Man van de race: Frankrijk

Gestart door Supermariobros, 22 juni 2008 - 16:08:27

« vorige - volgende »

De alombekende vraag

Massa
1 (5.3%)
Raikkonen
2 (10.5%)
Trulli
11 (57.9%)
Kovalainen
1 (5.3%)
Kubica
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Piquet
4 (21.1%)
Alonso
0 (0%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Supermariobros



waard500

Jarno! Dit lijkt me logisch, in een Toyota zonder uitvallers ( op Button na) 3e worden is goed. Alonso was voor mij een tegenvallertje. Net als Heidfeld..wat een drama!
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Folkert

Zonder uitvallers wil ik niet zeggen
Hamilton en Kovaleinen konden zeker sneller als ze op hun kwalificatie plekken waren gestart. En daar boven op nog een Drive Through voor Lewis.
Mooie prestatie, daar niet van. Maar beetje geflateerd.

Ik zeg 100% Kimi, met een kapotte auto toch de finish halen. Hij had de winnaar moeten zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Trulli, alleen wat hij aan het einde van de race deed met Heikki was even schrikken. Piquet vond ik ook niet slecht.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Piquet, hij heeft eindelijk eens laten zien wat ik van hem verwacht. Heeft de wagens telkens mooi achter zich gehouden terwijl het toch niet van de minsten waren.

Citaat van: Burorri op 22 juni 2008 - 16:25:49
Zonder uitvallers wil ik niet zeggen
Hamilton en Kovaleinen konden zeker sneller als ze op hun kwalificatie plekken waren gestart. En daar boven op nog een Drive Through voor Lewis.
Mooie prestatie, daar niet van. Maar beetje geflateerd.

Ik zeg 100% Kimi, met een kapotte auto toch de finish halen. Hij had de winnaar moeten zijn.
Kimi, bwa, mooie race, maar uiteindelijk gewoon gedaan wat er verwacht wordt. En die kapotte wagen, heeft hij niets aan te doen hé, tis niet dat hij er zwaar voor heeft moeten vechten. Hij heeft gewoon gas blijven geven, het enigste wat hij dan ook kon doen ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Op het moment dat het gebeurde was hij een klap sneller dan de rest. zo'n 6 seconde voor. En je weet nooit wat er allemaal met die wagen was. En er was al een gat gebrand, wat misschien nog wel erger kon worden. Hij mist volgens mij toch wel wat vermogen, zeker nadat die uitlaat er helemaal uit ging.
Trotse vader van Rosalie(L)


Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 22 juni 2008 - 16:45:35
Op het moment dat het gebeurde was hij een klap sneller dan de rest. zo'n 6 seconde voor. En je weet nooit wat er allemaal met die wagen was. En er was al een gat gebrand, wat misschien nog wel erger kon worden. Hij mist volgens mij toch wel wat vermogen, zeker nadat die uitlaat er helemaal uit ging.
Elke piloot had die wagen exact hetzelfde naar de finish gereden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Massa mooie race en wk leider daar kan je niet omheen.
Piquet heeft zijn zitje ook voorlopig gered en dat zie ik ook wel graag, dus zeker een van deze twee.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 22 juni 2008 - 16:57:57
Citaat van: Burorri op 22 juni 2008 - 16:45:35
Op het moment dat het gebeurde was hij een klap sneller dan de rest. zo'n 6 seconde voor. En je weet nooit wat er allemaal met die wagen was. En er was al een gat gebrand, wat misschien nog wel erger kon worden. Hij mist volgens mij toch wel wat vermogen, zeker nadat die uitlaat er helemaal uit ging.
Elke piloot had die wagen exact hetzelfde naar de finish gereden.
Dat weet je niet. Misschien wel, misschien niet. Ik vind het hoe dan ook Knap.
Trotse vader van Rosalie(L)

alonsolover


waard500

Citaat van: Burorri op 22 juni 2008 - 16:25:49
Zonder uitvallers wil ik niet zeggen
Hamilton en Kovaleinen konden zeker sneller als ze op hun kwalificatie plekken waren gestart. En daar boven op nog een Drive Through voor Lewis.
Mooie prestatie, daar niet van. Maar beetje geflateerd.

Ik zeg 100% Kimi, met een kapotte auto toch de finish halen. Hij had de winnaar moeten zijn.

McLaren rijders hadden de straffen gewoon verdiend. Eigen fout...zo gaat het nu eenmaal. Verder had Heiki slechts een 6e tijd gereden in de kwalificatie. Toch wel teleurstellend.

Ik moet wel zeggen dat het kampioenschap behoorlijk spannend is. Zo zie ik het graag!
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Forza F1

Citaat van: Burorri op 22 juni 2008 - 17:01:52
Citaat van: Ferrari 2008 op 22 juni 2008 - 16:57:57
Citaat van: Burorri op 22 juni 2008 - 16:45:35
Op het moment dat het gebeurde was hij een klap sneller dan de rest. zo'n 6 seconde voor. En je weet nooit wat er allemaal met die wagen was. En er was al een gat gebrand, wat misschien nog wel erger kon worden. Hij mist volgens mij toch wel wat vermogen, zeker nadat die uitlaat er helemaal uit ging.
Elke piloot had die wagen exact hetzelfde naar de finish gereden.
Dat weet je niet. Misschien wel, misschien niet. Ik vind het hoe dan ook Knap.

Het is inderdaad een zéér mooie prestatie die door velen over het hoofd gezien wordt.

De Ferrari's waren al het hele weekend duidelijk het sterkste team, met dat beetje extra nog van Kimi t.o.v. Massa. Fastest Lap staat dan ook nog op naam van Kimi Raikkonen: 1.16.630, zonder dit probleem had hij met groot verschil gewonnen van Massa, die de Fin op dit circuit gewoonweg niet kon bijhouden.

Toch is voor mij Trulli man van de race, ongelooflijk wat ie (soms) uit z'n Toyota haalt...

Tim C

Kovalainen die als enige McLaren in de race aanwezig was...