GP van Groot-Brittannië

Gestart door Supermariobros, 28 juni 2008 - 09:52:36

« vorige - volgende »

Tim C

Ik begrijp het wel van Massa, eens je drie keer rond bent gegaan speelt die zeventiende geen rol meer.

Folkert

Als er nog 3 regenraces komen, zie ik Lewis zijn eerste titel binnen halen. Monaco dit jaar, China vorig jaar, Silverstone nu net. Ik kan me geloof ik geen regen race herinneren die niet door Lewis is gewonnen.
Senna en Schumacher hadden het niet beter kunnen doen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Tim C

Citaat van: Burorri op 06 juli 2008 - 16:02:19
Als er nog 3 regenraces komen, zie ik Lewis zijn eerste titel binnen halen. Monaco dit jaar, China vorig jaar, Silverstone nu net. Ik kan me geloof ik geen regen race herinneren die niet door Lewis is gewonnen.
Om even die droom te doorprikken, Lewis won in Japan maar verloor race en titel in de Chinese regen ;)

Jasper

Citaat van: 0634 op 06 juli 2008 - 11:46:18
Citaat van: FerrariMan op 06 juli 2008 - 11:16:35
Nederlanders die andere nationaliteiten bestempelen als arrogant. Dat ik dat unicum nog mag meemaken.
Jij maakt geen vrienden.....
Oh jawel hoor. ;D ;D ;D

Citaat van: Wizard op 06 juli 2008 - 12:42:13
WTF is dit nu weer een zielige discussie?  ;D

Over de kwalificatie; ik denk dat Ferrari rekening heeft gehouden met regen. Q1 en Q2 zaten ze er nog prima bij en in Q3 kwamen ze er niet meer aan te pas. Massa dan. En ja Massa had wat probleempjes tijdens de pitsstop, alleen heeft hem dat echt niet de das om gedaan. Ik ga er niet vanuit dat Massa ineens zijn tijd met 2.5 seconde verbeterd en pole zou hebben gepakt.

Misschien omdat ze in hun eerste run toch niet voluit rijden omdat die tijd niks uitmaakt?

Anyway... deugddoende overwinning van McLaren. :) Ferrari faalde op elk vlak vandaag (beide rijders die veel fouten maakten en de verkeerde strategie door geen nieuwe banden op de leggen bij de eerste pitstop). En Hamilton was toch wel meesterlijk te noemen.

Folkert

Citaat van: Tim op 06 juli 2008 - 16:05:47
Citaat van: Burorri op 06 juli 2008 - 16:02:19
Als er nog 3 regenraces komen, zie ik Lewis zijn eerste titel binnen halen. Monaco dit jaar, China vorig jaar, Silverstone nu net. Ik kan me geloof ik geen regen race herinneren die niet door Lewis is gewonnen.
Om even die droom te doorprikken, Lewis won in Japan maar verloor race en titel in de Chinese regen ;)
oja.
Hoe kon ik dat vergeten. :P
Maar was inderdaad ff in de war met Fuji en China.

@Wizard. Vind neit dat Ferrari op Alle vlakken faalde. Massa was treurig vandaag, Maar Kimi reed ondanks de verkeerde bandekeus toch wel sterke race. Dat is het enige waar in Ferrari faalde.
En Niemand was Foutloos vandaag. Kimi heeft volgens mij maar 2 spins mee gemaakt, en had denk ik niet zoveel verloren om 2 of 3de te zijn geworden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Kimi heb ik toch een keer of 4 in de fout zien gaan hoor...

Tim C

De vraag die ik dan stel is: doet keer drie er nog toe na keer twee ;)

Folkert

Citaat van: Jasper op 06 juli 2008 - 16:15:21
Kimi heb ik toch een keer of 4 in de fout zien gaan hoor...
Ok, ja ik zag er maar 2. Maar zou best kunnen dat ik gemist had toen er reclame was.
Trotse vader van Rosalie(L)

Eric

Citaat van: McLaren_über_alles op 06 juli 2008 - 15:41:07
Citaat van: Burorri op 06 juli 2008 - 15:25:57
Lewis is dus echt wel de RegenMeester van de huidige generatie. Man dit is toch echt een staaltje racen. Ik zet hem wel op zelfde hoogte als Senna En Schumacher.
Alonso heeft ook echt Super gereden. En dat had ik van te voren wel verwacht. Piquette had meer verdiend imo.

Idd, gewoon ON GE LO FE LIJK! Buitenaards eigenlijk.

Wint met kleine 70 seconden voor op de tweede, zelfs slechts drie rijders in dezelfde ronde  :D

niet overdrijven he....ferrari maakte de fout van Kimi geen nieuwe banden te geven...anders had hij het Lewis nog lastig kunnen maken.
Lewis is goed maar nog geen Senna of Schumacher hoor.

Barrichello heeft een schitterende race gereden, meestrbrein Brawn slaat weer toe...Massa zullen we maar kluns van de race noemen zeker?

Jasper

Citaat van: Tim op 06 juli 2008 - 16:16:29
De vraag die ik dan stel is: doet keer drie er nog toe na keer twee ;)

;D

Tim C

Daarom chapeau van Massa, andere mensen zouden zich uit schaamte aan de kant hebben gezet. Hij deed ten minste door en toverde er nog een stuk of zeven uit z'n hoed! ;D

Folkert

Citaat van: Eric op 06 juli 2008 - 16:17:41
Citaat van: McLaren_über_alles op 06 juli 2008 - 15:41:07
Citaat van: Burorri op 06 juli 2008 - 15:25:57
Lewis is dus echt wel de RegenMeester van de huidige generatie. Man dit is toch echt een staaltje racen. Ik zet hem wel op zelfde hoogte als Senna En Schumacher.
Alonso heeft ook echt Super gereden. En dat had ik van te voren wel verwacht. Piquette had meer verdiend imo.

Idd, gewoon ON GE LO FE LIJK! Buitenaards eigenlijk.

Wint met kleine 70 seconden voor op de tweede, zelfs slechts drie rijders in dezelfde ronde  :D

niet overdrijven he....ferrari maakte de fout van Kimi geen nieuwe banden te geven...anders had hij het Lewis nog lastig kunnen maken.
Lewis is goed maar nog geen Senna of Schumacher hoor.

Barrichello heeft een schitterende race gereden, meestrbrein Brawn slaat weer toe...Massa zullen we maar kluns van de race noemen zeker?
Als je ziet dat hij op China na, bijna elke regenrace wint en als je ziet hoe overtuigend hij Monaco en Silverstone won kan ik niets anders zeggen dat hij ze allebei evenaard.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: Tim op 06 juli 2008 - 16:21:01
Daarom chapeau van Massa, andere mensen zouden zich uit schaamte aan de kant hebben gezet. Hij deed ten minste door en toverde er nog een stuk of zeven uit z'n hoed! ;D
Misschien hoopte hij op de orginaliteits prijs van de race ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Tim C

Citaat van: Burorri op 06 juli 2008 - 16:21:44
Als je ziet dat hij op China na, bijna elke regenrace wint en als je ziet hoe overtuigend hij Monaco en Silverstone won kan ik niets anders zeggen dat hij ze allebei evenaard.
Senna en Schumacher hebben onder hen 10 titels. Hamilton heeft er op dit moment nog 0. Willen we aub, aub, aub niet beginnen overdrijven?

Eric

Citaat van: Burorri op 06 juli 2008 - 16:21:44
Citaat van: Eric op 06 juli 2008 - 16:17:41
Citaat van: McLaren_über_alles op 06 juli 2008 - 15:41:07
Citaat van: Burorri op 06 juli 2008 - 15:25:57
Lewis is dus echt wel de RegenMeester van de huidige generatie. Man dit is toch echt een staaltje racen. Ik zet hem wel op zelfde hoogte als Senna En Schumacher.
Alonso heeft ook echt Super gereden. En dat had ik van te voren wel verwacht. Piquette had meer verdiend imo.

Idd, gewoon ON GE LO FE LIJK! Buitenaards eigenlijk.

Wint met kleine 70 seconden voor op de tweede, zelfs slechts drie rijders in dezelfde ronde  :D

niet overdrijven he....ferrari maakte de fout van Kimi geen nieuwe banden te geven...anders had hij het Lewis nog lastig kunnen maken.
Lewis is goed maar nog geen Senna of Schumacher hoor.

Barrichello heeft een schitterende race gereden, meestrbrein Brawn slaat weer toe...Massa zullen we maar kluns van de race noemen zeker?
Als je ziet dat hij op China na, bijna elke regenrace wint en als je ziet hoe overtuigend hij Monaco en Silverstone won kan ik niets anders zeggen dat hij ze allebei evenaard.

ik oordeel niet op slechts 3 of 4  regen GP's ....