Raad de foto

Gestart door Martin, 18 juni 2008 - 08:34:33

« vorige - volgende »

scho0634

Lennox Lewis... ;)

Maar deze telt niet. Eric mag inderdaad eerst. Anders gaan er allemaal foto's door elkaar heen worden geplaatst. Vandaar deze regel.

Martin

Voorstel, als iemand het goede antwoord heeft gegeven moet hij/zij binnen 3 dagen een nieuwe foto plaatsen.
Zoniet mag iedereen weer meedoen. Maar wel telkens maar één foto.

Jacky Ickx

Ik wist niet dat degene die het goed geraden had degene was die een foto mocht plaatsen. Vandaar dat ik plaatste. Een misverstand.

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 28 februari 2009 - 13:04:24
Voorstel, als iemand het goede antwoord heeft gegeven moet hij/zij binnen 3 dagen een nieuwe foto plaatsen.
Zoniet mag iedereen weer meedoen. Maar wel telkens maar één foto.
Lijkt me zowat gelijk aan wat er nu algemeen wordt gedaan, niet? Voor mij is je voorstel iig ok.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Citaat van: Ferrari 2009 op 28 februari 2009 - 13:58:43
Citaat van: Martin op 28 februari 2009 - 13:04:24
Voorstel, als iemand het goede antwoord heeft gegeven moet hij/zij binnen 3 dagen een nieuwe foto plaatsen.
Zoniet mag iedereen weer meedoen. Maar wel telkens maar één foto.
Lijkt me zowat gelijk aan wat er nu algemeen wordt gedaan, niet? Voor mij is je voorstel iig ok.

Ik wist niet dat er al een 3 dagen regel bestond. :-[

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 28 februari 2009 - 14:05:38
Citaat van: Ferrari 2009 op 28 februari 2009 - 13:58:43
Citaat van: Martin op 28 februari 2009 - 13:04:24
Voorstel, als iemand het goede antwoord heeft gegeven moet hij/zij binnen 3 dagen een nieuwe foto plaatsen.
Zoniet mag iedereen weer meedoen. Maar wel telkens maar één foto.
Lijkt me zowat gelijk aan wat er nu algemeen wordt gedaan, niet? Voor mij is je voorstel iig ok.

Ik wist niet dat er al een 3 dagen regel bestond. :-[
Regel bestaat niet bij mijn weten hoor ;) Maar uiteindelijk is de regel die je voorstelt maar het vastleggen van iets wat al langer gebruikelijk is: na een tijdje post een ander een foto. Vandaar dat ik het een goed voorstel vind om het zo te stellen, dan is er ook geen gezaag en zijn er geen onduidelijkheden, en moeten we ook niet weken wachten op de volgende foto :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Tijd voor een nieuwe zou ik zeggen!

Niet in de url kijken!



Ferrari 2010

Is dat die *** uit Tokio Hotel ofzo? Alleszins iemand waarvan de foto mij niet aanstaat ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Neen, geen Tokio Hotel (dat doe ik mezelf ook niet aan ^^)

Martin


Ferrari 2010

Is dat dan Kevin Rudolf? :-\ Ik vind Let It Rock absoluut geen slecht liedje, maar die kerel op zich is er echt over. Video killed the radio star!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.


Martin

Wie is deze 'bijna' beroemde dochter van een hele beroemde vader?


Ferrari 2010

Ik zie niets Martin ;) Gezien de url van de afbeelding veronderstel ik dat je de afbeelding per mail hebt ontvangen. Deze kan je uiteraard niet via die url tonen, het zou nogal een lek in de mail zijn ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

In de herkansing.