Vraag van de week (3)

Gestart door TheIceman, 23 juni 2008 - 20:43:47

« vorige - volgende »

Welke forummer verzint de leukste topics?

Jasper
0 (0%)
Supermariobros
3 (37.5%)
Eric
1 (12.5%)
Doefie
0 (0%)
Martin
4 (50%)
Alan Blues
3 (37.5%)
Tim
1 (12.5%)
FerrariMan
1 (12.5%)
McChouffe
0 (0%)
dj Peter
0 (0%)
Ramses
0 (0%)
KVDracer
0 (0%)
Schumi nr1
0 (0%)
The REAL BUTTON Freak
1 (12.5%)
Ferrari 2008
0 (0%)
TheIceman
5 (62.5%)
Meatball
0 (0%)
Razzle_Dazzle
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Poll gesloten: 30 juni 2008 - 20:43:47

TheIceman

Nieuwe vraag.
----------------------
Welke forummer heeft de mooiste avatar? The REAL BUTTON Freak met 3 stemmen (25%)
Welke forummer heeft de leukste humor? Alan Blues met 7 stemmen (39%)

meatball

Dit keer eentje die je zelf kan winnen,wint er deze week toch nog een iceman ;D ;D ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

TheIceman


Supermariobros


Martin


Ferrari 2010

Mario en Alan. Mario omdat hij de GP topics in het F1 gedeelte (toch wel het gedeelte dat voor mij primeert) opent, topics die ik veel bekijk. En Alan vanwege het compleet onzinnige compleet onzinnige topic :)

Citaat van: TheIceman op 23 juni 2008 - 21:04:53
Mezelf
Wel erg eeuh, ja, wat is dat woord weeral? :) Kan er niet meer op komen. In ieder geval steek je het niet echt onder stoelen of banken, op jezelf stemmen in een topic dat je dan nog eens zelf hebt gemaakt ;D ;D (Je doet maar hoor, daar niet van ;))
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman


meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

#8
Citaat van: TheIceman op 25 juni 2008 - 16:30:40
Egoïstisch ?
Neen, nog iets anders :) Hoewel dat het ook wel wat egoistisch is :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Maar iceman gaat wel mooi aan de leiding :D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

TheIceman

Citaat van: meatball op 25 juni 2008 - 21:03:58
Maar iceman gaat wel mooi aan de leiding :D

Pas op, zometeen vliegt mijn uitlaat los :P En strijkt Martin alsnog met de eer.

Ferrari 2010

Volgens mij is de uitslag van dit topic beïnvloedt door je eigen post. Mensen volgen maar, ze kijken niet langer dan hun neus lang is en gaan niet kijken wie wat uiteindelijk effectief gedaan heeft. Ik wil geen afbreuk doen aan de stemmen die je hebt gekregen, maar als bijvoorbeeld mijn stem er als eerste had gestaan, dan had de uitslag nu helemaal anders gestaan :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2008 op 25 juni 2008 - 21:09:16
Volgens mij is de uitslag van dit topic beïnvloedt door je eigen post. Mensen volgen maar, ze kijken niet langer dan hun neus lang is en gaan niet kijken wie wat uiteindelijk effectief gedaan heeft. Ik wil geen afbreuk doen aan de stemmen die je hebt gekregen, maar als bijvoorbeeld mijn stem er als eerste had gestaan, dan had de uitslag nu helemaal anders gestaan :)

Dan stem ik voortaan altijd als eerste op mezelf zodat ik altijd win :)

- kuch kuch -

meatball

Citaat van: Ferrari 2008 op 25 juni 2008 - 21:09:16
Volgens mij is de uitslag van dit topic beïnvloedt door je eigen post. Mensen volgen maar, ze kijken niet langer dan hun neus lang is en gaan niet kijken wie wat uiteindelijk effectief gedaan heeft. Ik wil geen afbreuk doen aan de stemmen die je hebt gekregen, maar als bijvoorbeeld mijn stem er als eerste had gestaan, dan had de uitslag nu helemaal anders gestaan :)
En toch vind ik dat iceman niet echt onterecht op de eerste plaats staat,geef toe die jongen doet toch zijn best om dit forum in kalmere momenten bezig te houden
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

TheIceman

Citaat van: meatball op 25 juni 2008 - 21:12:38
Citaat van: Ferrari 2008 op 25 juni 2008 - 21:09:16
Volgens mij is de uitslag van dit topic beïnvloedt door je eigen post. Mensen volgen maar, ze kijken niet langer dan hun neus lang is en gaan niet kijken wie wat uiteindelijk effectief gedaan heeft. Ik wil geen afbreuk doen aan de stemmen die je hebt gekregen, maar als bijvoorbeeld mijn stem er als eerste had gestaan, dan had de uitslag nu helemaal anders gestaan :)
En toch vind ik dat iceman niet echt onterecht op de eerste plaats staat,geef toe die jongen doet toch zijn best om dit forum in kalmere momenten bezig te houden

Of dat ook lukt is een 2e :P