GP van Groot-Brittannië

Gestart door Supermariobros, 28 juni 2008 - 09:52:36

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Wizard op 08 juli 2008 - 21:42:47
Citaat van: Burorri op 08 juli 2008 - 20:15:18
Citaat van: Wizard op 08 juli 2008 - 16:40:21
Niks geinigs aan, vind het maar onbehoebeld.
Iedereen die maar zit te zeuren dat hij geen emoties heeft en overal even koud op reageert en dan nu ff laat zien dat hij ook boos kan zijn.
Vind ook wel terecht. Als je weet dat je niet te dicht bij de coureur moet komen, doe je dat ook niet en ga je helemaal niet op zijn spullen staan.

Hij komt ook niet te dichtbij, dat bevestigen meerdere fotograven. Plus, een man (proffesioneel fotograaf)  die zolang in het vak zit, kampioenen op de voet heeft gevolgt, weet heus wel "hoe dichtbij" hij bij een coureur kan komen.
Gelukkig spreken die andere fotograven voor Kimi, was ff bang dat hij nu helemaal niets meer kon zeggen :D
Echt totale onzin wat jij zegt. Sorry, maar de ene persoon is de andere niet.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Nog eens het filmpje bekeken en je zou denken dat hij er op stond maar is absoluut niet zeker.
Nu ja dit is nog geen reden om iemand omver te duwen en kimmi had zich moeten beheersen.

Alan Blues

Ik vind het nogal veel commotie om niets. Had Kimi hem nu een kostoot gegeven of een mot op zijn bakkes, dan had ik het nog begrepen.
Maar zo'n duwtje? Dat er daarover zo veel geschreven wordt.  ::)

Dan kunnen we even goed over Merlijn het F1-Konijn spreken... ;)

Wizard

Citaat van: Burorri op 09 juli 2008 - 14:30:00
Gelukkig spreken die andere fotograven voor Kimi, was ff bang dat hij nu helemaal niets meer kon zeggen :D
Echt totale onzin wat jij zegt. Sorry, maar de ene persoon is de andere niet.

Dat Kimi het niet leuk vindt, zegt mij geen reet over de regels van de FIA en de gebruiken binnen de Formule 1. Bevestigd is geworden (door fotograven, maar ook door de FIA) dat de fotograaf NIKS fout of anders gedaan heeft dan regelementair toegestaan is en gebruikelijk is. Dat is ook hetgeen wat ik zeg, en als jij dat onzin vindt, vind je de regels van de FIA onzin. Prima dat je dat vindt, maar dat betekend nog niet dat de fotograaf daar iets fouts deed en Kimi in zijn recht staat.

FerrariMan

Citaat van: Alan Blues op 09 juli 2008 - 16:23:28
Ik vind het nogal veel commotie om niets. Had Kimi hem nu een kostoot gegeven of een mot op zijn bakkes, dan had ik het nog begrepen.
Maar zo'n duwtje? Dat er daarover zo veel geschreven wordt.  ::)

Dan kunnen we even goed over Merlijn het F1-Konijn spreken... ;)
Haha, ik was ook aan het wachten op de karatesprong richting ballen van de fotograaf. Helaas.
Toch vond ik het de moeite om te posten. Leute voor de meute.

leproffesseur

Dit soort van agressie vind ik oliedom en totaal overbodig.Er zijn andere manieren om je ongenoegen kenbaar te maken.Het was onvolwassen en ik vraag me af waar hij het recht haalt om zoiets te doen.
Als rijder ben ik al jaren grote fan van kimmi maar als mens ...lijkt hij verre van boeiend.
p;S laat ons de zaak niet dramatiseren en niet overdrijven maar is wel een verschil tussen iemand een duwtje geven en omverduwen.En dat was erover.

Tim C

Citaat van: leproffesseur op 09 juli 2008 - 20:54:06
Dit soort van agressie vind ik oliedom en totaal overbodig.Er zijn andere manieren om je ongenoegen kenbaar te maken.Het was onvolwassen en ik vraag me af waar hij het recht haalt om zoiets te doen.
Als rijder ben ik al jaren grote fan van kimmi maar als mens ...lijkt hij verre van boeiend.
p;S laat ons de zaak niet dramatiseren en niet overdrijven maar is wel een verschil tussen iemand een duwtje geven en omverduwen.En dat was erover.
Fascinerend! Je bouwt je punt op en breekt het in dezelfde post weer af. Mooi!

waard500

Citaat van: Tim op 09 juli 2008 - 21:40:25
Citaat van: leproffesseur op 09 juli 2008 - 20:54:06
Dit soort van agressie vind ik oliedom en totaal overbodig.Er zijn andere manieren om je ongenoegen kenbaar te maken.Het was onvolwassen en ik vraag me af waar hij het recht haalt om zoiets te doen.
Als rijder ben ik al jaren grote fan van kimmi maar als mens ...lijkt hij verre van boeiend.
p;S laat ons de zaak niet dramatiseren en niet overdrijven maar is wel een verschil tussen iemand een duwtje geven en omverduwen.En dat was erover.
Fascinerend! Je bouwt je punt op en breekt het in dezelfde post weer af. Mooi!

Idd....geweldig stukje :P:D Go Kimi!
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

FerrariMan

#203
Citaat van: Tim op 09 juli 2008 - 21:40:25
Citaat van: leproffesseur op 09 juli 2008 - 20:54:06
Dit soort van agressie vind ik oliedom en totaal overbodig.Er zijn andere manieren om je ongenoegen kenbaar te maken.Het was onvolwassen en ik vraag me af waar hij het recht haalt om zoiets te doen.
Als rijder ben ik al jaren grote fan van kimmi maar als mens ...lijkt hij verre van boeiend.
p;S laat ons de zaak niet dramatiseren en niet overdrijven maar is wel een verschil tussen iemand een duwtje geven en omverduwen.En dat was erover.
Fascinerend! Je bouwt je punt op en breekt het in dezelfde post weer af. Mooi!
:)

Is niet de eerste keer in zijn posts.

Trouwens, volgens mij zijn het allemaal arrogante etters, die piloten.  :)

leproffesseur

Inderdaad de meeste zijn arrrogante etters en kimmi verdient toch wel een sanctie.
Er worden tijdens de gp al een sancties gegeven voor mindere feiten.Een geldboete zou wel mogen
gewoon als teken dat het onandvaarbaar was.

Ferrari 2010

Citaat van: leproffesseur op 10 juli 2008 - 14:12:18
Inderdaad de meeste zijn arrrogante etters en kimmi verdient toch wel een sanctie.
Een sanctie? Een sanctie naast de baan mag ik dan toch hopen dat je bedoeld? Een 'schadevergoeding' naar die fotograaf toe zou ik eventueel kunnen begrijpen, als die effectief niets heeft gedaan wat niet mag. Een sportieve sanctie zou er wel wat over zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Hopelijk zetten ze hem de komende GP 30 plaatsen naar achteren!

leproffesseur

Of gewoon een waarschuwing volstaat voor mij.


scho0634

Een waarschuwing? Voor wat in godsnaam? Moet de Fia ook al gaan straffen als Kimi een fotograaf een duw geeft?

Ferrari 2010

Bwa, je kan toch niet gewoon niets doen vind ik. Alleja, een rijder mag doen wat hij wil of wat? Als hij een fotograaf omver wil gooien doet hij dat maar? Ook al doet die fotograaf niets verkeerd? Alleja, deze ene keer zou ik het zo laten, maar een gewoonte mag hij er toch niet van maken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.