Man van de race: Frankrijk

Gestart door Supermariobros, 22 juni 2008 - 16:08:27

« vorige - volgende »

De alombekende vraag

Massa
1 (5.3%)
Raikkonen
2 (10.5%)
Trulli
11 (57.9%)
Kovalainen
1 (5.3%)
Kubica
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Piquet
4 (21.1%)
Alonso
0 (0%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Folkert

Citaat van: waard500 op 22 juni 2008 - 17:30:28
Citaat van: Burorri op 22 juni 2008 - 16:25:49
Zonder uitvallers wil ik niet zeggen
Hamilton en Kovaleinen konden zeker sneller als ze op hun kwalificatie plekken waren gestart. En daar boven op nog een Drive Through voor Lewis.
Mooie prestatie, daar niet van. Maar beetje geflateerd.

Ik zeg 100% Kimi, met een kapotte auto toch de finish halen. Hij had de winnaar moeten zijn.

McLaren rijders hadden de straffen gewoon verdiend. Eigen fout...zo gaat het nu eenmaal. Verder had Heiki slechts een 6e tijd gereden in de kwalificatie. Toch wel teleurstellend.

Ik moet wel zeggen dat het kampioenschap behoorlijk spannend is. Zo zie ik het graag!
Zeg ook niet dat het onverdiend is, maar dat het Resultaat wel wat kunstmatig tot stand is gekomen. Hij reed zeer sterk en als je zag dat Kovaleinen aan het eind er vlak achter reed, dan had hij er echt wel voor gereden als hij 6de was gestart.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: Tim op 22 juni 2008 - 19:54:17
Kovalainen die als enige McLaren in de race aanwezig was...
Hamilton reed anders toch duidelijk sneller dan Kovalainen.

Tim C

Ik heb dan duidelijk een andere race gezien want in die van mij kwam Hamilton niet voor, tenzij even in het begin om wat Schumacherig te doen ;)

Jasper

Hamilton passeerde Kovalainen in een gewoon duel. Lijkt me dan duidelijk wie er sneller was. Zonder drivethrough zou hij dan ook voor Kovalainen geëindigd zijn.

waard500

Citaat van: Jasper op 22 juni 2008 - 21:57:42
Hamilton passeerde Kovalainen in een gewoon duel. Lijkt me dan duidelijk wie er sneller was. Zonder drivethrough zou hij dan ook voor Kovalainen geëindigd zijn.

Het leek mij overduidelijk een teamorder van dhr Dennis.
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Folkert

Citaat van: waard500 op 23 juni 2008 - 00:15:33
Citaat van: Jasper op 22 juni 2008 - 21:57:42
Hamilton passeerde Kovalainen in een gewoon duel. Lijkt me dan duidelijk wie er sneller was. Zonder drivethrough zou hij dan ook voor Kovalainen geëindigd zijn.

Het leek mij overduidelijk een teamorder van dhr Dennis.
Leek het in mijn ogen ook op ja. Maar denk dat Hamilton op andere strategie zou zitten. Kovaleinen stopte volgens mij maar 1 keer, maar dat weet ik eigenlijk niet eens zeker.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Nope, want het was juist bij de tweede pitstops dat hij voor Kubica uitkwam. Ze stonden allebei op 2 stops maar Hamilton pitte vroeger, denk ik.

FerrariMan

#22
Citaat van: Jasper op 22 juni 2008 - 21:57:42
Hamilton passeerde Kovalainen in een gewoon duel.
Als dat een duel was, dan was Oostenrijk 2002 een veldslag.  :)

Heel normale actie trouwens.

leproffesseur

je denkt toch niet dat ze bij mclaren geen teamorders hebben in deze fase van het kampioenschap.

Tim C

Wahahahaha

En Alonso's uitstapje in Monaco van vorig jaar dan?

Jasper

Ik denk dat je verkeerd hebt gelezen Tim...

Tim C

idd. Zo'n dubbele ontkenning is verwarrend ;)

sloggerke

Man van de race: Jarno Trulli. Fantastisch...
Nooit begrepen waarom die jongen niet in een Ferrari zit. Niet chauvinistisch genoeg die Italianen!

Al had ik graag gezien waar Kovalainen was uitgekomen zonder die gridstraf van 5 plaatsen.

Folkert

Citaat van: sloggerke op 24 juni 2008 - 07:47:13
Man van de race: Jarno Trulli. Fantastisch...
Nooit begrepen waarom die jongen niet in een Ferrari zit. Niet chauvinistisch genoeg die Italianen!

Al had ik graag gezien waar Kovalainen was uitgekomen zonder die gridstraf van 5 plaatsen.
Het probleem met Trulli is dat hij een redelijke auto nodig heeft om redeiljk te presteren. Hij heeft er oor mij nooit echt boven uit gestoken. Altijd wel goed, maar nooit fantastisch.


Denk dat Kovaleinen dan P3 had gehaald. P2 en P1 waren denk ik niet haalbaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634