alonso niet tevreden is bij renault en Wilt eigenlijk naar Ferrari. En ik heb het gevoel dat Alonso bij Ferrari gaat rijden in.....2010? 2011?
Maar het is een gevoel.

Als Alonso al naar Ferrari gaat, wat in hemelsnaam moet hij dan bij een Honda? Ik zou niet weten waarom hij een jaar achterin gaat rijden terwijl Renault toch redelijk voorin meekan. Een stap terug, waarvoor?

Ik vind het niet erg logisch.

Als Alonso al naar een Honda zou gaan, zou dat toekomst gericht moeten zijn en zelfs dat zie ik niet gebeuren. De achterstand van Honda is gewoon te groot om binnen afzienbare tijd een compititieve auto te bouwen.
Denk voor het geld dan. Ena ls hij pas in 2011 gaat heeft hij 2 jaar de tijd.
Maar ik zou het ook raar vinden. Maar ja Hij ging ook na 1 jaar weg bij mclaren.
En misschien is hij echt niet te vreden bij renault en ziet hij meer mogenlijkheden in 1 jaar bij Honda, dan nog een jaar bij renault.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Burorri op 08 september 2008 - 15:35:40
Denk voor het geld dan.

Want jij weet dat/hoeveel Honda Alonso geboden heeft??

Daarbij, wie zegt dat Honda zit te wachten op een coureur die na één jaar weer vertrekt? Ik neem aan dat Honda ok aan de toekomst wil denken.

CitaatEna ls hij pas in 2011 gaat heeft hij 2 jaar de tijd.

Als......

CitaatMaar ik zou het ook raar vinden. Maar ja Hij ging ook na 1 jaar weg bij mclaren.

Wegens omstandigheden is hij vertrokken, dat is wat anders dan dat hij een éénjarig contract tekende. Buitendat staat het één los van het ander.

CitaatEn misschien is hij echt niet te vreden bij renault en ziet hij meer mogenlijkheden in 1 jaar bij Honda, dan nog een jaar bij renault.

Tja, als hij niet tevreden zou zijn bij Renault, waarom dan wel bij Honda? Naar mijn wetn doet Renault het tig keer beter en is Honda een stap achteruit (althans, één stap???).

kaisz

Volgens mij heeft Massa een probleem als Alonso komt, die wilt de nr1 status en dat krijgt hij echt niet van Massa.

Folkert

Citaat van: Wizard op 08 september 2008 - 15:40:23
Citaat van: Burorri op 08 september 2008 - 15:35:40
Denk voor het geld dan.

Want jij weet dat/hoeveel Honda Alonso geboden heeft??

Daarbij, wie zegt dat Honda zit te wachten op een coureur die na één jaar weer vertrekt? Ik neem aan dat Honda ok aan de toekomst wil denken.

CitaatEna ls hij pas in 2011 gaat heeft hij 2 jaar de tijd.

Als......

CitaatMaar ik zou het ook raar vinden. Maar ja Hij ging ook na 1 jaar weg bij mclaren.

Wegens omstandigheden is hij vertrokken, dat is wat anders dan dat hij een éénjarig contract tekende. Buitendat staat het één los van het ander.

CitaatEn misschien is hij echt niet te vreden bij renault en ziet hij meer mogenlijkheden in 1 jaar bij Honda, dan nog een jaar bij renault.

Tja, als hij niet tevreden zou zijn bij Renault, waarom dan wel bij Honda? Naar mijn wetn doet Renault het tig keer beter en is Honda een stap achteruit (althans, één stap???).
Daarom zeg ik ook dat ik het denk en dat ik een vermoeden heb?


En ik zei 2011, omdat het nog een gerucht is dat hij er naar toe gaat. Weet jij zeker dat hij naar Ferrari gaat?

Kerel, zoals ik eerder zei: het is een vermoeden en als ik mijn vermoeden uit met een reden er achter(hoeft trouwens niet eens.) wat probeer je nu duidelijk te maken?
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Dat het niet logisch is. Honda kwakkeld wat achteraan en is gewoonweg niet interessant voor een Alonso. De stap naar een titel is wel heel erg groot. BMW klinkt wat mij betreft logischer dan een Honda

Folkert

Ja, maar dat bedoel ik niet.

Ik heb het over gevoel en dat hoef ik niet uit te leggen. Dat het niet logisch is ben ik helemaal met je eens, maar om Mclaren vorig jaar maar te pakken: Daar had ook niemand verwacht dat hij daar weg zou gaan. En het was ook helemaal neit logisch eigenlijk.
Trotse vader van Rosalie(L)