Raad de foto

Gestart door Martin, 18 juni 2008 - 08:34:33

« vorige - volgende »

Schumi nr1

Ik kreeg het bijna aan mijn hart toen men Clint Eastwood Elvis noemde  :'( :'(

Martin

Citaat van: Burorri op 03 oktober 2008 - 18:08:51
OMG=O my god

ofc=ofcourse

Voor dat soort dingen ben ik te oud. :(

supersteven

sorry mannen clint eastwood was mijn eerste gedacht maar voor een of andere redenen zag ik elvis beter op die kop passen

misschien omdat ik Eastwood niet zo jong achtte uit te zien
let the sunshine shine in your heart

Bart VD

Wat is dit (niet spieken)?

This space for rent

Jasper


Bart VD

This space for rent

Jasper

:)

Is het niet ongeveer de periode waarin ze hun grote experiment gingen uitvoeren?



Niet in de bron kijken. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 10 oktober 2008 - 14:24:56
:)

Is het niet ongeveer de periode waarin ze hun grote experiment gingen uitvoeren?
Jij volgt het nieuws ook niet echt hé, het spel ligt stil, aan het afkoelen. :) Overigens, nerd moet je daar niet voor zijn, wie een beetje het nieuws volgt heeft al tien van die foto's gezien :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Als je alles stillegt, gaat het juist opwarmen in plaats van afkoelen. :P

Bedoel je dat het experiment niet meer in oktober zal plaatsvinden zoals gepland?

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 10 oktober 2008 - 15:16:33
Als je alles stillegt, gaat het juist opwarmen in plaats van afkoelen. :P

Bedoel je dat het experiment niet meer in oktober zal plaatsvinden zoals gepland?
Hmm, juist ja, foutje :) Als ik het goed begrepen heb was er ergens iets mis, daarom is hij na een week stilgelegd. Nu moet hij gerepareerd worden (misschien is dat inmiddels al gebeurd), maar als ze hem dan terug zouden afkoelen, zou hij pas klaar zijn tegen de geplande winterstop. Daarom zouden ze hem pas na de winterstop, ergens in april, weer in gebruik nemen. Nu je het zegt dat dat ding inderdaad moet afkoelen, begrijp ik eigenlijk niet meer waarom ze in godsnaam een winterstop houden :-\
BTW: bron van wat ik hier zei: HLN. Ik kan er een beetje naast zitten met men uitleg, maar dat is toch wat ik verstaan heb.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Misschien zijn ze hem wel gewoon aan het afkoelen hoor. Het duurt redelijk lang om iets af te koelen tot -270°C. :P

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 10 oktober 2008 - 15:47:41
Misschien zijn ze hem wel gewoon aan het afkoelen hoor. Het duurt redelijk lang om iets af te koelen tot -270°C. :P
Uiteraard, maar volgens de nieuwsberichten was dat niet het geval. Nuja, HLN zit er ook wel eens naast dus ik steek er men hand niet voor in het vuur :) Hij is in ieder geval stilgelegd na een tiental dagen. Probleem met een dichting ofzoiets.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Bart VD

Citaat van: Jasper op 10 oktober 2008 - 14:24:56
:)

Is het niet ongeveer de periode waarin ze hun grote experiment gingen uitvoeren?



Niet in de bron kijken. ;)

Is dat niet Eesie Diesie?
This space for rent

Bart VD

Citaat van: Jasper op 10 oktober 2008 - 15:47:41
Misschien zijn ze hem wel gewoon aan het afkoelen hoor. Het duurt redelijk lang om iets af te koelen tot -270°C. :P

Je neemt een tafeltje en twee stoelen.  Je nodigt Dewever en Maingain uit voor onderhandelingen.  Voila, sito presto -270°C.
Bende prutsers daar in Genijf.
This space for rent

Ferrari 2010

Genève, Bart VD, niet Genijf :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.