GP van Groot-Brittannië

Gestart door Supermariobros, 28 juni 2008 - 09:52:36

« vorige - volgende »

scho0634

Tjonge jonge, iemand gaat op zijn spullen staan, en hij geeft een duw. Nou, vreselijk zeg.

Werkelijk totaal niets aan de hand maar het halve netwerk is van slag. Dit soort dingen gebeurt dagelijks. Lekker belangrijk.

janke

Inderdaad, lekker belangrijk. Waar mensen zich al niet druk overmaken.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 10 juli 2008 - 16:51:36
Hopelijk zetten ze hem de komende GP 30 plaatsen naar achteren!
Ja he en dan als hij niet meer verder naar achteren kan eerst nog keer 8 plaatsen e xtra inhalen voor hij daadwerkelijk iemand kan inhalen  ;D
Hahah sanctie geven? kom op zeg. Waarschuwing vink al te veel.
Coureurs staan nou eenmaal altijd in de media, soms kan je er ff genoeg van hebben. Ookal staat hij binnen normale geaccepteerde afstand van de FIA, een rijder kan altijd vinden dat dat te dicht bij is. Misschien was een duw niet zo slim geweest, maar ja het gebeurt nu eenmaal.

Wat erger is, en dat heeft niet echt met een van deze GP fotograven temaken, is dat er paparazzis zijn die koste wat het kost een artikel wil. En die verpesten het denk ik, want diekennen geen schaamte en doen wat ze niet laten kunnen. Neem Mosley zaak.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

In die Mosley zaak hebben die fotografen een duistere kant van mosley aan het licht gebracht namelijk dat hij nazi sympathie heeft.Paparasies zijn ongeloofelijk opdringerig maar nu hebben ze eindelijk eens iets goed gedaan door Mad max belachelijk te maken.Hij heeft het zelf gezocht.En als iedereen begint met elkaar omver te duwen wanneer iemand over de schreef gaat ziet het er mooi uit.Dat is fysieke agressie en een berisping moet hij krijgen.
Geweld banaliseer je niet ook al ging de fotograaf in de fout! >:(

Tim C

Citaat van: leproffesseur op 10 juli 2008 - 19:45:42
In die Mosley zaak hebben die fotografen een duistere kant van mosley aan het licht gebracht namelijk dat hij nazi sympathie heeft.
Kijk, het probleem met dit is natuurlijk dat - wanneer het er op aan komt - de kroongetuige die zei dat het een Nazi seksorgie was niet meer wil getuigen voor de rechtbank. Wel om 25.000 Pond op te strijken, maar blijkbaar is het allemaal wat gevoeliger als je gestraft kan worden als je liegt. Dag theorie ;)

Kunnen we het nu terug over F1 hebben, of op z'n minst over de echte wereld? In dat enge wereldje van sommige mensen is het niet erg aangemaan. ::)

Folkert

Iemand trouwens gezien, toen massa voor de.... keer spinde(ja 4 puntjes, het aantal moet haast wel in de 4 digits zijn :P) met nog 23 ronden te gaan, dat konijntje, prairiehondje of wat danook ineens weg rennen?
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Een konijntje ja, later zagen we hem nog een keer. Was wel een snelle!

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 10 juli 2008 - 22:35:40
Iemand trouwens gezien, toen massa voor de.... keer spinde(ja 4 puntjes, het aantal moet haast wel in de 4 digits zijn :P) met nog 23 ronden te gaan, dat konijntje, prairiehondje of wat danook ineens weg rennen?

Konijntje, prairiehondjes komen denk ik niet in het wild voor in Europa, allessinds niet in Engeland ;) En inderdaad, later zagen we hem nog eens. Nuja, wat wil je als je je hele jaar enkel gewone porsches, bmw's en Ferrari's ziet en dan plots zo'n lawaaierig dom ding ziet afkomen. En als hij dan de naam Massa leest, is het logisch dat hij zich uit de voeten maakt ;D ;D

Maar lijkt me niet zo uitzonderlijk, dieren op het circuit, komt toch vaker voor?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Burorri op 10 juli 2008 - 22:35:40
Iemand trouwens gezien, toen massa voor de.... keer spinde(ja 4 puntjes, het aantal moet haast wel in de 4 digits zijn :P) met nog 23 ronden te gaan, dat konijntje, prairiehondje of wat danook ineens weg rennen?

Massa spinde 5 keer. :)

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 11 juli 2008 - 09:20:44
Citaat van: Burorri op 10 juli 2008 - 22:35:40
Iemand trouwens gezien, toen massa voor de.... keer spinde(ja 4 puntjes, het aantal moet haast wel in de 4 digits zijn :P) met nog 23 ronden te gaan, dat konijntje, prairiehondje of wat danook ineens weg rennen?

Konijntje, prairiehondjes komen denk ik niet in het wild voor in Europa, allessinds niet in Engeland ;) En inderdaad, later zagen we hem nog eens. Nuja, wat wil je als je je hele jaar enkel gewone porsches, bmw's en Ferrari's ziet en dan plots zo'n lawaaierig dom ding ziet afkomen. En als hij dan de naam Massa leest, is het logisch dat hij zich uit de voeten maakt ;D ;D

Maar lijkt me niet zo uitzonderlijk, dieren op het circuit, komt toch vaker voor?
Hahaha, heb je in belgie nog nooit konijntje in het wilde gezien?
heb vroeger zelfs nog keer tijdens een voetbal wedstrijd(toen ik nog op voetbal zat) een haas in het veld gehad :P.
Die beesten zijn behoorlijk snel en maken een 90 graden hoek als of het niets is.

Eindelijk ook keer het Synchroon spinnen gezien van Bourdais en Couldhard. Zag er geinig uit.
Maar ik vraag me nu toch af: Was het niet verstandig geweest om de SC uit te zetten? Als je zag Webber, Massa, Nakajima.  Spinde allemaal en toen zag je uit de mist ineens die autos op je afdenderen. Was behoorlijk gevaarlijk eigenlijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

Vortex

Ik denk dat de raceleiders ook zoals Ferrari geredeneerd hadden en  het maar 2-3 ronden echt slecht zicht zou zijn door de spray en regen.

leproffesseur

Gebeurt wel vaker dat dieren loslopen op circuit denk maar aan de aanrijding van Bruno Senna een kleine 2 maand geleden met een hond die zijn ophanging stuk maakte.Was het trouwens vorig jaar in de champcars niet dat een correur zwaargewond na een aanrijding met een....hert :(
Zou niet mogen maar veel kan je niet aan doen.

TimoGlockfan

Die Vettel lijkt toch meer en meer op zo'n eeuwig talent. De zoveelste in een rij, hij finsiht nauwelijks een kwart van z'n races.
Timo's nieuwe helm.

scho0634

Citaat van: TimoGlockfan op 12 juli 2008 - 23:28:58
Die Vettel lijkt toch meer en meer op zo'n eeuwig talent. De zoveelste in een rij, hij finsiht nauwelijks een kwart van z'n races.
Sorry, maar hij maakt op mij meer indruk dan jouw naamgever. Al moet ik erbij zeggen dat ik van Vettel ook nog niet overtuigt ben...

Folkert

Citaat van: 0634 op 13 juli 2008 - 09:13:25
Citaat van: TimoGlockfan op 12 juli 2008 - 23:28:58
Die Vettel lijkt toch meer en meer op zo'n eeuwig talent. De zoveelste in een rij, hij finsiht nauwelijks een kwart van z'n races.
Sorry, maar hij maakt op mij meer indruk dan jouw naamgever. Al moet ik erbij zeggen dat ik van Vettel ook nog niet overtuigt ben...
ik weet nog niet waar ik Vettel moet plaatsen. Ene keer is hij goed andere keer valt hij mij tegen. Ik weet nog niet.
Trotse vader van Rosalie(L)