Vraag van de week (3)

Gestart door TheIceman, 23 juni 2008 - 20:43:47

« vorige - volgende »

Welke forummer verzint de leukste topics?

Jasper
0 (0%)
Supermariobros
3 (37.5%)
Eric
1 (12.5%)
Doefie
0 (0%)
Martin
4 (50%)
Alan Blues
3 (37.5%)
Tim
1 (12.5%)
FerrariMan
1 (12.5%)
McChouffe
0 (0%)
dj Peter
0 (0%)
Ramses
0 (0%)
KVDracer
0 (0%)
Schumi nr1
0 (0%)
The REAL BUTTON Freak
1 (12.5%)
Ferrari 2008
0 (0%)
TheIceman
5 (62.5%)
Meatball
0 (0%)
Razzle_Dazzle
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Poll gesloten: 30 juni 2008 - 20:43:47

scho0634

Uuh, niet om lullig te doen, maar is dit echt een boeiende vraag ? :P

TheIceman

Citaat van: 0634 op 25 juni 2008 - 21:37:53
Uuh, niet om lullig te doen, maar is dit echt een boeiende vraag ? :P

Ach, ik heb een lijstje staan, en daar zitten saaie en minder saaie vragen tussen.

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 25 juni 2008 - 21:12:38
Citaat van: Ferrari 2008 op 25 juni 2008 - 21:09:16
Volgens mij is de uitslag van dit topic beïnvloedt door je eigen post. Mensen volgen maar, ze kijken niet langer dan hun neus lang is en gaan niet kijken wie wat uiteindelijk effectief gedaan heeft. Ik wil geen afbreuk doen aan de stemmen die je hebt gekregen, maar als bijvoorbeeld mijn stem er als eerste had gestaan, dan had de uitslag nu helemaal anders gestaan :)
En toch vind ik dat iceman niet echt onterecht op de eerste plaats staat,geef toe die jongen doet toch zijn best om dit forum in kalmere momenten bezig te houden
Wil ik ook absoluut niet ontkennen. Ik vraagde mezelf gewoon af, hoe zou de uitslag zijn als niemand zijn stem bekend maakte? En ik dek dat een mens snel een andere mens volgt, niet gewoon als meeloper, maar omdat men dan die 2 namen ziet en gaat zeggen, inderdaad, die posten leuke topics, zonder eigenlijk na te gaan wat de rest uit het rijtje doet. En nogmaals, ik wil daarbij geen afbreuk doen aan het resultaat van deze poll ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Ferrari 2008 op 26 juni 2008 - 10:05:52
Citaat van: meatball op 25 juni 2008 - 21:12:38
Citaat van: Ferrari 2008 op 25 juni 2008 - 21:09:16
Volgens mij is de uitslag van dit topic beïnvloedt door je eigen post. Mensen volgen maar, ze kijken niet langer dan hun neus lang is en gaan niet kijken wie wat uiteindelijk effectief gedaan heeft. Ik wil geen afbreuk doen aan de stemmen die je hebt gekregen, maar als bijvoorbeeld mijn stem er als eerste had gestaan, dan had de uitslag nu helemaal anders gestaan :)
En toch vind ik dat iceman niet echt onterecht op de eerste plaats staat,geef toe die jongen doet toch zijn best om dit forum in kalmere momenten bezig te houden
Wil ik ook absoluut niet ontkennen. Ik vraagde mezelf gewoon af, hoe zou de uitslag zijn als niemand zijn stem bekend maakte? En ik dek dat een mens snel een andere mens volgt, niet gewoon als meeloper, maar omdat men dan die 2 namen ziet en gaat zeggen, inderdaad, die posten leuke topics, zonder eigenlijk na te gaan wat de rest uit het rijtje doet. En nogmaals, ik wil daarbij geen afbreuk doen aan het resultaat van deze poll ;)
Volgende vraag moet zijn: "Welk forum member mag een eigen klaag-topic krijgen?"  :)

Ferrari 2010

Dan win ik ook eens :D Ik wil niet klagen, zoals ik al zei, ik vroeg het me gewoon af :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

De winnaar: TheIceman met 5 stemmen (26%)