GP van Groot-Brittannië

Gestart door Supermariobros, 28 juni 2008 - 09:52:36

« vorige - volgende »

janke

#135
Citaat van: Tim op 06 juli 2008 - 17:18:52
Voor de als-jongens:

Ik wou enkel de claim weerleggen dat Lewis heer en meester is in de regen, net zoals Senna en Schumacher. Hij heeft enorm veel cadeau gekregen, vandaag en in het verleden. Meer dan dat zit er niet achter.

Een overwinning is een overwinning, maar een claim zonder context is nutteloos.
Als je als beste er staat, heb je geen claim nodig ,laat staan een context. Voor jouw.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Citaat van: Tim op 06 juli 2008 - 17:24:35
Euh? Belachelijk? Ik denk dat je die zin verkeerd leest... Het ging dat het me er gewoon om ging dat de context ontbrak, niet dat ik afbreuk wou doen aan vandaag => Meer dan dat zit er niet achter ;)

Ah, ik dacht dat je bedoelde dat Hamilton helemaal geen sterke regenrijder was maar gewoon door geluk al 3 regenraces heeft gewonnen. Maar met "er" bedoel je dus jouw "als"-gebruik? :)

FerrariMan

#137
Knappe race van Hamilton. Spijtig dat ze bij Ferrari niet van banden hadden gewisseld, anders had Kimi nog een gevecht kunnen leveren, te zien aan de ronden voor de pitstop.
In zo'n weer zie je toch weer de ware talenten bovendrijven. Massa mag gaan hopen dat het niet meer te vaak regent want jongens toch, hoe wisselvallig is deze persoon?

Het ene moment ijzersterk, het andere moment belachelijk.
Laatste eindigen met een Ferrari die op het eerste zicht niet in stukken is blijf ik een schande vinden.

Tim C

Citaat van: Burorri op 06 juli 2008 - 17:37:53
Waarom doet iedereen zo moeilijk over het feit dat ik Hamilton in de regen van het zelfde Niveau acht als Senna en Schumacher?
Omdat je twee wereldkampioenen die onderling 10 titels hebben vegelijkt met een rookie ;)

Geef het nog een paar jaar en dan kan je dat (misschien)  zeggen.

Folkert

Citaat van: Tim op 06 juli 2008 - 17:46:21
Citaat van: Burorri op 06 juli 2008 - 17:37:53
Waarom doet iedereen zo moeilijk over het feit dat ik Hamilton in de regen van het zelfde Niveau acht als Senna en Schumacher?
Omdat je twee wereldkampioenen die onderling 10 titels hebben vegelijkt met een rookie ;)

Geef het nog een paar jaar en dan kan je dat (misschien)  zeggen.
Ja, maar ik vergelijk ze niet overal, want daar moet Hamilton nog heel veel voor presteren, maar in de regen doet hij echt neit onder voor deze 2. Ookal hadden ze 30 titels bij elkaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

Alan Blues

Deze race was echt genieten! Lewis heeft het schitterend gedaan en er was veel animo. Zeker het waterballet van Massa was te genieten... ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Alan Blues op 06 juli 2008 - 18:08:40
Deze race was echt genieten! Lewis heeft het schitterend gedaan en er was veel animo. Zeker het waterballet van Massa was te genieten... ;)
Alleen spijtig dat het geen wedstrijd waterballet was :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Citaat van: Ferrari 2008 op 06 juli 2008 - 18:10:26
Citaat van: Alan Blues op 06 juli 2008 - 18:08:40
Deze race was echt genieten! Lewis heeft het schitterend gedaan en er was veel animo. Zeker het waterballet van Massa was te genieten... ;)
Alleen spijtig dat het geen wedstrijd waterballet was :(

Tja, misschien zien we hem wel terug op de Olympische Spelen... ;)

leproffesseur

Je kan nu nog niet zeggen dat Hamilton in de regen zo sterk is als Senna of schumacher.
Wat hij vandaag gepresteerd heeft was heel sterk en oververdiend maar toch effe opmerken
dat al zijn concurrenten voor hem meermaals in de fout gingen (webber,kovalainnen)
Je kan trouwens deze prestatie niet vergelijkken met de jaren 80 regenraces want toen reed men met
slicks en turbomotoren wat de wagens moeilijker handelbaar maakte.
Dank zij deze schitterende overwinning is het superspannend en met kubica ook maar op 3 punten
kan het niet op.
En Massa... met het schaamrood op de wangen naar huis want veel slechter dan vandaag kon hij toch niet
rijden :-[ :-[ :-[

Wizard

Mwa, in Monaco reed Hamilton ook vrij gemakkelijk weg bij de rest en vandaag was hij een paar ronden lang 5 seconde sneller dan de snelste coureur met intermediates. Tja, wat moet Hamilton dan presteren om de racekwaliteiten van Senna en Schumache te evenaren? Ik vind Hamilton een klasse regenrijder net als ik dat vond van Senna en Schumacher. Dat hij nog geen titel heeft gehaald, staat daar compleet los van.

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 06 juli 2008 - 19:40:52
Mwa, in Monaco reed Hamilton ook vrij gemakkelijk weg bij de rest en vandaag was hij een paar ronden lang 5 seconde sneller dan de snelste coureur met intermediates. Tja, wat moet Hamilton dan presteren om de racekwaliteiten van Senna en Schumache te evenaren?
Dit, maar dan geen 2 races maar 20 races. Of toch op zen minst 10, wat weet je nu na 2 races? Verleden jaar was hij in China niet zo wonderbaarlijk goed en Monaco was toch ook niet echt foutloos, veel geluk gehad met dat achterwiel.

Hem nu al een klasse regenrijder noemen is wat voorbarig vind ik, 2 keer KAN geluk of toeval geweest zijn... Of wie weet, is die Mac gewoon een bangelijke regenwagen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 06 juli 2008 - 19:51:26
Citaat van: Wizard op 06 juli 2008 - 19:40:52
Mwa, in Monaco reed Hamilton ook vrij gemakkelijk weg bij de rest en vandaag was hij een paar ronden lang 5 seconde sneller dan de snelste coureur met intermediates. Tja, wat moet Hamilton dan presteren om de racekwaliteiten van Senna en Schumache te evenaren?
Dit, maar dan geen 2 races maar 20 races. Of toch op zen minst 10, wat weet je nu na 2 races? Verleden jaar was hij in China niet zo wonderbaarlijk goed en Monaco was toch ook niet echt foutloos, veel geluk gehad met dat achterwiel.

Hem nu al een klasse regenrijder noemen is wat voorbarig vind ik, 2 keer KAN geluk of toeval geweest zijn... Of wie weet, is die Mac gewoon een bangelijke regenwagen?
hij reed in China anders ook niet verkeerd, maar met banden keus was het niet goed gegaan.
Maar Fuji won hij ook. En er was volgens mij nog een regen race, maar dat weet ik niet zeker meer.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 06 juli 2008 - 19:57:18
Citaat van: Ferrari 2008 op 06 juli 2008 - 19:51:26
Citaat van: Wizard op 06 juli 2008 - 19:40:52
Mwa, in Monaco reed Hamilton ook vrij gemakkelijk weg bij de rest en vandaag was hij een paar ronden lang 5 seconde sneller dan de snelste coureur met intermediates. Tja, wat moet Hamilton dan presteren om de racekwaliteiten van Senna en Schumache te evenaren?
Dit, maar dan geen 2 races maar 20 races. Of toch op zen minst 10, wat weet je nu na 2 races? Verleden jaar was hij in China niet zo wonderbaarlijk goed en Monaco was toch ook niet echt foutloos, veel geluk gehad met dat achterwiel.

Hem nu al een klasse regenrijder noemen is wat voorbarig vind ik, 2 keer KAN geluk of toeval geweest zijn... Of wie weet, is die Mac gewoon een bangelijke regenwagen?
hij reed in China anders ook niet verkeerd, maar met banden keus was het niet goed gegaan.
Maar Fuji won hij ook. En er was volgens mij nog een regen race, maar dat weet ik niet zeker meer.
Massa reed ook mooi in Fuji en Monaco, maar wat zagen we vandaag? Het is maar, er zijn niet veel regenraces, we hebben er nog maar enkele gehad met Hamilton, iedereen kan al eens geluk hebben, wie weet heeft hij dat gewoon gehad? Het is gewoon een kwestie van niet te voorbarig te willen zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Citaat van: Ferrari 2008 op 06 juli 2008 - 19:51:26
Citaat van: Wizard op 06 juli 2008 - 19:40:52
Mwa, in Monaco reed Hamilton ook vrij gemakkelijk weg bij de rest en vandaag was hij een paar ronden lang 5 seconde sneller dan de snelste coureur met intermediates. Tja, wat moet Hamilton dan presteren om de racekwaliteiten van Senna en Schumache te evenaren?
Dit, maar dan geen 2 races maar 20 races. Of toch op zen minst 10, wat weet je nu na 2 races? Verleden jaar was hij in China niet zo wonderbaarlijk goed en Monaco was toch ook niet echt foutloos, veel geluk gehad met dat achterwiel.

Hem nu al een klasse regenrijder noemen is wat voorbarig vind ik, 2 keer KAN geluk of toeval geweest zijn... Of wie weet, is die Mac gewoon een bangelijke regenwagen?

Je bent echt niet per toeval weet ik hoeveel sneller dan je belagers, dat is de grootste onzin die ik vandaag gelezen heb. In de regen zie je vrijwel gelijk of iemand een goede regenrijder is of niet, en Hamilton heeft gewoon klasse gereden. Daar heb ik echt geen 400 regenraces voor nodig om dit te erkennen.

Wizard

Citaat van: Ferrari 2008 op 06 juli 2008 - 19:59:11
Massa reed ook mooi in Fuji en Monaco, maar wat zagen we vandaag? Het is maar, er zijn niet veel regenraces, we hebben er nog maar enkele gehad met Hamilton, iedereen kan al eens geluk hebben, wie weet heeft hij dat gewoon gehad? Het is gewoon een kwestie van niet te voorbarig te willen zijn.

Fuji? Volgens mij won Hamilton die regen race en werd Massa 5de ofzo en in Monaco won ook Hamilton, ook hier ownde hij en reed sommige ronde 4 á 5 seconde sneller dan zijn belager.